SiaUngQ 1224 Skrevet 19. November, 2024 Needy skrev, for 4 minutter siden: Det er en HUN! Kære TP kan du ikke give dig til kende her - vi skal nok hjælpe dig Kærlig hilsen - din STØRSTE fan Jeg er også fan åbenbart Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 2094 Skrevet 19. November, 2024 SiaUngQ skrev, for 1 minut siden: Nå forfanden, det skriver hun sku da også og her gik jeg og troede det var en mand - føler mig snydt Vi er MANGE der føles os snydt! Jeg VIDSTE DET! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 2094 Skrevet 19. November, 2024 TP for pokker - skriv nu herinde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ErnstOle 721 Skrevet 4. December, 2024 ChrisAdams skrev, den 19.11.2024 at 03:50: Kunne det ikke mere være f.eks. trusler end ulovlig tvang hvis det er – det er jo også ulovligt hvis det er? Nej, jeg vil ud fra det oplyste umiddelbart ikke vurdere, at der er tale om trusler. Jeg ser ikke at vedkommende har truet med at med foretage en strafbar handling, der har fremkaldt alvorlig frygt for pigens eller andres liv, helbred eller velfærd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tigermissen00 36 Skrevet 28. Januar Jeg ved hvem han er med 100 % sikkerhed - Har hans fulde identitet, han kom nemlig til at lave en fejl som han stadigvæk ikke selv er bekendt med. Han er anmeldt for flere forhold til politiet og de er ved at kigge på sagen med mere end 100 skærmprint. God aften 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tigermissen00 36 Skrevet 29. Januar Needy skrev, den 19.11.2024 at 18:12: TP for pokker - skriv nu herinde Det er vi jo flere der ved, at han allerede har gjort Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg