Hop til indhold
Montysouth

Lenesweet28 Kolding

Recommended Posts

Når man læser annoncen,  er der nok ikke nogle tvivl om hun IKKE er dansk !

Der har været så mange tilfælde af udlandske piger der udgiver sig for at være danske,  hvor det slet ikke er pigen på billederne man møder, men en væsentlig ældre, som absolut ikke køn, som der yder en dårlig service. 

Redigeret af lille_peter

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skrev og efterspurgte en aftale på nummeret i annoncen men fik ikke noget svar, dagen efter modtager jeg fra et andet nummer om at jeg havde henvendt mig på deres annonce og om jeg ville ses 15:30. Hvilket jeg naturligvis ikke svarede på.

Screenshot_20241105_185351_Messages.jpg

Screenshot_20241105_185444_Messages.jpg

Screenshot_20241105_185452_Messages.jpg

Screenshot_20241105_185456_Messages.jpg

Redigeret af Montysouth
Forkert billed lagt op

Del dette indlæg

Link til indlæg

Godt med tilbagemelding @Montysouth selv om fotos er falske, brugt før og 'reception og opkrævning' klart beviste, at det er de gamle svindlere med trusler. Du får nok snart en hilsen fra Mr MickeyB):D

Bare gå udenom annoncer som dene. Helt nye. Ikke vip. Falske fotos. Volapyk som opkrævning. Ingen grund til at bruge tid på dem med 3500 andre gpere i landet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også oplevet sådan en " du har spildt vores tid " besked med trussel om inkasso, der skrev jeg bare beskeden ville blive gemt og overgivet til politiet, og så fik jeg med det samme en besked tilbage om at jeg bare skulle glemme den første besked :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...