lbr 71 Skrevet 6. November, 2024 Jeg havde brug for noget "forløsning" så besluttede at det var tid til noget thai massage i middelfart. https://annoncelight.dk/showad/413329 Hende jeg blev modtaget af var i slutningen af fyrrene, lettere buttet og omkring 155 høj. hun lignede på ingen måde nogen af billederne. Imens jeg blev smurt ind i rigeligt med olie,blev jeg spurgt om jeg ville have let, middel eller hård massage og jeg valgte middel, hviket jeg var glad for eller er jeg overbevist om at hun havde kækket ryggen på mig. selve massagen foregik med albuer og underarme og var faktisk slet ikke helt dårligt, men jeg er ikke sikker på at man kan kalde det for professionel massage. Afslutningen (HJ) var lidt underligt... det foregik med 3 fingre og forhuden var ikke på noget tidspunkt tilbage... men det virkede.... konklution. pris: massage 30 min. 300 + HJ 300. tjaa hvad skal jeg sige, det var faktisk ikke det værste jeg har oplevet.... men bestemt heller ikke det bedste. kommer jeg igen... nej, bare det at billederne ikke stemte overens er nok til ikke at have lyst til et nyt besøg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2010 Skrevet 7. November, 2024 lbr skrev, for 8 timer siden: massage i middelfart. Middelfart ligger ikke i Jylland, så jeg har flyttet din tråd, @lbr 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr.høflig 4 Skrevet 7. November, 2024 Ligger det diskret i Middelfart, eller skal man stå og vente ude ved en trafikeret vej.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lbr 71 Skrevet 7. November, 2024 det ligger forholdsvis diskret på en ikke frafikeret vej 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg