Hop til indhold

Rahel 19år – hel-Ra-Baltisk

Featured Replies

• Svar 70
  • Visninger 38.3k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Tak for anmeldelsen. Jeg er meget enig i det er lidt hit and miss med den gruppe piger der. Enten er det meh, eller også er man heldig og finder guldet. Er selv kun gået derfra med 1 rigtig god opleve

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Er implantaterne igennem armhulen så findes der altså virkelig ikke den mand der vil opdage det.. 

• Rahels bryster er bestemt ikke ægte, de er faktisk ret hårdt pumpede desværre. Man kan også tydeligt mærke arrene nedenunder. Når det så er sagt havde jeg en fantastisk oplevelse med hende, så si

Postede billeder

Skrevet

Tak for anmeldelse - og JA, hun er i den grad en ener - hun får dig til at føle du er den eneste i verden for hende - er simpelthen vild med hende - havde booket hende idag, men hun måtte desværre aflyse, men har re-booket hende igen. 

og hendes bryster er silikone 

Skrevet

Hvordan er det med tiden når man booker 30min, må man komme 2 ganger eller er det en gang og good bye?

Jeg kommer desværre meget hurtig når det er smukke piger som Rahel. :roll:

Skrevet

Lite info postat av Rahel på social club Nympho.

Screenshot_2025-01-06-12-33-51-01_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Skrevet

Er det lykkedes nogen her i tråden, at lave en aftale med Rahel EFTER det stund - kunne være lækkert at vide om man igen køre forgæves...

Skrevet

Don’t bother just came to an appointment and she ghosted me I think something might be going on because her profile is now gone

Skrevet
waffles23 skrev, for 9 minutter siden:

Don’t bother just came to an appointment and she ghosted me I think something might be going on because her profile is now gone

Damn, now Im sad

Skrevet

Håber hun er ok, alt tyder på hun bliver chikaneret kraftigt, alt det bedste til Rahel, hvis nogen rent faktisk møder hende igen håber jeg hun er kommet godt igennem det her.

Skrevet
HN-GFE skrev, for 12 minutter siden:

Håber hun er ok, alt tyder på hun bliver chikaneret kraftigt, alt det bedste til Rahel, hvis nogen rent faktisk møder hende igen håber jeg hun er kommet godt igennem det her.

Helt enig, hun er en dejlig person - med min aftale ville jeg også lige have afstemt det

Redigeret af Mrxxxscor

Skrevet

Varför inte be om ett kort whatsapp video call för att få klart vem som har whatsapp #?

Om hon själv hanterar det borde hon väl acceptera det för att få bort oklarheterna.

Hennes gamla nympho profil finns kvar, men är inaktiv.

Skrevet
joxzo skrev, for 11 minutter siden:

Varför inte be om ett kort whatsapp video call för att få klart vem som har whatsapp #?

Om hon själv hanterar det borde hon väl acceptera det för att få bort oklarheterna.

Hennes gamla nympho profil finns kvar, men är inaktiv.

Jeg skriver lige til hende og beder hende bekræfte personen bag det telefonnummer beskederne er sendt ud fra - jeg vender tilbage

Skrevet

Denne besked dukkede op fra “Rahel”:

Hello, dear. Unfortunately, my situation is only getting worse, and this terrible outcome of this story happened today. I can’t tell you everything, but I’m not giving up, and I won’t leave the city as some bad people, who see me as their competitor, want. And please, don’t worry so much.

I’m trying to recover, and we will definitely meet when I feel better.

302ED682-9F87-45F6-9B59-219EA3698724.jpeg

Skrevet
Mrxxxscor skrev, 1 time siden:

Denne besked dukkede op fra “Rahel”:

Hello, dear. Unfortunately, my situation is only getting worse, and this terrible outcome of this story happened today. I can’t tell you everything, but I’m not giving up, and I won’t leave the city as some bad people, who see me as their competitor, want. And please, don’t worry so much.

I’m trying to recover, and we will definitely meet when I feel better.

302ED682-9F87-45F6-9B59-219EA3698724.jpeg

Fuck, stakkels pige, alle burde droppe den gruppe af piger indtil bagmændene lader hende være

Skrevet
niceguyhimself skrev, for 5 minutter siden:

Fuck, stakkels pige, alle burde droppe den gruppe af piger indtil bagmændene lader hende være

Så er det ikke denne eneste gruppe du skulle droppe.  Hvis du vil undgå at pigerne bliver udsat for vold trusler mm. 

Skrevet
Larschristian skrev, for 18 minutter siden:

Så er det ikke denne eneste gruppe du skulle droppe.  Hvis du vil undgå at pigerne bliver udsat for vold trusler mm. 

Jep velkommen til den Ukrainske mafia som har fundet vej op gennem Europa efter krigen brød ud.  De skal vel også skumme fløden som den Rumænske , Albanske og Serbiske mafia har gjort i årtier her i Europa

Skrevet
thetruth skrev, for 23 minutter siden:

Jep velkommen til den Ukrainske mafia som har fundet vej op gennem Europa efter krigen brød ud.  De skal vel også skumme fløden som den Rumænske , Albanske og Serbiske mafia har gjort i årtier her i Europa

Ja og andre end baltiske mafia 

Redigeret af Larschristian

Skrevet
Larschristian skrev, for 4 timer siden:

Jeg prøver så vidt muligt, at holde mig til piger der er her alene og har været her i mange år, ved godt der stadig kan være en bagmand, men nok ikke så organiseret som de grupper der er her, med de unge piger

Skrevet
thetruth skrev, for 4 timer siden:

Hvor stammer din viden fra? Nu du så specifikt ved at det her er den Ukrainske mafia.

Skrevet
HN-GFE skrev, for 18 minutter siden:

Hvor stammer din viden fra? Nu du så specifikt ved at det her er den Ukrainske mafia.

i nogle tilfælde er det meget tydeligt, at der er en anden bag telefonen

Skrevet
waffles23 skrev, for 27 minutter siden:

i nogle tilfælde er det meget tydeligt, at der er en anden bag telefonen

Ja sgu da, men at hævde det er Ukrainsk slår mig bare som mystisk, det er så specifikt at jeg synes han bør uddybe.

Skrevet
HN-GFE skrev, for 13 timer siden:

Fra pigerne selv. De vælger bare og bruge ordet "agency" istedet for pimps og mafia 

Skrevet

I stood on the sidelines and watched the whole staged story that the well-known Rachel came up with! Everything looked really sad if it were true! Sympathy and support from the entire forum did not leave itself waiting long, well, let's take it in order!
1. Rachel claims that she was beaten by the Ukrainian mafia for which she allegedly worked, as is known in any civilized country, and in Denmark, when a beaten girl comes to the hospital, the first thing the doctors do is call the police, which, as I understand it, did not happen in Rachel's case, otherwise she would not have appeared on the site after 4 days!
2. Probably, both I and everyone else saw the photos that Rachel posted on the site, she has a bandaged head and is covered in blood, don't you think that she recovered too quickly? The new photos do not mention that she was beaten a couple of days ago, she looks pretty good!
3. I am sure that this was a staging by Rachel herself, since I personally signed up with her more than once and at the last moment she refused to accept me and as I understood it, this happened not only with me but also with other forum participants who began to write that she was irresponsible, this of course put Rachel in a bad position, reviews that discredit her and indicate that you should not contact her! Why did Rachel decide to come up with such a story to whitewash her reputation! I do not believe that the beaten girl of the Ukrainian mafia at least did not go to the police to write a statement but said that she would fight on her own and would not do as they wanted! Well, we are now all watching Rachel's heroic battle with the mafia) she deceived everyone here, wrote a lot of terrible things in order to whitewash herself, this was her goal so that later everyone would return to her and bring her money!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.