Hop til indhold

Helen i Valby

Featured Replies

• 2 weeks later...
Skrevet

Har været forbi, måtte simpelthen se de bryster!

De er den ægte vare, what you see is what you get og du må lege alt det du vil med dem!

Ellers en sød men lidt genert/tilbageholdende kvinde der dog livede noget op under sex akten og lod til at nyde det godt og grundigt uden en masse fake støn osv.

Men af en eller anden grund blev det aldrig helt mindeværdigtfor mig, måske fordi hun ikke talte særligt godt engelsk og var relativt tilbageholdende så det bliv ikke sjov og ballade og fuld fart på desuden var hendes blov alt for forsigtigt til min smag, men brysterne var skønne!

Ingen gentagelse herfra, men heller ingen advarsler! Sød og reel så andre kan sikkert få en god oplevelse det beror nok på smag og behag og på dagsformen

Skrevet
  • Author

Super. Hvor i Valby er vi cirka henne? Hvis jeg kommer med tog til stationen, kan jeg så gå dertil?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.