Hop til indhold
GennemsnitligJoe

Smukke søde naturlige Adelina fra Kroatien - ung, blød og slikkevenlig

Recommended Posts

½angel skrev, for 24 minutter siden:

Ja, de to sammen er sgu meget fristende, har dog allerede en trekant planlagt denne uge.

Men kan se hun har taget anal af menuen, det fristede nu også meget, med den lille bagdel.

Tænker det kan forhandles ind hvis man ikke er ødelæggende stor ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
GennemsnitligJoe skrev, for 5 timer siden:

Tænker det kan forhandles ind hvis man ikke er ødelæggende stor ;)

Har tidligere prøvet at skrive til nogen der havde taget det af menuen, der var lukket for muligheden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg prøvede i dag at få lov at besøge den smukke Adelina. Havde skrevet i går for at få en aftalte om en halv time her tidligt på aftenen. Aftalen var blevet bekræftet af hende i går aftes, og jeg sendte en besked fredag eftermiddag om at jeg stadig havde planer om at komme, hvilket hun også svarede bekræftende på og bad mig skrive når jeg var på vej.

En halv time inden vores aftale skrev jeg at jeg nu var på vej, hvilket jeg kunne se var blevet læst mens jeg kørte til hendes adresse på Nørrebro. Hun havde dog ikke svaret på min besked, men med bekræftelse både torsdag aften og fredag eftermiddag var det ikke noget jeg tog som en overhængende fare.

Vel ankommet til adressen, til tiden, skrev jeg for at melde mig klar og høre hvordan jeg kom op til hende. Og nu var der så radiotavshed. Jeg forsøgte at komme i kontakt med hende i de næste 10 minutter mens jeg trissede frem og tilbage på fortovet på Nørrebro. Slutteligt skrev jeg at jeg nu gik tilbage til min bil.

50 minutter efter vores aftalte tid skrev hun at hun ikke var hjemme endnu, men at hun ville skrive når hun var klar. Hertil svarede jeg blot at vi havde en aftale på et bestemt tidspunkt, og eftersom hun ikke var der, så var jeg rykket videre i aftenens aktiviteter. Hertil kom der i det mindste et kort "I'm sorry".

Så TL;DR vær opmærksom på at Adelina er faldet i den, lidt for store, kategori af glædespiger der tager meget let på din tid. Til trods for rigtig meget skriftlig bekræftelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...