Gangbang 689 Skrevet 14. November, 2024 gangbang med 26 årige nybegynder i GB verden Det foregår i randers d.19/11 fra 14,00 til 16,00 Tøsen er en høj og slank tøs som har et enormt sexdrive så her bliver i ikke skuffet Hun tilbyder følgende Sex MED kondom Blow uden kondom og det tilladt at komme i munden men hun sluger ikke Evt. 2 pikke i fissen samtidigt Da hun er lidt genert har hun lille maske på Alt i alt en frisk pige så kom og nyd hende Det vil koste 1600 kr. at deltage Der vil være øl/vand på stedet Bad er muligt Piger gratis adgang Tilmeld dig kun hvis du ved du kan komme Tilmedling på mail [email protected] skriv 19/11” ved tilmedling Håber vi ses Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tinapigen 173 Skrevet 16. November, 2024 Lidt ekstra info, fra mig Som noget helt nyt, må man bruge alle mine huller. Jeg er BEGYNDER ved anal leg, men har en stor fantasi om, at blive helt gennemkneppet og brugt… Desuden fantasere jeg om at prøve dobbelt penetration, jeg håber i er nogle, der vil hjælpe mig med at tage min “mødom” Husk dejlige jer, at jeg er begynder.. Anal er tilladt til jeg ikke kan holde til mere Glæder mig helt vildt! kys Tina 5 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pr1nt 41 Skrevet 18. November, 2024 Det var lige den opdatering, jeg gik og håbede på Håber du får et godt og frækt event Tina Ser frem til at deltage næste gang du afholder GB lidt tidligere på dagen igen, som jeg kan se, du har gjort tidligere 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Felix6 5 Skrevet 19. November, 2024 Ved du hvornår i holder det næste gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 689 Skrevet 19. November, 2024 Felix6 skrev, for 3 timer siden: Ved du hvornår i holder det næste gang Hej nej dato er ikke fastlagt endnu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Felix6 5 Skrevet 19. November, 2024 Du må gerne lige prikke mig når det er du ved det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 689 Skrevet 20. November, 2024 Tak til alle de frem mødte fyre der var med til at give tøsen en god oplevelse og opfylde hendes drøm om at prøve DP 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
superslikker 75 Skrevet 20. November, 2024 Så lige det her for et par uger siden det måtte jeg lige prøve igen tidspunkt var bare lidt dårligt så skriver til pigen wupti flytte en time melder sig til og så kommer man Fuck så lige pluselig med debut i anal Dagen oprinder alt er pakke og klar komme dog lidt forsent afsted pga div ting nå vi kører godt til GPS siger ankomst 1335 så begynder det at gå galt igen fik ik pisset af ind afgang så ned ad en lille skrænt tæt på indkøb nu er det glat så glider jeg ned i et krat kan mærke tronerne går gennem buskerne og jakken kommer fri af kratet får buskerne på og taber så tlf som forsvinder ned i kratet lige hvor man har pisset tlf bliver fundet efter et stykke tid tænker hvordan faen kan det gå så galt ?? 3 dage før havde jeg i min helt nye bil kørt ind i anden bil til et andet event da man lige skulle kopier adresse over på GPSen Nå møder ind Ser Tina pigen igen fuck en krop og armerne er lænket på trusserne og alle 9 mænde kommer vi venter på klokke skal blive 14,00 men hun vil igang det skal hun ik sige 2 gange start med lidt kælen, knep i fissen og mund hænder bliver hurtigt frigjort da vi flere der var klar så er der en der vil tage pigens anal mødom stille og roligt bliver pigen gjort klar til en pik i røven så tager tingene ellers fart alle vil prøve Så skal DP prøves jeg tage fissen mens den nye GB makker køre anal går ik for godt først gang pigen bliver flytte til sengekanten prøver igen så går det løst pik i fissen og anal god stiling med skrift blandt drengerne igen Vintertiden har dog ramt drengerne som kæmper med at blive klar igen, måske skulle de prøve at få pigen i missionærstillen næste gang det virkede 3 gange for mig stivpik igen Ny DP stiling igen pigen på ryggen (Roccostilling) i fissen og fri vej anal til drengerne godt med skift det skulle prøves så bliver pigen løfte op af stærke arme hvor mænderne gennem knepper pigen i fis og anal fuck vilde stilliger pigen er vendt og drejet rund i hele rummet indimellem har benede ryste på pigen hun kan lide det Lille pause så pigen kan komme sig lidt, det gøre pigen så stående mens hun sutter pik, røven er lige i vejret det gå jo ik så der bliver lavet hurtig analknep skrift FUCK hvor frækt så gå vi over til en til en hvor minst en får en drenge kneppetur af pigen vildt energi hun ligge for dagen når hun gøre det hun ligger på ryggen og køre løst på pikken med fissen Manden over pigen gøre ingenting og drengene kommer hurtigt Folk begynder tage hjem så det bliver til let knep og sut til tiden er gået og mrDURACELL når ikke at komme 4 gange Pigen fik fantasien opfyldt mændene fik en vild opleves Vi kom igennem menukortet fuck hvor vildt med alle de forskillige stillinger der blev prøvet Så i bad og tager lige en vand med til hjemturen sider i bil og ser beskeder hvor fartbøden fra gangbang i Hasselager er kommet åbner vandflaske lidt for hurtigt som sprøjter (må have stået for tæt på sengen) ud over mig og ned i radioen som dør hvad fanden sker der når mrDURACELL er på tur ??? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg