Hop til indhold

Genbesøg hos Miley på Pussy Galores

Featured Replies

Skrevet
Genbesøg hos MileyforPleasure på Pussy Galores

Jeg havde fornøjelsen af at besøge den skønne @Miley_for_pleasure for første gang i maj måned i år og det var en så dejlig oplevelse at jeg med det samme vidste at et genbesøg var uundgåeligt og at det ville ske inden udgangen af året og november blev måneden hvor jeg skulle opleve den dejlige Miley igen. 

Forventningsfuldt ankom jeg til @Pussy Galores og tog plads i deres venteværelse jeg var på forhånd advaret om en lille forsinkelse på et kvarter hvilket ikke gjorde det fjerneste ved mit humør fordi tanken om at gense Miley overtrumfede alt andet. 

Efter mit venten blev jeg fulgt ind på værelset og meget kort tid efter kom Miley ind og undskyldte for forsinkelsen men jeg var ligeglad jeg glædede mig bare over gensynet og var fuld af forventninger ved udsigten til at fortsætte den frække leg vi havde haft forrige gang til mit første besøg hos Miley. 

Og inden vi overhovedet nåede til formalia havde vi allerede krammet, nusset og kysset. 

Herefter gav jeg hende pengene og en lille gave hun tilbød bare at lade det være på bordet og ikke gå ud med det pga. forsinkelsen men jeg sendte hende ud med det alligevel så jeg kunne gøre klar til en lille overraskelse. 

Da Miley vendte retur fik hun et lille show i kostume hvis eneste formål var at fremtrylle hendes varme og smukke smil og skønne smittende og hjertevarme latter, den mission lykkedes og hendes latter er som musik i mine ører fordi jeg ved at der venter en time fyldt med fræk leg og endnu mere smil og latter hvilket er mine absolutte yndlings aftaler hvor der er plads til at vi begge bare kan være os selv i den bedste blanding af fræk sex, intime sensuelle berøringer og kys og pjat, fjollerier og latter. ^_^ :D

Kravlede op på sengen til Miley der lå i et lækkert rødt lingeri sæt der bestod af flere bånd og hun tilbød mig at pakke hende ud som en julegave hvilket jeg tog imod med kyshånd og virkelig nød der er bestemte bløde pakker der rammer plet og det her var bestemt en af dem der fik juleklokkerne til at ringe og gjorde min sukkerstok slikke klar. Jo jo Julen kom tidligt i år og jeg fik julelys i øjnene. :wub: 

Jeg kyssede og slikkede mig ivrigt vejen nedover Mileys sexede og smukke krop fra hals til bryster over maven, til venus bjerget og så blev hun kysset hele vejen rundt om hendes skønne fisse inden min tunge lystent udforskede hver en milimeter af hendes smukke køn fra yderst til inderst. Slikkeriet fortsatte i et stykke hvor hun sensuelt og frækt legede med min pik imens med fingrene tid indtil Miley fik den første orgasme. 

Miley foreslog sødt at hun kunne forkæle mig lidt nu men jeg var ikke overbevist mine fingre havde lyst til at lege nu så de fandt vejen ned mellem Mileys lår og blidt op i hende. Mens mine fingre stimulerede G punktet og gik på opdagelse oppe i hende var min mund og tunge på skift alle vegne på kroppen der blev kysset og slikket på halsen, bag øret, på kravebenet, på brysterne og under dem på maven, navlen og og så forfra igen og da først Miley begyndte selv at lege med sin klitoris med fingrene mens jeg stimulerede G Punktet så kom Miley for anden gang og denne gang kunne jeg fuldt ud nyde synet af ansigt mens hun gav sig hen til nydelsen og lod orgasmen rulle indover kroppen. 

Miley synes igen at nu måtte det være min tur men det lykkedes at overbevise hende om at hun kunne lige få en slikketur mere og så kunne hun forkæle mig bagefter. Det var svært men fik hende overalt. ;) :P

Godt opstemt efter de sidste to orgasmer var der gang i safterne mellem lårene nu hvilket bare tændte mig endnu mere og jeg nød slikkeriet endnu mere nu hvor jeg virkelig kunne mærke hvor våd hun blev og hun smager også fantastisk når man ligger og slikker hende. Undervejs i slikkeriet lød telens blide banken på døren der signalerede vores aftale langsomt nærmede sig sin afslutning. Jeg slikkede videre men lod tungens arbejde stige lidt i intensitet og fokus i og omkring klitoris ind til Miley kom for tredje gang. 

Nu var der ikke nogen modstand mod at fokus skiftede over på mig og Miley smed hurtigt et kondom på min pik og førte den op i hende i missionær og vi kneppede løs i et stykke tid mens vi kyssede her og der. 

Da Miley spurgte hvordan jeg gerne ville komme valgte jeg ved handjob kondomet røg af og Miley fik lidt glidecreme i hånden og startede en fræk hånder mens jeg skiftevis kyssede med hende og kyssede hals, nakke og bryster, og efter jeg var kommet ud over kroppen på hende slikkede jeg hende pænt rent som den dygtige dreng jeg er som Miley formulerede det. 

Miley hoppede ud under bruseren til en hurtig skyller mens jeg kom i tøjet og så fulgte hun mig pænt ud med kys og kram og jeg gik mod Hellerup Station med en kæmpe smil og endorfinerne pumpende igennem kroppen. :wub: <3

November måned er blevet sparket igang og det samme er ugen der stadig har et @Sexy Event Club event til gode indover weekenden med en aftale med en anden Pussy Galores kending Nicole Bülow. :D

Mileys Annoncelight:

Redigeret af Dillermand Junior

Skrevet

Hun er bare skide sød, fræk og lækker :wub:

Hvis ikke jeg stod i dejlige kvinder til halsen, ville et genbesøg stå højt på listen.

Tak for en god anmeldelse, som sædvanligt. 

Skrevet
  • Author
Refresh skrev, for 2 timer siden:

Hvis ikke jeg stod i dejlige kvinder til halsen, ville et genbesøg stå højt på listen.

Det kender jeg godt :lol: ;) Men kan alligevel ikke lade være med at vende tilbage til Miley nu hun er bare skøn og dejlig. :wub:

Skrevet

Hvor “slemt” er det med tatoveringer? 
Jeg er ikke fan af det “tatoverede look”, men er det begrænset, gør det mig ikke det store. 
Jeg er fristet… :)

Skrevet
Qwas skrev, for 4 minutter siden:

Hvor “slemt” er det med tatoveringer? 
Jeg er ikke fan af det “tatoverede look”, men er det begrænset, gør det mig ikke det store. 
Jeg er fristet… :)

Det er ikke særlig slemt overhovedet. Det er ikke fordi hun er over tusset, langt fra. Hun har lidt på benene, maven og armene. Det ser møg hamrende frækt ud til hende, kom afsted! :) Du vil ikke fortryde det.

Redigeret af Crabman

Skrevet
Dillermand Junior skrev, for 12 timer siden:
Genbesøg hos MileyforPleasure på Pussy Galores

Mileys Annoncelight:

Hej min egen tak for en skøn stund og for det gode selskab :wub: jeg har sovet godt i nat , griner :D❤️❤️

Skrevet
  • Author
Miley_for_pleasure skrev, 1 time siden:

jeg har sovet godt i nat , griner :D❤️❤️

Med hænderne over dynen ;) :oops: :wub:

Jeg sov også dejligt <3

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.