Hop til indhold

Mød smukke Linda i Roskilde

Featured Replies

Skrevet

Da hun rejse for et stykke tid siden skrev jeg til hende at hun skulle skrive til mig hvis hun kom tilbage til Danmark. Og det gjorde hun ...

Billeder og alder passer nok meget godt, måske lidt ældre, men rigtig flot krop.

Jeg havde bestilt en time, der blev til et blow (CIM), "massage", lidt sex, der måtte afbrydes da hun var uden af træning (Jeg var for stor) til gengæld fik jeg da bare nok et blow, jeg kan ikke klage.

Gentagelse 100%

Eneste anke er at lokalet er lidt klemt.

PS. Hun rejser igen den 13. Nov.

https://annoncelight.dk/showad/348509

Hun har tidligere været omtalt i anden tråd se her https://www.eroguide.dk/forum/topic/159976-linda-smuk-roskilde/#comments

Skrevet
migselvXXX skrev, for 11 timer siden:

Jeg havde bestilt en time, der blev til et blow (CIM), "massage", lidt sex, der måtte afbrydes da hun var uden af træning (Jeg var for stor) 

Det er synd hun er vokset helt sammen forneden igen. Havde fornøjelsen af at tage hendes “mødom” i branchen for et par år siden og har gode minder om en rystende nervøs men også meget sød og liderlig Linda, der for første gang stod og skulle prøve at montere knaldhætte på en god dansk landskinke. 

Skrevet
  • Author
Sweex2 skrev, for 20 timer siden:

Er det på en klinik eller privat?

Privat

Skrevet
  • Author
F-jernet skrev, for 9 timer siden:

Det er synd hun er vokset helt sammen forneden igen. Havde fornøjelsen af at tage hendes “mødom” i branchen for et par år siden og har gode minder om en rystende nervøs men også meget sød og liderlig Linda, der for første gang stod og skulle prøve at montere knaldhætte på en god dansk landskinke. 

Jeg har været hos hende flere gange, de andre gange har det ikke været et problem. Hun har været tilbage i Englang på "ferie" ;) 

Skrevet
migselvXXX skrev, for 16 timer siden:

Privat

Besøgte hende på et tidspunkt i en lejlighed i det vestlige Roskilde hvor der hang tæpper op som skulle skjule en formodentlig ældre kvinde, måske ejer af lejligheden? Det var for tarveligt for mig så gik igen. 

Skrevet
  • Author
Gammel rotte skrev, den 7.11.2024 at 11:08:

er brysterne ægte?

Ja det er min vurdering

Skrevet
  • Author
Exile-63 skrev, den 7.11.2024 at 09:01:

Besøgte hende på et tidspunkt i en lejlighed i det vestlige Roskilde hvor der hang tæpper op som skulle skjule en formodentlig ældre kvinde, måske ejer af lejligheden? Det var for tarveligt for mig så gik igen. 

Det er det rigtige sted, det gør det stadigt

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.