Hop til indhold

Recommended Posts

Heysan.

Jeg have besøgt hinde en gang før for et par månder side og havde ikke kunde få hinde krop, bryste og hinde røv ud af mit hoved.
http://sexyclub.dk/girls/emmalie/index.php

Jeg havde bukke mig ind som hindes første kunde på dagen.
hun start med at komme 45 min forsent..... ok helle område er også funsten ravet op af vejarbejde,

jeg supurt ind til det hun sagde nej nej det for hun var bar står for tide op.... jeg betale og hun går ud så går der igen ca. 20 min ind hun er til bage..... godt jeg ikke havde travelt den dag.
Vi går i gang og jeg havde glæde mit at få et godt BJ og slikke hinde fisse MEN så sige hun ikke vil hvad jeg slike hind og det hved jeg gjordt sidste. NÅ jamme så et BJ da nej sige hun det kan hun ikke i dag........... ok nå min pik er slap og hun hive lidt i den og sige så kan du hjælp.......... seriøst! tænker jeg nå men jeg får banditen op og stå og vi knalle lidt men og ja hun stønde rigtig godt syntes jeg og at se på den krop men man knippe hinde er og så godt. For mig er det en total dårlige oplevelse og jeg komme aldrig til bage til hinde.

Da jeg sad i bilen på vejen hjem tænke jeg over den oplevelse og det ikke er første gang jeg har en dårlige oplevelse hos en jeg vil kalle hinde noge med L  men GP.
vi jeg nu gik ud og købe en brugt gamme bil det står den kører fint og alt er ok, den køben jeg så finde jeg ud af der er ikke en motor i. så vil jeg da gå til bage og sige jeg vil hvad en motor i eller penge til bage ikke ? men med en gp/L sige men sq bage nå det er ok så..... det jeg prøve at sige er det er jo snyd og jeg burte sige nå men vis du ikke kan sute i dag det er jeg da ked af men så stope vi her og jeg vil hvad min penge til bage og så tak for i dag eller hvad ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det ligger et stort ansvar i at købe sex på en ordentlig måde i min optik.

En af de ting man skal gøre sig 100% bevidst om er at pigerne er i branchen af vidt forskellige årsager og på vidt forskellige måder og at det er et job der stiller store krav til dem og at de derfor af og til har forskellige grænser med forskellige kunder og endda fra gang til gang.

Så vær bevidst og opmærksom på om det enkelte møde lever op til de forventninger du kommer med og vær klar til at gøre opmærksom på eller afbryde et møde på en respektfuld måde i fald du ikke føler at du bliver behandlet fair.

Som Jennifer skriver er det en af fordelene ved at besøge en dansk klinik, at man kan bede pigen om at sende telen ind for at afklare uoverensstemmelser, men for din egen skyld vil jeg også her håndtere det med forståelse for at du ikke kender pigens situation på dagen.

Jo bedre vi som kunder er til at håndtere de frustrerende situationer, jo tryggere føler pigerne sig og jo bedre bliver alles oplevelser i branchen. 

Når det er sagt, så lyder det til at du har haft helt legitime årsager til at afbryde mødet og bede om pengene tilbage, men det er 1000 gange nemmere, hvis man gør det på en ordentlig måde og allerhelst før nogen som helst form for intim interaktion.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JonDo skrev, for 2 timer siden:

...
Vi går i gang og jeg havde glæde mit at få et godt BJ og slikke hinde fisse MEN så sige hun ikke vil hvad jeg slike hind og det hved jeg gjordt sidste. NÅ jamme så et BJ da nej sige hun det kan hun ikke i dag........... ok nå min pik er slap og hun hive lidt i den og sige så kan du hjælp.......... seriøst! tænker jeg nå men jeg får banditen op og stå og vi knalle lidt men og ja hun stønde rigtig godt syntes jeg og at se på den krop men man knippe hinde er og så godt. For mig er det en total dårlige oplevelse og jeg komme aldrig til bage til hinde.
...

Jeg har besøgt Emmalie tidligere noge gange. Hun er lækker og det er fint hvis jeg bare skal have et opti-fuck, men der er ikke det mindste strejf af kontakt eller kemi. Det virker hun tænker: jeg er lækker så knald mig, giv mig penge, og så er alt fint. Dog virker det som hun hade en dårlig morgen den dag. 

Jeg er ikke så meget til rene opti-fuck længere, så jeg går til andre PG'er nu for tiden.

Hvis du både vil have en sindsyg lækker krop plus smil, kemi og service, og du har bil, så prøv Amalie Amour hos Eventyrpigerne lidt vest for Ringsted. Ja, jeg ved et er langt at køre fra København men det er det værd. Hendes billeder passer 100%, hendes tekst og alder passer også 100%. Hun er tilmed lækrere i virkelighede og utrolug sød og serviceminded. Hver gang. :)

Der findes selvfølgelig andre lækre og serviceminded GP'er i København. Amalie var bare den første jeg tænkte på når du skrev krop, bryster og røv og at du gerne vil slikke og have lidt mere smil og kontakt. Simpelthen at få en god oplevelse.

Redigeret af Rushton

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...