Hop til indhold

Full Package vs Massage med sex

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der kan forklare mig hvad forskellen er på 60 min FP og 60 min med massage og sex? Prisen er billigst for 60 min med massage og sex. Jeg har spurgt 2 GP'ere, som desværre ikke har svaret.

Skrevet

Jeg aner det ikke! Men et gæt er at massage med sex er massage og en gang dansk. Hvor FP ofte er med hele pakken af super fransk og måske megafransk.

Skrevet
Kanon1 skrev, for 35 minutter siden:

Jeg aner det ikke! Men et gæt er at massage med sex er massage og en gang dansk. Hvor FP ofte er med hele pakken af super fransk og måske megafransk.

+ body2body, pussy slide, 69, cob, cif etc. - kan variere fra sted til sted så hør dit udkårne sted hvad du kan forvente….

Skrevet
Budolfi skrev, 1 time siden:

Er der nogen der kan forklare mig hvad forskellen er på 60 min FP og 60 min med massage og sex? 

30 min. Massage... 300 + 30 min. Full pakke... 1000

Eller ,1 time FP 1500, hvad får man mere???

Skrevet
Milner skrev, 1 time siden:

30 min. Massage... 300 + 30 min. Full pakke... 1000

Eller ,1 time FP 1500, hvad får man mere???

Jeg kan godt se din pointe, men jeg har opfattelsen af, at de fleste thaipiger ikke vil acceptere den måde at stille det op på. Nogen vil måske nægte at servicere dig.

Skrevet

Tænker mange definerer sex som samleje (i forskellige stillinger), dvs massage + sex ikke includerer 69, facesitting, blow job, hvilket FP nok forventes at indeholde.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.