Hop til indhold

Frech Stella…grænsen til uartig blev overskredet gang på gang

Featured Replies

Skrevet

https://nympho.dk/n8016/2839/schone-stella-back-from-monday-28-10

Igen må jeg til tasterne , som jeg har været før når jeg har besøgt Stella. Må bare dele hende med jer andre. Vi mødtes idag og det blev vildt og frækt. Hun tog imod med nyt blond hår og bøjle på tænder. Ungt og frækt .Hun have så også lige sat håret med rotte haler og jeg var solgt. Dejligt gensyn og tak fir sidst.

Vil du se min nye piercing spurgte hun og viste mig sit andet bryst som nu ogso var pierset. Skal du ikke lige dige goddag til dem. Det skulle jeg og jeg slikkede hende nipples stenhårde . Det blev jeg også , så af med tøjet.. Vi smed os i sengen og jeg måtte slikke hende godt ( elsker Stella mis og juice) missen er som jeg elsker , et øksehug lige imellem benene.Stella var horny idag og hende underliv roterede når min tunge slikkede og gik ind og ud af den snævre revne

Stop siger Stella , giv mig pik nu. Og jeg var så klar. Om på ryggen på med kondom og Stella stater at ride mig omvendt . Hårdt og intenst,,

Hun vender og spørger om jeg kan se ordentligt , samtidig med hun rykker sig lidt , så jeg har frit udsyn til det skønne ridt. Og det er det frække ved Stella. Hun vil have man får det hele med og går glad hjem, Stella kom da hun red mig og lagde sig derefter mellem mine ben , tog kondom af og suttede mig til jeg kom.

lille pause og så en tur mere . Frækt , intenst og jeg er træt nu….Denne kvinde har beriget mit sexliv en del år og vil forsat gøre det. Det er altid nyt og fgækt med denne skønne tysker

nyd hende 

Skrevet

Tak for en rigtig fin anmeldelse, @Manwithmanners. Et spørgsmål (tilgi min uvidenhed) - er det her den Stella der har tilbudt hygge sammen med fantastiske miss Basno?

Skrevet
  • Author
Karsteng skrev, for 4 minutter siden:

Tak for en rigtig fin anmeldelse, @Manwithmanners. Et spørgsmål (tilgi min uvidenhed) - er det her den Stella der har tilbudt hygge sammen med fantastiske miss Basno?

Det gjorde hun på et tidspunkt……

Skrevet

Jeg husker hende for nogle år siden uretfærdigt sød smuk dejlig kvinde. 
men hold nu op prisen har fået et nøk op af. 

Skrevet
  • Author
ButterflyMan skrev, den 29.10.2024 at 22:49:

Hvis jeg havde råd ville jeg hjertens gerne betale for at slikke hendes "needy" klit i timevis 

/B

Spar op….det var et kort besøg hun var på..Men er her meget snart igen…

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author
ButterflyMan skrev, den 29.10.2024 at 22:49:

Hvis jeg havde råd ville jeg hjertens gerne betale for at slikke hendes "needy" klit i timevis 

/B

Hun er nu tilbage, og jeg ser frem til nye frækkee timer…..igen varm anbefaling 

Skrevet
  • Author
Manwithmanners skrev, den 13.11.2024 at 11:08:

Hun er nu tilbage, og jeg ser frem til nye frækkee timer…..igen varm anbefaling 

Har lige besøgt Stella. Lørdagen er blevet limegrøn bedre. Fræk i hvid lingerie ( se hendes nye billeder,) og som tiden gik totsl nøgen…Har efterhånden besøgt hende en del og det er altid  nyt og frækt og med god positiv energi 

Skrevet
  • Author
Listelømmel skrev, den 17.11.2024 at 08:02:

Fuuuuck hvor er hun bare lækker - og hvor gør det ondt jeg ikke kan komme til Sjælland.

Nyd hende..

Måske vi kan opfordre hende til en tur til Jylland 

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author
Listelømmel skrev, den 20.11.2024 at 20:02:

Ååååh ja tak, ville være en kæmpe julegave 

Send hende en opfordring. Ved at nogle af pigerne nogle gange tager på tur i Jylland nogle dage.

Hun er her nu,,,,så klø på

• 11 months later...
Skrevet
  • Author

https://nympho.dk/n8016/2839/your-cute-favorite-muse-is-back

Vil lige advare . Stella er tilbage og hun er vanedannende. Har har lige besøgt hende.

Topper på alle parameter. Hun er savnet når hun er væk sø længe , men hvilken energi hun har sparret op ……så værd at vente. Den anmeldelse jeg skrev og startede denne tråd med ,,, holder stadig ,,,uhhh hun er fræk

• 3 weeks later...
Skrevet

Ved i hvornår hun kommer tilbage? 

Og ved i om hun tager anal?

Redigeret af PKM69

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.