Hop til indhold

Meninger om Pik

Featured Replies

Skrevet

Lidt banal tråd / tanke, men vil blot slå fast, at når I mænd skriver til mig at I er interesserede, så I ofte skriver hvor stor jeres pik er.

Mit råd hertil er, at I ikke behøver beskrive jeres pik-size.. Det er altid mest energien der er vigtigst (ung eller gammel), og ellers at I ikke er syge eller har en inficeret pik..

Slet ikke en sur opfordring, I må MEGET gerne sende dick-pics, men I behøver ikke altid at retfærdiggøre med jeres specifikke pik-mål.

Nyd søndagen <3 

Redigeret af Vixenida
rettelse

Skrevet
  • Author

Jamen kan sagtens være interesseret i alle mulige størrelser haha.. Pointen er, at jeres mål i centimeter godt kan virke usexet, da det ikke er matematik, men sex ;) 

Skrevet

Jeg har altid trøstet mig selv med, at det er gørelsen, ej størrelsen, der er det vigtige.

Redigeret af Probator
Rettelse

Skrevet
  • Author
Probator skrev, for 2 minutter siden:

Jeg har altid trøstet mig selv med, at det er gørelsen, ej størrelsen, der er det vigtige.

Virkelig korrekt 

Skrevet

Måske du bare skal tænke på det som en matematisk måde at sige, hvor spændende man synes du er. Det lyder jo af lidt mere, hvis man siger: “De er interesseret i dig, alle 25”, end hvis man sagde 12 eller 16.

Skrevet

Min pik er bare glad for at møde din fisse når den får muligheden for det ;) :wub: <3 Den føler sig godt tilpas der. :D

Skrevet

Kunne aldrig finde på hverken at beskrive størrelsen eller sende billeder af udstyret til en kvinde.

Det må være en som mener at lige netop hans er en du ikke kan sige nej til, eller vil give dig mulighed for at sige nej til på forhånd pga størrelse..

Skrevet
  • Author

Dickpics kan jeg faktisk godt lide (i denne verden), men ikke til min private facebook eller lignende, eller "normal" dating scenarier..

Men præcis i denne verden er dickpics faktisk "informerende" og frækt.. men centimeter, ikke vigtigt..

Skrevet

Har desværre aldrig haft fornøjelsen af at møde dig Vixenida, men skal da huske at smide et dick-pic med skulle jeg være så heldig :lol:

Du skal bare huske på at kameraet ligger 10 kg til, bare så du ikke bliver skuffet :P 

Skrevet
Vixenida skrev, for 43 minutter siden:

Dickpics kan jeg faktisk godt lide (i denne verden)

Men præcis i denne verden er dickpics faktisk "informerende" og frækt

Jeg ved ikke hvorfor jeg har den her ikoniske filmscene i hovedet nu men bare i en udgave hvor Vixenida ligger der mens der flyver dick picks fra Eroguide brugere ned fra himlen over hende istedet for rosenblade :lol: :P ;)

IMG_4428.jpeg

Skrevet
  • Author
Dillermand Junior skrev, for 5 minutter siden:

Jeg ved ikke hvorfor jeg har den her ikoniske filmscene i hovedet nu men bare i en udgave hvor Vixenida ligger der mens der flyver dick picks fra Eroguide brugere ned fra himlen over hende istedet for rosenblade :lol: :P ;)

IMG_4428.jpeg

Kan godt lide ideen ;) !!!!

og tak for dit kompliment.. du ligeledes føles godt i mig ;) 

Skrevet

En af de bedste overskrifter længe set :D

Og fræk, når man tænker på skribenten :wub:

…ja, jeg fedter :)

Redigeret af TheRealPeter
Tilføjelse

Skrevet
Vixenida skrev, for 5 timer siden:

Lidt banal tråd / tanke, men vil blot slå fast, at når I mænd skriver til mig at I er interesserede, så I ofte skriver hvor stor jeres pik er.

Mit råd hertil er, at I ikke behøver beskrive jeres pik-size.. Det er altid mest energien der er vigtigst (ung eller gammel), og ellers at I ikke er syge eller har en inficeret pik..

Tak for indsparket, det er jo altid godt at hvad i søde kvinder tænder og ikke tænder på i beskeder:)Matematik kan sku også være kedelig i en besked, i forhold til at lækkert billede;)

Skrevet
Swarley skrev, for 1 minut siden:

Tak for indsparket, det er jo altid godt at hvad i søde kvinder tænder og ikke tænder på i beskeder:)Matematik kan sku også være kedelig i en besked, i forhold til at lækkert billede;)

Enig - ET billede siger mere end tusind ord :lol:

Men spørgsmålet er så hvor fedt det er - at bruge tusind ord på at beskrive sin pik? :D

Skrevet

Forstår ikke det med dick pics…jeg gider ikke have billeder af det modsatte…hver sin smag selvfølgelig, men jeg vil i hvert fald hellere have billeder af piger i jeans og t shirt. Nu ved I det, alle jer der plejer at sende mig billeder af tits and ass<3

Skrevet

Er der nogle af jer andre, der kan hjælpe med, hvordan I får taget jeres dick pics? Det er aldrig lykkedes mig at få det hele med. Er der en særlig teknik, eller er mine arme bare for korte? :rolleyes:

Skrevet
Fætteren skrev, for 4 minutter siden:

Er der nogle af jer andre, der kan hjælpe med, hvordan I får taget jeres dick pics? Det er aldrig lykkedes mig at få det hele med. Er der en særlig teknik, eller er mine arme bare for korte? :rolleyes:

Der er to muligheder:

1. Din pik er for lang 

2. Du har endnu ikke fundet timeren på din foto app

JEG tror det er det sidste! :D

Redigeret af Needy

Skrevet
Fætteren skrev, for 1 minut siden:

Personligt så ligger jeg mobilen på gulvet og så squatter / skræver jeg ned over den og når mine hængenosser rammer skærmen på billed knappen så tager den det perfekte Dick Pic 

Skrevet
Vixenida skrev, for 6 timer siden:

Slet ikke en sur opfordring, I må MEGET gerne sende dick-pics, men I behøver ikke altid at retfærdiggøre med jeres specifikke pik-mål.

Jeg tror der ret mange rundt om i landet der sidder og tager dick-pics lige nu :lol:

@Vixenida du bad selv om det! :P

Skrevet
Needy skrev, Lige nu:

Jeg tror der ret mange rundt om i landet der sidder og tager dick-pics lige nu :lol:

Minder mig om tilbage til hjemme arbejdet :ph34r:

Skrevet
  • Author
Needy skrev, for 2 timer siden:

Enig - ET billede siger mere end tusind ord :lol:

Men spørgsmålet er så hvor fedt det er - at bruge tusind ord på at beskrive sin pik? :D

Godt skrevet :) altså jeg elsker ord, og læse og skrive, og kombineret med visuelt, rigtig godt, men faktisk det der skrives og "aftales" er også fundament for at blive tændt. Og ikke beskrivelse af jeres pikke. hah.

Redigeret af Vixenida
edit

Skrevet
  • Author
Needy skrev, 1 time siden:

jamen det liker jeg da ;) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.