Pianistinden 3311 Skrevet 10. November, 2024 (edited) Jeg så en tråd for noget tid siden, hvor en bruger spurgte til om kvinder fik Thai massage, med eller uden happy ending. Det satte nogle tanker i gang hos mig for hvad ER Thai massage egentligt? Altså den grønne af dem… I øjeblikket bor jeg et sted hvor der er Thai klinikker om hvert et gadehjørne, også mit gadehjørne så jeg gik derned i formiddags og fik bestilt tid til back, neck, shoulder and head massage til et par timer senere. Jeg gik hjem og begyndte at forestille mig hvor lækkert det her skulle blive. Et act of selfcare om man vil, hvilket jeg er virkelig dårlig til i hverdagen, så jeg kunne allerede mærke myoser og spændinger forberede sig på at blive strøget væk under kyndige hænder og jeg så i forestillingen hvordan jeg ville forlade stedet, svævende på en lyserød sky i bedste Disney prinsesse rus Jeg skulle blive SÅ meget klogere! Afsted med mig til aftalt tid. Stedet var meget småt og jeg blev guidet ind i et lokale mindre end mit badeværelse derhjemme. I rummet stod en spøjs briks…..det var faktisk en kasse med en madras ovenpå og jeg ærgrede mig allerede en smule for havde nok forestillet mig noget mere æstetisk smukt og eksotisk……i ved, noget med palmer og glimmer og silke….eller noget. Af med soltop og shorts og op på briksen, liggende på maven. Damen lagde et tyndt papirs klæde (tror jeg) over mig og gik derefter ned til fodenden. Hun startede med at lave akupressur agtige tryk på mine fodsåler og dét gjorde ondt! ”Okkææææiiiii” tænkte jeg…..”Måskeeee det her ikke er særlig ”stryge myoser og spændinger væk, det her er vidst…..det her kommer til at gøre ondt….åh nej….og jeg bestilte en hel time!” Damen lagde nu tryk på læggene og arbejdede sig op af hele min krop, ved at trykke og presse hele vejen op til mine skuldre med skiftevis hænder, underame og ben, hvilket ikke var slemt, men ret dejligt at mærke at connecte med de forskellige dele af kroppen. Da hun var færdig med det, gik der John Cena i den og uden mulighed for at tappe mig selv ud af situationen, fik min krop nu tur med både knæ og albuer!. Modbydelige trigger punkter blev fundet med tommelfingre og knoer, så lidt mere albue, lidt mere knæ…..og albue igen. Av av av av…..I mit sind fik jeg skabt en version af mig selv som stod ved siden af briksen og skreg som en anden paramedic i en katastrofe situation ”Breathe! Breathe! Come on! You can do it! Stay with me now! One-Two-Three BREATHE!”. “Ok ok ro på…..smerte er blot svaghed der forlader kroppen…..det her er sundt….det her bliver du glad for…ja du gør….håber jeg” – den interne coach og hepper var på overarbejde. En time flyver afsted i godt selskab, så tre dage senere sagde damen tak for i dag, vi er færdige nu. Jeg pev et eller andet til svar og rullede langsomt om på siden og ned på gulvet. Kom i tøjet med summende fingre og en langsomt boblende følelse i maven af stolthed over at jeg i det mindste ikke begyndte at græde under behandlingen. Ude i receptionen mødte jeg den næste forventningsfulde klient som nysgerrigt spurgte om det havde været godt. Mit svar var at alt gør ondt hvortil han gav mig et thumbs up efterfulgt af et:”Så har hun gjort det helt rigtigt”. Konklusion herfra: 1: AV….MEN: jeg kan dreje hovedet både til højre og venstre nu OG løfte armene over hovedet, så hun har været effektiv. 2: Av.. 3: I nyvunden sejrsfølelse, er jeg ret sikker på at jeg tager en tur til i næste uge - man er vel Viking Jeg forestiller mig at den massage jeg har fået, er det man kalder en traditionel thai massage og ikke den slags massage i drenge får når det slutter af med sex?. Jeg kunne i hvert fald ikke forestille mig, eller tænke mig noget seksuelt efterspil efter denne behandling, jeg ville allerhelst bare synke sammen i min ynglings favn og stryges over håret og nusses i søvn med lidt ynk på. Knus PiVanistinden Redigeret 10. November, 2024 af Pianistinden Stavefejl 10 2 19 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17669 Skrevet 10. November, 2024 Pianistinden skrev, for 10 minutter siden: En time flyver afsted i godt selskab, så tre dage senere sagde damen tak for i dag, vi er færdige nu. Sjældent jeg griner højt for tiden, men det sker En Pianistinde med humor og som kan skrive - den slags er der ikke mange af. