Hop til indhold

Recommended Posts

Hun ser munter ud på billederne, men det var hun nu ikke da jeg var der. Hun var sød nok da jeg hilste på hende, men virkede fjern og uoplagt. Jeg kom for at få massage i udgangspunktet men fik at vide af mamasan, at det var overhovedet ikke interessant. Der skulle købes ekstra. Det vil jeg i udgangspunktet kun hvis stemningen er til det, så jeg smuttede. Fik det klassiske spørgsmål om, hvor mange penge jeg havde, men den fremgangsmåde er jeg (oftest) immun overfor, så jeg takkede pænt nej.

Lang forklaring for det korte svar: Jo det er helt sikkert hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg forstår godt, at du gik igen, Magico. Men hvad havde du egentlig forventet. Ifølge annoncen tilbydes der der jo ikke massage uden sex. Personligt har jeg det ligesom dig, vil gerne  afvente og se om "det hele" indbyder til mere. Går derfor altid udenom annoncer der kun tilbyder massage i forbindelse med sex.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også besøgt hende. Sød nok pige. Men som altid på det sted så er billederne en del pænere end virkeligheden. 

Servicen ok og massage en smule over middel. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
forkæleren skrev, den 17.11.2024 at 09:41:

Jeg forstår godt, at du gik igen, Magico. Men hvad havde du egentlig forventet. Ifølge annoncen tilbydes der der jo ikke massage uden sex. Personligt har jeg det ligesom dig, vil gerne  afvente og se om "det hele" indbyder til mere. Går derfor altid udenom annoncer der kun tilbyder massage i forbindelse med sex.

Jeg tror altså annoncen var anderledes, da jeg var der for en måneds tid siden. Der mener jeg, der stod massage på menuen, men jeg kan huske forkert. Hvis den så ud som den gør nu, så har du selvfølgelig ret.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...