Hop til indhold
YNWA

Larissa på Taubenstraße i Flensborg

Recommended Posts

Hej igen 

Som lovet får I et par ord om mit dejlige besøg hos Larissa på Taubenstraße. 
https://sexnord.net/profile/750905/larissa
Hun tog imod i døren kun med et lille håndklæde om sin smukke krop. 
Smilet som på billederne var præcis som på billederne. Hendes øjne går lige krop og sjæl. 
Vildt smuk og naturlig. INTET er hjulpet på plads. Naturlige små og bløde bryster. En lækker dusk ovenover missen (I love it) Hendes hud er bare så glat, blød og dejlig. 
Jeg tog et bad af respekt for Larissa selvom jeg havde været i bad hjemmefra. 
Da jeg kom tilbage fra badet stod hun helt nøgen og ventede. Vi startede med at stå tæt, nussede hinanden og rørte ved hinandens kroppe. Min pik stod rank med det samme. 
Jeg lagde mig på ryggen på hendes seng og hun begyndte at kysse min brystkasse og slikkede på mine brystvorter inden hun bevægede sig ned mod min kampklare pik. Hun giver ikke blowjob uden kondom. Fint med mig. Jeg vil gerne hjem uden noget ubehageligt. Til gengæld slikkede hun skaft og mine glatte boller til en guldmedalje. WAUW det var lækkert ;-) På med gummi og så blev der givet et fantastisk blowjob som var intenst og dybt samtidig med at hun med sine fingerspidser blidt stimulerede mit mellemkød og kugler. Intet hastværk. Hun gav sig god tid. 
Jeg spurgte om vi kunne lægge os i en 69er. Det ville hun meget gerne, og med udsigt til hendes smukke og velsmagende mis blev min pik bare stivere og særligt med hendes læber der gled op og ned over den. Hun smager dejligt. 
Det blev tid til en tur i missionæren. Jeg måtte lige nyde skønheden et par sekunder inden jeg gled op i hendes varme og smukke mis. Vi kysser og kysser og vores tunger leger med hinanden. Kyssene var simpelthen totalt kæresteagtigt. Jeg sætter mig op på mine knæ, stadigvæk oppe i hende. Jeg tager hendes ben op over mine skuldre og kysser først hendes ben og så kysser jeg hendes fødder og slikker hendes tæer. Det var fantastisk. Jeg lægger mig igen indover hende og vi kysser igen og igen. Til sidst må jeg overgive mig og kommer voldsomt i kondomet. 
Vi ligger længe bagefter og kysser og hun kigger virkelig SÅ sødt og dejligt på mig, og har ikke travlt med at få mig ud af døren. Da vi sætter os op på sengen fortsætter hun med at kysse mig og kærtegner min brystkasse længe. 
Vi rejser os og jeg tænker at det må være tid til at tage mit tøj på, men vi bliver stående nøgne og kysser videre. Hendes kys er bare de bedste. 
Jeg kommer i tøjet og vi taler en del sammen på lidt tysk og engelsk blandet sammen. Mit tyske er ikke så godt, og hendes engelske er til gengæld heller ikke så godt. Men vores kropssprog var perfekt sammen. 
Jeg siger jer. Hun er FANTASTISK. Smuk, naturlig og vildt sød. Jeg kan slet ikke glemme den måde hun kiggede på mig. Hun bad mig komme igen, og jeg tror faktisk hun mente det 100%. 
Og jeg kan bare sige. Jeg kommer igen. 
Jeg gav 80 Euro for en halv time. Jeg gav hende 100. 
Jeg var der i lidt over en halv time. Jeg smiler stadigvæk :-) 

Jeg kan slet ikke vente til næste besøg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...