MiAarhus 38 Skrevet 14. November, 2024 Hejsa Nogen der har besøgt Valerie her. Og kan fortælle lidt? https://annoncelight.dk/showad/411264 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sommer79 234 Skrevet 14. November, 2024 Den er svær. Første gang jeg besøgte hende var helt fantastisk og jeg havde mere end bare lyst til at dyrke sex med hende. Trods jeg kun bestilte massage. Anden gang jeg besøgte hende var med mulighed for det kunne udvikle sig til sex, men her var der på ingen måde nogen gnist. Ej heller særlig god massage. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MiAarhus 38 Skrevet 14. November, 2024 Sommer79 skrev, for 7 minutter siden: Den er svær. Første gang jeg besøgte hende var helt fantastisk og jeg havde mere end bare lyst til at dyrke sex med hende. Trods jeg kun bestilte massage. Anden gang jeg besøgte hende var med mulighed for det kunne udvikle sig til sex, men her var der på ingen måde nogen gnist. Ej heller særlig god massage. Tak for svar. Hun ser virkelig lækker ud, men med dine ord in mente, må jeg hellere holde mig væk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sommer79 234 Skrevet 14. November, 2024 Du kan jo også ramme en god dag og så er hun fantastisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg