Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde fornøjelsen af at møde Emily i sidste uge, da hun befandt sig i Slagelse, da hendes veninde Minas kalender og min ikke passede sammen. Mina får for øvrigt også mine varmeste anbefalinger, da jeg har mødtes med hende en række gange før og har anmeldt hende før. Heldigvis havde Emily bedre tid.

Emily tog imod mig i døren og her kom første positive overraskelse, hun er så meget flottere end hendes halvdårlige billeder i annoncen. Lille og petit og alt sidder som det skal. WAUW, hun er lækker og imødekommende!

Når man besøger Emily, så insisterer hun på, at man tager en hurtig skyller. Omvendt er hendes hygiejne helt i top, så det er jo et yderst rimeligt krav. Emily kommunikerer på flydende engelsk.

Efter endt bad startede den sjove del og selve akten vil jeg tillade mig at holde for mig selv, men jeg fik i hvert fald alt, hvad jeg havde bestilt i løbet af de 30 min, som vi havde sammen. Kemi er jo en individuel størrelse, men vi klikkede i hvert fald og der var god stemning hele vejen.

Jeg snakkede efterfølgende med Emily om hendes manglende reviews og om hun ønskede et. Det var hun faktisk lidt tøvende over for i starten, men varmede op til ideen. Så hvis der kommer et link til dette review på hendes annonce, så er det altså mig, som har initieret det (og nej, jeg fik ikke at få rabat på mit visit).

Næste gang Emily og Mina gæster Slagelse bliver det næsten svært at vælge. De er begge utroligt dejlige piger. Heldigvis tilbyder de en trekant, så det må jeg vist hellere begynde at spare sammen til. Aner ikke, hvordan jeg skal kunne håndtere to så dejlige piger på samme tid, men det må jeg jo arbejde på.

Mine varmeste anbefalinger herfra.

Redigeret af HrGrey

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...