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jankanda 237 Skrevet 10. November, 2024 - der findes thaimassage, oliemassage, tantramassage, mm....du må prøve nogen forskellige, men fedt hvis det virker 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1724 Skrevet 10. November, 2024 Hold kæft hvor godt Det er nok den bedste anmeldelse jeg har læst længe! Og velkommen i klubben for myoseramte hedonister med hang til østerlandske strygninger med erotiske undetoner Tro mig - det skal gøre ondt før det bliver godt - i starten skal man bare så grusomt meget igennem! Tak for delingen - det var seriøst underholdende 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3311 Skrevet 10. November, 2024 Jankanda skrev, for 8 minutter siden: - der findes thaimassage, oliemassage, tantramassage, mm....du må prøve nogen forskellige, men fedt hvis det virker Jeg er nok mest til "Nus mig" massage men det kan jeg ikke finde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nillerniller 588 Skrevet 10. November, 2024 Pianistinden skrev, for 13 minutter siden: gik der John Cena i den Pianistinden skrev, for 13 minutter siden: smerte er blot svaghed der forlader kroppen…..det her er sundt….det her bliver du glad for Pianistinden skrev, for 14 minutter siden: nusses i søvn med lidt ynk på. Knus PiVanistinden Nårh pjevs da. Jeg græd. Så thumbs up til dig. Og tak for at trække mine læber langt fra hinanden i snesevis af minutter. Kæft du en skæg fortæller. Tak Vikinginde. Fuck jeg har sgu da en thai aftale næste uge!!%×%:♤○♤~■`□□•¥`《☆□°♤~£☆《°!!!@*+[+@&! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3311 Skrevet 10. November, 2024 Needy skrev, for 8 minutter siden: Og velkommen i klubben for myoseramte hedonister med hang til østerlandske strygninger med erotiske undetoner Jeg ønskede mig ikke nogle erotiske undertoner, jeg ville bare gerne have en dejlig massage.....altså den slags hvor kroppen er så god som ny bagefter - men hvis man vil have det så skal man vidst fjerne 'dejlig' og i stedet forholde sig til 'massage' og så stole på processen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3311 Skrevet 10. November, 2024 nillerniller skrev, for 2 minutter siden: Fuck jeg har sgu da en thai aftale næste uge!!%×%:♤○♤~■`□□•¥`《☆□°♤~£☆《°!!!@*+[+@ Kondolere.... 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den nye grydeske Skrevet 10. November, 2024 Det lyder helt rigtigt. Så mangler du bare den del hvor du kommer på en pinebænk, og alle led bliver trukket fra hinanden, for så at sætte sig sammen igen, når hun slipper dig. første gang jeg fik, rigtig, Thai massage, i Thailand, af en lille spirer vip på 40 kg, ville jeg sku heller ikke græde, den fornøjelse skulle hun ikke have, og hver gang hin spurgte “hurt” og jeg troligt svarede no (idiot som jeg var), så forsatte torturen, og ja en time kan føles meget lang. Gevinsten kommer bagefter, for hold da op hvor har man det godt bagefter, hele skelettet er rykket fra hinanden og så sat på plads i den rigtige rækkefølge. Hvis man finder en som kan det rigtig er det fantastisk, men lige så fantastisk det kan være lige så kedeligtog ligegyldigt kan det være hvis hun ikke kan det rigtigt. god fornøjelse med din nye massør, og pas på man bliver afhænglig af det, og herhjemme er det sku dyrt. I Thailand giver jeg 40-80kr pr time. Har flere gange fået det 2 gange om dagen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1724 Skrevet 10. November, 2024 Pianistinden skrev, for 7 minutter siden: Jeg er nok mest til "Nus mig" massage men det kan jeg ikke finde Jamen øh det kan jeg da godt hjælpe dig med 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3311 Skrevet 10. November, 2024 Den nye grydeske skrev, for 2 minutter siden: Det lyder helt rigtigt. Så mangler du bare den del hvor du kommer på en pinebænk, og alle led bliver trukket fra hinanden, for så at sætte sig sammen igen, når hun slipper dig. Nej tak, jeg kan ikke den dag... Mit skelet har forskellige sportsskader og dele er udskiftet med mere holdbart materiale, så det er der ikke nogen der skal prøve at trække i og sætte sammen igen Jeg tror at jeg prøver en anden klinik i næste uge, så jeg har noget at sammenligne med. To be continued Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2553 Skrevet 10. November, 2024 Pianistinden skrev, for 