Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

I met Zara again after a pause for a while and I'm once again struck of her beauty, kindness an service. She is a bit tight so be gentle, but have those eyes looking back at you :wub:

It's like having sex with a slim supermodel.

Place: 8/10 take some time to find parking so plan some xtra minutes if you arrive in the afternoon or evening. Apartment is good.

Looks: 12/10

Service: 10/10

https://nympho.dk/n14518/4451/zara-petite-gfe-pse-video

Loppan

Skrevet

Ja den kvinde er bare så dejlig. Det eneste minus for mig er, at hun er så høj. Men bestemt en lækker bisken. 

Skrevet
xazia skrev, for 3 timer siden:

Ja den kvinde er bare så dejlig. Det eneste minus for mig er, at hun er så høj. Men bestemt en lækker bisken. 

Så høj ??? 169 cm ???

Skrevet
xazia skrev, for 5 timer siden:

høj???? hun er 1.69

Skrevet

Mon ikke @xazia mener, at når pigen omtales som petite, så plejer hun ikke at være særlig høj. Men petite går vist i virkeligheden mere på kropsbygning end på højde, hvis jeg har forstået det rigtigt. Med sine 169 cm er Zara nok blandt de højeste af de petite.

Skrevet

Jeg har simpelthen ikke held til at få svar fra hende, jeg er en der ikke bryder mig om at ringe, men jeg har skrevet min del af SMSer og WhatsApp til hende også med de oplysninger hun skriver hun vil have.

Redigeret af Harley Queen

Skrevet
Loppan skrev, for 16 timer siden:

M-am reîntâlnit pe Zara după o pauză de o vreme și sunt din nou impresionat de frumusețea, bunătatea și serviciul ei. E puțin strâmtă, așa că fii blând, dar acei ochi să se uite înapoi la tine :bătătură:

E ca și cum ai face sex cu un supermodel subțire.

Locul: 8/10 ia ceva timp pentru a găsi parcare, așa că planificați câteva minute suplimentare dacă ajungeți după-amiaza sau seara. Apartamentul este bun.

Aspect: 12/10

Serviciu: 10/10

https://nympho.dk/n14518/4451/zara-petite-gfe-pse-video

Puricele

Thank u dear for your time . Kisses And hope we meet again

Skrevet
  • Author

Maybe my thread made her occupied. When I visited it was a calm afternoon, no issues to book.

Try again in a couple of days.

Skrevet
Harley Queen skrev, for 3 timer siden:

Pur și simplu nu am noroc să primesc un răspuns de la ea, sunt o persoană căreia nu-i place să sune, dar i-am scris partea mea de sms-uri și WhatsApp și ei cu informațiile pe care le scrie pe care le dorește.

I just return in Copenhagen dear. When im home i dont use this  phone, maybe that i didnt answear.

Skrevet
Zarapetite skrev, for 49 minutter siden:

I just return in Copenhagen dear. When im home i dont use this  phone, maybe that i didnt answear.

okay thank you, i will try and write you again <3

Skrevet
Stapler skrev, for 9 timer siden:

Tag det i PM @Zarapetite og @Harley Queen

Slap nu af for h….. Jeg synes det er nyttig oplysning at Zara ikke svarer når hun ikke er i landet….

Jeg har i øvrigt også besøgt Zara igen igen og er glad og tilfreds :) 

Første gang jeg så hende var hun helt ny og kaldte sig Antonia…

Skrevet
dhnmdst skrev, 1 time siden:

Slap nu af for h…..

Du har da helt ret, @dhnmdst. Zara skulle ikke have været tagget i beskeden, hendes info var relevant. Men beskeden kunne du have skrevet  i en venligere tone.

Redigeret af Stapler

Skrevet
  • Author
Zarapetite skrev, den 14.11.2024 at 22:06:

but baby im 1,69 cm…

She is slim but in high heels tall B)

Skrevet
  • Author

I would say soft, but not silky soft as Amy (latin) which is something out of this world. At the same time Zaras skin is nothing I reacted on in a bad way, normal skin I would say

Redigeret af Loppan

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.