Hop til indhold

Den bedste til første gang?

Featured Replies

Skrevet

Hej med jer

Jeg har i længere tid taget tilløb til at skulle besøge en GP. Og nu skal det være. 

I den forbindelse vil jeg gerne have anbefalinger til, hvem der kunne være god til første gang? Jeg er mest interesseret i en stille og rolig oplevelse, hvor et hj og slik kan være nok. Hun skal gerne have store bryster, være i hovedstadsområdet og helst også være dansk. Er der nogen, I kan anbefale?

Skrevet

https%3A//nympho.dk/n8897/3004/miley-dansk-sexbombe-i-saerklasse

Så kan jeg da varmt anbefale Miley her, hun er så sød og nem at være i selskab med. Også er hun jo bare en sexbombe, der har et fantastisk smukt udseende, krop og en skøn personlighed. Er sikker på hun ville kunne give dig en dejlig oplevelse.

Vigtigst af alt, hver ærlig omkring dine ønsker og at det er din debut, det gør tingene både nemmere for dig selv og den GP du nu vælger.:)

Redigeret af Crabman

Skrevet
  • Author

Jeg skylder nok lige at sige, at det ikke er første gang som i seksuel debut… Men første gang hos en GP :) 

Skrevet
paspa22 skrev, for 15 minutter siden:

Jeg skylder nok lige at sige, at det ikke er første gang som i seksuel debut… Men første gang hos en GP :) 

Det var heller ikke sådan jeg læste det? :lol: Mine tips var rettet imod det er "Første gang med en GP" Hvilket jo kan være lidt akavet og man er nervøs, selvom det ikke er ens seksuelle debut.

Held og lykke, og pas på...det kan godt blive en dyr hobby.:P

Redigeret af Crabman

Skrevet

1 det er en fantastisk ordning. Alle er glade så længe der selvfølgelig ikke er tale om handlede piger. Langt de fleste er søde professionelle og leverer en super oplevelse, men selvfølgelig er der smag og behag alt efter hvad man er ude efter. 

2 jeg ville helt sikkert gå til skønne søde flirtende Vicki basno (på nympho.dk). Jeg er knusende sikker på du vil få lige den oplevelse du efterspørger. Der er desuden diskret og god parkering. 

god fornøjelse. Det er en fantastisk hobby. Skynd dig at komme igang. 

Skrevet
Crabman skrev, den 6.11.2024 at 13:28:

https%3A//nympho.dk/n8897/3004/miley-dansk-sexbombe-i-saerklasse

Så kan jeg da varmt anbefale Miley her, hun er så sød og nem at være i selskab med. Også er hun jo bare en sexbombe, der har et fantastisk smukt udseende, krop og en skøn personlighed. Er sikker på hun ville kunne give dig en dejlig oplevelse.

Vigtigst af alt, hver ærlig omkring dine ønsker og at det er din debut, det gør tingene både nemmere for dig selv og den GP du nu vælger.:)

Du er sød og dejlig ❤️❤️❤️❤️❤️

Skrevet

God tråd :)

Jeg er også helt ny i det her og kigger også efter det samme. 

Der er mange der skriver positivt om Miley, og hun lyder virkelig lækker - og ikke mindst sød og charmerende :)

Skrevet
Den Usædvanlige skrev, for 6 minutter siden:

Jeg er også helt ny i det her og kigger også efter det samme

Læs denne tråd evt.:) Men ja Miley er et godt valg hvis det skulle være.

Redigeret af Crabman

Skrevet
Den Usædvanlige skrev, den 10.11.2024 at 01:11:

God tråd :)

Jeg er også helt ny i det her og kigger også efter det samme. 

Der er mange der skriver positivt om Miley, og hun lyder virkelig lækker - og ikke mindst sød og charmerende :)

:wub:

Skrevet
Den Usædvanlige skrev, den 10.11.2024 at 01:11:

Det er fordi @Miley_for_pleasure er en af de skønneste, mest naturlige og sjove kvinder man kan ønske sig :wub: <3 

Min seneste oplevelse med Miley:

Genbesøg hos Miley på Pussy Galores

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.