Hop til indhold

Hvad er en rigtig mand ?

Featured Replies

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 43 minutter siden:

Jeg synes mere spørgsmålet er om der findes en "forkert mand" hvilket jeg ikke tænker der gør.. Og så findes der modsat - selvfølgelig - ikke en rigtig mand^_^.. 

Du er utroligt tolerant <3

Jeg er meget mere fordomsfuld. Måske der ikke findes "forkerte mennesker" men jeg har desværre truffet nogle stykker der var helt umulige at leve eller arbejde sammen med.

De gange jeg har været hos dig Jennifer har jeg haft en dejlig følelse af at intet kunne være forkert :)

Skrevet

En rigtig mand er en som hviler i sig selv, tar ansvar for sit liv, behandler andre med respekt, har livs erfaring, lærer af sine fejl ( er menneskeligt at fejl ) At være den bedste udgave af sig selv.

Det handler ikke om udseende, træne/pumpe jern, men mere det som gemmer sig inden under.

Skrevet
Søger pige/kvinde fødder skrev, for 14 timer siden:

En rigtig mand er en som hviler i sig selv, tar ansvar for sit liv, behandler andre med respekt, har livs erfaring, lærer af sine fejl ( er menneskeligt at fejl ) At være den bedste udgave af sig selv.

At være en rigtig mand, og så at være en mand kvinder tænder på, er ikke nødvendigvis det samme.
Tror desværre vi er fanget i det, der kaldes et 'evolutionært mismatch' som ingen rigtig vil være ved ...

Ganske mange kvinder, tror jeg - ikke alle !!! tænder på mænd, der stræber efter magt, status og ære.
De mænd skal kunne slås og være ret skrupelløse, og det harmonerer ikke med vores nutidige opfattelse af en 'rigtig mand'.

Der er et dybt dilemma her, som er en konflikt imellem to sider af vores instinkt - eller mellem instinkt og kultur.
Det er et vanvittig svært emne at diskutere, men jeg ville lige nævne det ... 
"Mismatch'et' ligger i, at det ikke er godt for menneskene og for verden, når så mange stræber efter magt osv ... 
De har efterhånden ret meget farligt legetøj til rådighed ... 

Skrevet

Jeg kan ikke leve efter hvad kvinder tænder mest pa. Jeg ved fra mange yngre kvinder, at det er yderst tiltrækkende med en mand 50 plus som har styr pa sit liv og hviler i sig selv.

Jeg ved også det du beskriver, passer til en del andre kvinder.

Skrevet
Søger pige/kvinde fødder skrev, den 16.11.2024 at 08:43:

ENIG 100%

...og vil tilføje at det vil giver tryghed for vore omgivelser, herunder partnere...

Skrevet

Jeg tror godt du ved hvad en rigtig mand er og hvad det rigtige er for dig og igså hvad det rigtige er at gøre i forhold til din nye relation. Jeg tror du godt selv ved det men at du - som så mange andre - bliver forvirret over alt det " støj " der er i samfundet og på de sociale medier især.

At lytte til andrew tate lignende personager og andre " livsstils guruer er kun støj

So Me er i det hele taget støj i ens liv. Det forvirrer og flytter vores fokus og gør os usikre på os selv.

Jeg er begyndt at se på SO Me som støj som ikke giver mig noget godt i det lange løb. Men selvom jeg ser det som støj, kan jeg alligevel ikke helt lade være med at følge med. Og det er jeg træt af for når alt kommer til alt bliver jeg hverken et klogere eller bedre menneske af det. Men influencere og livstil coaches , hurtige reels, tik tok videoer med hurtigsnakkende punchliner plaprende kendisser og wannabe kendisser er jo bare støj. Støj for hjernen, sindet og for ens indre balance.

Tro på at du kan navigere her i livet og træffe gode valg uden alt det støj. Sluk for mobilen i nogle dage og se hvor godt det vil gøre dig. Måske du ser svarene meget mere klart og tydeligt når støjen fjernes

Redigeret af Den lille frøken

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.