28 minutter siden: En time flyver afsted i godt selskab, så tre dage senere sagde damen tak for i dag, vi er færdige nu. Jeg føler virkelig med dig, har selv prøvet noget lignende, som best kan beskrives som 1 hour in hell. En dejlig humoristisk anmeldelse, og nej du behøver ikke at indsætte et link Når du kommer hjem til Danmark, så skal jeg nok give dig en blid olie kropsmassage, som du kan nyde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1286 Skrevet 10. November, 2024 Stakkels dig Men måske go ide med en anden næste uge 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13979 Skrevet 10. November, 2024 (edited) Pianistinden skrev, for 35 minutter siden: Jeg tror at jeg prøver en anden klinik i næste uge, så jeg har noget at sammenligne med. Du må hellere prøve en ladyboy næste gang - de har løse håndled og lange fingre Redigeret 10. November, 2024 af Jernsvinet 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3311 Skrevet 10. November, 2024 (edited) På min aften stroll så jeg reklame for denne klinik....dem bliver det så ikke... Redigeret 10. November, 2024 af Pianistinden Fejl 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 992 Skrevet 10. November, 2024 Pianistinden skrev, for 11 minutter siden: dem bliver det så ikke... Ny synes jeg du bliver lidt kedelig 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1275 Skrevet 10. November, 2024 Pianistinden skrev, for 2 timer siden: Da hun var færdig med det, gik der John Cena i den og uden mulighed for at tappe mig selv ud af situationen, fik min krop nu tur med både knæ og albuer! Kæft, det er djovt skrevet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sommer79 208 Skrevet 10. November, 2024 Åååhhh gud jeg “elsker” din humor og måde at formulere dig på.. er du bare halvt så fantastisk i dit virke så er jeg virkeligt træt af at bo i Aalborg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sunny 146 Skrevet 10. November, 2024 (edited) Herligt indlæg Jeg får sgu næsten lyste til at vende snuden mod fyn og besøge dig Redigeret 10. November, 2024 af sunny Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lurikken 61 Skrevet 10. November, 2024 Hvis man kender en rigtig massør der ved hvordan en thai massage skal udføres får hun også voksne mænd til at græde, og tilbyder hun kunstens glæde ved efterfølgende god og nærværende sex - så er det den perfekte oplevelse i min optik, det bedste fra begge verdener. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3311 Skrevet 10. November, 2024 lurikken skrev, for 14 minutter siden: Hvis man kender en rigtig massør der ved hvordan en thai massage skal udføres får hun også voksne mænd til at græde, og tilbyder hun kunstens glæde ved efterfølgende god og nærværende sex - så er det den perfekte oplevelse i min optik, det bedste fra begge verdener. Jeg er dybt imponeret over at nogen kan gennemføre sex efter sådan en tur.....især når de fleste mænd opfører sig som om at dommedag er nær ved influenza....jeg forstår ikke mænd 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrExtra 125 Skrevet 10. November, 2024 Pianistinden skrev, for 5 timer siden: Jeg er nok mest til "Nus mig" massage men det kan jeg ikke finde Det skal du jo bare bede om. Som bekendt er det vigtigt at udtrykke sine ønsker for at få dem opfyldt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kv.volvo 2 Skrevet 11. November, 2024 Jeg opfatter mig selv som lidt af en tøsedreng, men jeg nyder nu en god hård massage. Jeg har også fået at vide, af en thai at der er mange der siger av til hendes massage, hvor jeg ikke siger noget, der må være forskel på smerter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dfreak 192 Skrevet 11. November, 2024 Pianistinden skrev, for 18 timer siden: Jeg er dybt imponeret over at nogen kan gennemføre sex efter sådan en tur.....især når de fleste mænd opfører sig som om at dommedag er nær ved influenza....jeg forstår ikke mænd Du har så heller aldrig haft mandeinfluenza, det er Alm. Influenza gange 3. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1724 Skrevet 11. November, 2024 dfreak skrev, for 5 timer siden: Du har så heller aldrig haft mandeinfluenza, det er Alm. Influenza gange 3. Ja man kan rent faktisk DØ af det! Frygteligt FRYGTELIGT!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg