Hop til indhold

Miya - "I like to have sex"

Featured Replies

Skrevet
Argent skrev, for 12 timer siden:

Til nr. 2, øh.. Mig! :D

15min besøg kan være fantastiske til at få lettet trykket, og hvis prisen også er passende; så kan jeg godt se bort fra noget af den 'fryns' der ellers følger et længere besøg. Behandl pigerne som de mennesker de nu engang er, så er der intet i vejen for et 15min besøg ikke også kan være dejligt for begge parter.

Til nr 3, så menes der med formuleringen "15min fuck blowjob without anal" at "fuck blowjob og anal er without condom".. Det har altid været Miyas' forté

Ja til nr 2, men så skal man jo ikke brokke sig bagefter hvis det er lidt 15 min lavbudget agtigt. :-) 
Ja formuleringen er virkelig skidt, det kan betyde hvadsom helst. 

Skrevet

Jeg er også en af dem der oftest tage 15 min. Men synes ikke at “bare fordi” man tager 15 min at man så ikke må brokke sig bagefter. Det kommer så sandelig an på hvad man var stillet i udsigt.  
Jeg har også besøgt Miya og tog 15 min. Hvad jeg har påpeget ved hende er noget som man (jeg formoder) sikkert også ville opleve hvis man havde betalt for 30 min. 

Og ja man skal ikke beklage sig over ikke at få GFE hvis det ikke inkluderet i 15min. Ligesom man næppe kan kalde det GFE med kæresten/konen hvis lige napper en quicky. 
Men dette berettiger ikke GP til at skynde på én. Man har trods alt betale for 15min, så at sige “cum now” efter 3-4 min er ikke ok. (Dette skete ikke ved mit besøg hos hende. Der sagde hun det efter 7-8 min. Hvilket er fair nok hvis man har mistet tidsfornemmelse)

Bare fordi man betale for 15min betaler man jo ikke mindre hvis man omgøre det til en timepris.  Det hele kommer and på hvad der tilbydes med til prisen. 

Og jeg har 35 år i branchen men ved ikke om det kvalificerer mig mere end andre. Dette er bare hvordan jeg ser på diskussionen om pris vs forventning. 

Skrevet
skunken skrev, for 6 timer siden:

Ja til nr 2, men så skal man jo ikke brokke sig bagefter hvis det er lidt 15 min lavbudget agtigt. :-) 
Ja formuleringen er virkelig skidt, det kan betyde hvadsom helst. 

Nja. Formuleringen “15min fuck blowjob without anal” betyder 15 minutters fuck, blowjob without, anal” 

Du får altså 15 minutter med kvinden med vaginasex og anal. Blow er uden kondom. 

du kan iøvrigt - ifølge overskriften tilkøbe alt uden kondom - formentlig for kr. 300 som der står længere nede. 

Skrevet
Jogge skrev, for 4 timer siden:

Nja. Formuleringen “15min fuck blowjob without anal” betyder 15 minutters fuck, blowjob without, anal” 

Du får altså 15 minutter med kvinden med vaginasex og anal. Blow er uden kondom. 

du kan iøvrigt - ifølge overskriften tilkøbe alt uden kondom - formentlig for kr. 300 som der står længere nede. 

Jeg har aldrig haft analsex med Miya, men jeg er 99,9% sikker på, at i hvert fald blow og sex uden er inkluderet. De 300 er for at komme oppe i hende… :) 

Skrevet
dhnmdst skrev, for 22 minutter siden:

Jeg har aldrig haft analsex med Miya, men jeg er 99,9% sikker på, at i hvert fald blow og sex uden er inkluderet. De 300 er for at komme oppe i hende… :) 

Jeg have anal sex med hende, for 500kr/15min. Sex og blow uden kondom er også inkluderet

Skrevet
Jogge skrev, for 12 timer siden:

Det er én stor fejlfortolkning af teksten (ved ikke om du mente at "det er sådan den læses", eller "det er det hun mener") :) Hendes formulering er som sagt dårlig, men det du skriver, er ikke hvad der menes eller tilbydes.

Du får alt uden kondom for 500kr. Blow, sex og anal - alt uden kondom.

Det koster 300kr ekstra at komme i hende; vaginalt eller analt.
Det koster 600kr ekstra at komme hende i munden.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.