Hop til indhold

Rahel 19år – hel-Ra-Baltisk

Featured Replies

Skrevet

Ok, det her fatter jeg ikke noget af - billedet af Rahel viste tydelig vis hun havde fået nogle ret hårde slag - at hun nu pludselig er klar igen uden man kan se noget overhovedet, beviser jo det hele er noget være BS… 

• Svar 70
  • Visninger 38.3k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Tak for anmeldelsen. Jeg er meget enig i det er lidt hit and miss med den gruppe piger der. Enten er det meh, eller også er man heldig og finder guldet. Er selv kun gået derfra med 1 rigtig god opleve

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Er implantaterne igennem armhulen så findes der altså virkelig ikke den mand der vil opdage det.. 

• Rahels bryster er bestemt ikke ægte, de er faktisk ret hårdt pumpede desværre. Man kan også tydeligt mærke arrene nedenunder. Når det så er sagt havde jeg en fantastisk oplevelse med hende, så si

Postede billeder

Skrevet

Ja det er mærkeligt. Hun reagerer forsat ikke på henvendelser. Lige så mærkeligt er det, at en helt ny bruger, hojlund, skriver en masse om hende på engelsk, og skriver som en der har brugt Forum længe (det indtryk fik jeg).

Er der nogen som har haft kontakt til Rahel?

Skrevet
Mrxxxscor skrev, 1 time siden:

Ok, det her fatter jeg ikke noget af - billedet af Rahel viste tydelig vis hun havde fået nogle ret hårde slag - at hun nu pludselig er klar igen uden man kan se noget overhovedet, beviser jo det hele er noget være BS… 

Tænkte det samme, et nyt billede uden en skramme, men hvad fanden skulle hun få ud af det, andet end at en masse mænd nok ikke skriver til hende mere, men forstår ikke at hun brænder sådan en som dig af, som har et tættere forhold end de fleste, det er sgu mærkeligt

Skrevet

Måske er billederne ikke nye - og måske er det slet ikke hende selv der har langt annoncen op. Det er jo også med nyt telefonnummer. 

Skrevet

Også min tanke at billederne måske ikke er helt nye..

Skrevet
Mrxxxscor skrev, for 20 timer siden:

Har nogle haft booket møde med hende for nylig?

Ingen kontakt - så er ret overbevist om at noget er helt galt. Nogle vil have hende ned med nakken og ødelægge hendes forretning. Sådan er det jo desværre når den østeuropæiske mafia og diverse bander kræver en stor del af kagen. Og de baltiske piger er jo ganske givet en del af samme bagland, som på ingen måde har været gode ved pigerne. 

Lad os håbe at hun har det godt efter omstændighederne.

@Hojlund - what you wrote is insane. I don’t know if you are one of those who want to ruin her business. In that case I don’t hope for your success.

Skrevet

Jeg tror ikke hun er blevet angrebet her i købebhavn. Billedet er gammelt, sikkert fra en operation.

Det en stor løgn hun har fundet på, hvad motivet har været vides ikke og hvorfor hun har valgt at skrive alt det der er en stor gåde i min optik.

Måske har hojlund fat i noget

Skrevet
Mrxxxscor skrev, for 1 minut siden:

То же самое общение у меня было с ней уже 3 раза.

Well, it's not normal when you waste your time and as a result, I'm sorry, I'm sick! So if you're sick, why is your profile on the site?

Skrevet
Hojlund skrev, for 18 minutter siden:

Well, it's not normal when you waste your time and as a result, I'm sorry, I'm sick! So if you're sick, why is your profile on the site?

Sorry to say: Er Hojlund russisk???
Dressmann

Skrevet
Dressmann skrev, for 12 minutter siden:

Dressmann

No

Skrevet
Dressmann skrev, for 14 minutter siden:

Dressmann

Der er vist lidt af hvert her i tråden - spørgsmålet er bare - hvem er hvem?

Skrevet

En ting står klart, ingen har set Rahel i lang tid nu.

En russer med dansk klingende profilnavn, en ny profil, vælger nu at dukke op og er mod hende, der her lugter langt væk og jeg kan slet ikke se hvorfor nogen på nuværende tidspunkt tror Rahel er bag, hvis nogen troværdige medlemmer har mødt hende siden alt der her opstod, så kom frit frem!

Skrevet
HN-GFE skrev, for 12 minutter siden:

Ясно одно: Рахель уже давно никто не видел.

Русский с именем профиля, звучащим по-датски, новый профиль, теперь решает появиться и против нее, которая здесь пахнет далеко, и я вообще не понимаю, почему кто-то в этот момент думает, что Рахель отстает, если есть заслуживающие доверия участники. встречали ее с тех пор, как все это возникло здесь, а потом вышло свободно!

You can think whatever you want! I'm only here to let everyone know my experience with Rachel! Maybe you are the pimp who rushed to Rachel's defense when he saw that the profits would soon be greatly reduced.

Skrevet

Jeg skal lige sige, at jeg har haft skrevet med Rahel og jeg stillede hende specifikke spørgsmål kun hun kunne svare på - jeg bookede hende til idag - men hun har ikke svaret hele dagen...

Jeg aner faktisk ikke hvad jeg skal tænke om det hele.. Jeg ved dog, at jeg tager en lille pause med at lave aftaler med hende indtil én eller anden har mødt den rigtige Rahel og alt er som det skal være...

Skrevet
Hojlund skrev, for 30 minutter siden:

No

Du er en svindler af rang!

Ps: Mark Strudal var bedre. 

Skrevet
BLUC2720 skrev, for 4 minutter siden:

Вы - мошенник!

P.S. Марк Штрудаль был лучше. 

ok i respect your opinion

Skrevet
Mrxxxscor skrev, for 47 minutter siden:

Jeg skal lige sige, at jeg har haft skrevet med Rahel og jeg stillede hende specifikke spørgsmål kun hun kunne svare på - jeg bookede hende til idag - men hun har ikke svaret hele dagen...

Jeg aner faktisk ikke hvad jeg skal tænke om det hele.. Jeg ved dog, at jeg tager en lille pause med at lave aftaler med hende indtil én eller anden har mødt den rigtige Rahel og alt er som det skal være...

Hun har det nok ikke sindsyg godt pt. med det hun udsætte for, nu hvor hendes pimp åbenbart også prøver at sværte hende til herinde. 
Jeg har ikke besøgt hende og kommer ikke til det, men synes godt nok at hele denne historie fortæller lidt om det, som de østeuropæiske piger kan blive udsat for. Stakkels piger.

Skrevet

Hojlund verkar verkligen vara multinationell.

Danskklingande nick,

Kör översättning till ryska på detta forum,

Skickar in screenshots från WA som har fransk språkinställning

"ven." stands for vendredi (Friday).

"sam." stands for samedi (Saturday).

"déc." stands for décembre (December).

Skrevet

Kan se henders profil stadig er aktiv - nogle der har mødt hende for nylig?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.