Guest MissVanilla Skrevet 15. November, 2024 Har modtaget en mail fra en, der skriver, at han har anmeldt mig til politi, kommune og skat med ip (noget med annoncelight) Kan han det eller er det forsøg på afpresning?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DarrogMig 124 Skrevet 15. November, 2024 MissVanilla skrev, for 2 minutter siden: Har modtaget en mail fra en, der skriver, at han har anmeldt mig til politi, kommune og skat med ip (noget med annoncelight) Kan han det eller er det forsøg på afpresning?? Hejsa Hvis det er T. Pedersen (og nogle af hans forskellige alias'er), så sender han jævnligt til alle kvinder på de forskellige annonce-sider lyder det til.. Vi havde den oppe at vende I en tråd, for ikke længe siden. Pas på dig selv 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Din Emma 787 Skrevet 15. November, 2024 Velkendt troll. Ignorer ham. Hvis du først svarer ham, stopper han aldrig 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frisk fyr 258 Skrevet 15. November, 2024 Det er jo ikke ulovligt at være glædespige. jeg ved at k nogle mailbokse kan man blokere adresser 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TheRealPeter Skrevet 15. November, 2024 (edited) MissVanilla skrev, for 1 time siden: Har modtaget en mail fra en, der skriver, at han har anmeldt mig til politi, kommune og skat med ip (noget med annoncelight) Kan han det eller er det forsøg på afpresning?? Hej Efter omstændighederne kan du anmelde ham for ‘Falsk anklage’. Det kan potentielt sende ham i fængsel. Redigeret 15. November, 2024 af TheRealPeter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3707 Skrevet 15. November, 2024 Ignorer fjolset @MissVanilla han skriver bare han er sørgelig og prøver bare at få en reaktion og så fortsætter han. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 999 Skrevet 15. November, 2024 Hej Politiet og kommunen skal du ikke bekymre dig for - at være prostitueret er helt legalt i Danmark. Skat er en anden sag, men hvis du har indberettet din indtægt skulle der heller ikke være noget at komme efter her. Dog lyder det meget som et forsøg på at afskrække dig - sandsynligvis af T. Pedersen som tilsyneladende ikke har andet at lave end at sende tomme trusler og skældsord rundt til hele landets skare af prostituerede. TheRealPeter skrev, for 22 minutter siden: Efter omstændighederne kan du anmelde ham for ‘Falsk anklage’. Det kan potentielt sende ham i fængsel. Det kræver vel i virkeligheden at der rent faktisk ligger en anmeldelse og ikke blot at manden påstår det, eller tager jeg fejl her? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hobrofyr Skrevet 15. November, 2024 Du ka tage det helt roligt. Teleselskaberne udleverer kun ip adresser til Politiet hvis der er mistanke og terror eller anden meget alvorlig kriminalitet. Så bare glem ham Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MissVanilla Skrevet 15. November, 2024 DarrogMig skrev, for 1 time siden: Hejsa Hvis det er T. Pedersen (og nogle af hans forskellige alias'er), så sender han jævnligt til alle kvinder på de forskellige annonce-sider lyder det til.. Vi havde den oppe at vende I en tråd, for ikke længe siden. Pas på dig selv Yup, det er ham. Tak for svar! Og for at give ro i maven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MissVanilla Skrevet 15. November, 2024 Din Emma skrev, 1 time siden: Velkendt troll. Ignorer ham. Hvis du først svarer ham, stopper han aldrig Har heldigvis ikke svaret ham. Forsøger at blokere ham. Tak! <3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MissVanilla Skrevet 15. November, 2024 frisk fyr skrev, for 59 minutter siden: Det er jo ikke ulovligt at være glædespige. jeg ved at k nogle mailbokse kan man blokere adresser Det var også dét, jeg tænkte, men blev helt i tvivl. Tak for at være så gode herinde :* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MissVanilla Skrevet 15. November, 2024 TheRealPeter skrev, for 33 minutter siden: Hej Efter omstændighederne kan du anmelde ham for ‘Falsk anklage’. Det kan potentielt sende ham i fængsel. Det kunne være, jeg skulle det! Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MissVanilla Skrevet 15. November, 2024 Dillermand Junior skrev, for 17 minutter siden: Ignorer fjolset @MissVanilla han skriver bare han er sørgelig og prøver bare at få en reaktion og så fortsætter han. Tak, dét har jeg tænkt mig at gøre OG blokere ham, hvis jeg kan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MissVanilla Skrevet 15. November, 2024 Eventyrmanden skrev, for 9 minutter siden: Hej Politiet og kommunen skal du ikke bekymre dig for - at være prostitueret er helt legalt i Danmark. Skat er en anden sag, men hvis du har indberettet din indtægt skulle der heller ikke være noget at komme efter her. Dog lyder det meget som et forsøg på at afskrække dig - sandsynligvis af T. Pedersen som tilsyneladende ikke har andet at lave end at sende tomme trusler og skældsord rundt til hele landets skare af prostituerede. Det kræver vel i virkeligheden at der rent faktisk ligger en anmeldelse og ikke blot at manden påstår det, eller tager jeg fejl her? Altså, har ikke en gang haft nogen besøg endnu, så der er slet ikke noget at indberette Og tak for at give ro i maven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MissVanilla Skrevet 15. November, 2024 Hobrofyr skrev, for 10 minutter siden: Du ka tage det helt roligt. Teleselskaberne udleverer kun ip adresser til Politiet hvis der er mistanke og terror eller anden meget alvorlig kriminalitet. Så bare glem ham I er så gode til at give ro i maven. Tak! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 999 Skrevet 15. November, 2024 MissVanilla skrev, for 3 minutter siden: Altså, har ikke en gang haft nogen besøg endnu, så der er slet ikke noget at indberette Og tak for at give ro i maven Så har du intet at bekymre dig for overhovedet. De største faldgruber i faget tror jeg er følgende: Menneskehandel - Åbenlys ulovligt, men oftest er kvinden et offer her og dermed bliver hun ikke straffet. Rufferi - Hvem der må modtage løn af dig. Dette er liiiidt komplekst med gældende lovgivning og er noget du skal være opmærksom på. Skat - Manglende indberetning af indtægt er selvfølgelig ulovligt i dette erhverv på præcis samme måde som i alle andre erhverv. Du ved selv om du falder under nogle af disse faldgruber, men det lyder det ikke til i mine øre. Derudover har der enkelte gange hvor man har hørt om at kvinder har udsat deres børn for unødvendig fare eller blot at de har været tilstede i bygningen mens et møde fandt sted. Hvis børnene er under 18 vil kommunen helt sikkert - med rette - reagere på dette hvis det skulle dem komme for øre. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 2094 Skrevet 15. November, 2024 Og så forlyder det at der rent faktisk at der er tale om en kvinde Men det kræver nok at han/hun bliver taget på fersk gerning før DET bliver opklaret 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TheRealPeter Skrevet 15. November, 2024 (edited) Eventyrmanden skrev, for 29 minutter siden: Det kræver vel i virkeligheden at der rent faktisk ligger en anmeldelse og ikke blot at manden påstår det, eller tager jeg fejl her? Vil umiddelbart mene der skal ligge en (falsk) anmeldelse, men alt efter de konkrete omstændigheder vil man så ellers kunne dømme ham for chikane, baseret på trusler om at ville indgive falske oplysninger med henblik på at få en anden sanktioneret. Det kan lyde lidt knudret, men det han har gang i kan ihverfald anmeldes og så er det op til Politiet/anklagemyndigheden hvilken paragraf man vurderer vil føre til domfældelse. Håber det giver lidt mening Redigeret 15. November, 2024 af TheRealPeter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 2094 Skrevet 15. November, 2024 TheRealPeter skrev, for 1 minut siden: Vil umiddelbart mene der skal ligge en anmeldelse, men alt efter de konkrete omstændigheder vil man så kunne dømme ham for chikane, baseret på trusler om at ville indgive falske oplysninger med henblik på at få en anden sanktioneret. Altså idioten har kørt på det med her i snart 10 år - hvis ikke mere. Så jeg tænker alt er forsøgt og at det i sidste ende handler om politiets ressourcer. Desværre så ligger GP'ere jo ikke øverst på politiets Todo-liste 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 999 Skrevet 15. November, 2024 TheRealPeter skrev, for 3 minutter siden: Vil umiddelbart mene der skal ligge en anmeldelse, men alt efter de konkrete omstændigheder vil man så kunne dømme ham for chikane, baseret på trusler om at ville indgive falske oplysninger med henblik på at få en anden sanktioneret. Det tror jeg du har helt ret i! Skulle det være den omtalte T. Pedersen der er tale om her, så kunne det være et nogle af de mange piger der har modtaget ubehagelige beskeder med fordel kunne gå sammen om at anmelde vedkommende. Så tror jeg der ville ske lidt mere, end hvis det er enkelte tilfælde der anmeldes. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MissVanilla Skrevet 15. November, 2024 Eventyrmanden skrev, for 12 minutter siden: Så har du intet at bekymre dig for overhovedet. De største faldgruber i faget tror jeg er følgende: Menneskehandel - Åbenlys ulovligt, men oftest er kvinden et offer her og dermed bliver hun ikke straffet. Rufferi - Hvem der må modtage løn af dig. Dette er liiiidt komplekst med gældende lovgivning og er noget du skal være opmærksom på. Skat - Manglende indberetning af indtægt er selvfølgelig ulovligt i dette erhverv på præcis samme måde som i alle andre erhverv. Du ved selv om du falder under nogle af disse faldgruber, men det lyder det ikke til i mine øre. Derudover har der enkelte gange hvor man har hørt om at kvinder har udsat deres børn for unødvendig fare eller blot at de har været tilstede i bygningen mens et møde fandt sted. Hvis børnene er under 18 vil kommunen helt sikkert - med rette - reagere på dette hvis det skulle dem komme for øre. Nej, jeg falder ikke i nogen af faldgrupperne og kommer til at være i behørig afstand fra alle under 18. No worries <3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MissVanilla Skrevet 15. November, 2024 Needy skrev, for 14 minutter siden: Og så forlyder det at der rent faktisk at der er tale om en kvinde Men det kræver nok at han/hun bliver taget på fersk gerning før DET bliver opklaret Whaaat!? Uanset køn burde vedkommende have andre ting i sit liv at bruge tiden på ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 2094 Skrevet 15. November, 2024 MissVanilla skrev, for 1 minut siden: Whaaat!? Uanset køn burde vedkommende have andre ting i sit liv at bruge tiden på Helt enig - men der er jo ikke noget værre end en forsmået kvindes vrede! Eller kristne missionærer! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18222 Skrevet 15. November, 2024 Eventyrmanden skrev, for 32 minutter siden: Det tror jeg du har helt ret i! Skulle det være den omtalte T. Pedersen der er tale om her, så kunne det være et nogle af de mange piger der har modtaget ubehagelige beskeder med fordel kunne gå sammen om at anmelde vedkommende. Så tror jeg der ville ske lidt mere, end hvis det er enkelte tilfælde der anmeldes. Det blev organiseret for nogle år tilbage mener jeg.. Intet hjælper da manden er mentalt handicappet.. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 999 Skrevet 15. November, 2024 JenniferRomantica skrev, Lige nu: Det blev organiseret for nogle år tilbage mener jeg.. Intet hjælper da manden er mentalt handicappet.. Der kan man bare se, jeg ved alligevel ikke alt Ærgerligt at det ikke havde nogen effekt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg