Hop til indhold

Kvinde der får thaimassage

Featured Replies

Skrevet

Jeg ved at der også er kvinder som går til thaimassage, men er lidt nysgerrig efter, om de også får tilbudt ekstra, så er der nogle som har viden om det. 

Skrevet
naturistdk skrev, for 2 timer siden:

Jeg ved at der også er kvinder som går til thaimassage, men er lidt nysgerrig efter, om de også får tilbudt ekstra, så er der nogle som har viden om det. 

Kun massage så vidt jeg ved. Men det er jo svært at vide hvad der foregår bag de lukkede døre 

Skrevet

Jeg har kendt én (ung) kvinde der fik happy endings ofte hos en thai massør. De endte med at blive gode veninder og ses privat også. Men tror det er mere undtagelsen.

Skrevet
naturistdk skrev, for 2 timer siden:

Interresant. 
Jeg har ofte spekuleret på om vi overhovedet er velkomne. Eller om det er for stor en risiko for deres forretning i forhold til diskretionen for de mandlige gæster. 
Tænk hvis mand og kone tilfældigt har booket samme sted, samme tid. Og stemmer, stønnen mm genkendes gennen de tynde vægge. 
Veninden der ser en anden venindes mand i venteværelset osv. 

Men cool hvis det er muligt. Måske endda med Happy ending for de som har lyst/behov. 

Min sidste bopæl var skrå overfor et thai sted. Så kun mænd gå til og fra. Og det til trods den søde thai mutter insisterede på det var et grønt sted. 

Skrevet

Min kone jeg har tit fået Thai massage sammen og hver for sig.
Min kone fik en gang tilbud afslutning mens jeg lå ved siden af. der var rigelig med berøring til hende og massøren masserede 100% hele kroppen.
Hun valgte at sige nej tak, men hun nød det i fulde drag og tror hun siger ja tak næste gang

Skrevet

Har også prøvet parmassage, uden at der var tilbud om noget som helst. Hverken til mig eller konen.

Skrevet

Jeg har fået meget thaimassage (forskellige massører, forskellige steder), men er aldrig blevet tilbudt noget ekstra. Heller ikke steder der har været deciderede bordeller.

Skrevet

Jaja... det gør vi hele tiden. Vi lebber løs i tide og utide lige så snart I kigger væk. Vi har nøgenpudekampe der ender i orgier hver eneste gang vi har været på toilettet sammen på en restaurant. Vi KAN bare ikke lade hinanden være og det er faktisk lidt et problem. Dejligt at vi endelig kan komme ud med det og indrømme hvor slemt det egentlig står til med seksuelle tilbud os hunner imellem ved enhver given lejlighed. Hvorfor tror I at vi er så vilde med at gå i IKEA hele tiden selvom vi ikke mangler noget som helst? Det er fordi der ved vi at mændene ikke gider med. Det er ikke bare Thai klinikker. Det sker OVERALT! ;)

Spøg til side... 
Jeg har fået Thai massage på de fleste klinikker i København og Frederiksberg. Jeg er kun een gang blevet ligefrem tilbudt det. Det var ret sent om natten og et sted jeg ikke havde været før. Der har været ganske få situationer hvor jeg har fornemmet at det måske kunne være sket hvis jeg selv havde taget initiativet til at spørge. Men det er vel til sammen måske 1% af alle de gange jeg har fået Thai massage hvor der har været den mindste antydelse af at det var en mulighed. 

Men når kæresten spørger om det samme svarer jeg naturligvis "Ja selvfølgelig gjorde jeg det. Fuld pakke, dobbelt tid og no extra charge... hvorfor tror du jeg kommer der så ofte?" og så bliver han SÅ glad og siger "Tak for løgnen" som er et udtryk han vistnok har lært af mig :D ...altså sådan cirka :P 

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 10 timer siden:

Jeg er kun een gang blevet ligefrem tilbudt det. Det var ret sent om natten og et sted jeg ikke havde været før.

Og..??  :P

Skrevet
Milner skrev, for 2 timer siden:

Og..??  :P

Jeg takkede nej. Det virkede lidt for "special price for you"-agtigt og jeg var der fordi jeg var smadret i min krop efter en meget lang flyvetur. De havde døgnåbent og jeg havde brug for at komme ned i gear... hendes massage var ikke særligt god, men bedre end ingenting trods alt og pengene værd. Jeg lagde 200 kr. i drikkepenge da det virkede som om det var en sløj nat og tænkte at det var måske derfor der ligesom var gået mersalg i projektet :wub: 

Eller hov... Undskyld! 
Ja så gav vi den hele armen hele natten og det var det bedste pigesex jeg nogensinde har haft. Desværre lukkede klinikken kort tid efter så det er ikke hændt siden. Jeg savner hende stadig. :P

Skrevet

En tidligere kollega er glad for massage -og har også været i thailand, og fået thai massage -men de er meget profesionelle, når det er en kvinde de giver massage -specielt, hvis det er en smuk kvinde (i en thai's øjne) efter min mening er min kollega gennemsnitlig køn (højest) Hun har altid fået god massage uden tilbud om ekstra (angiver hun) men hun genkender slet ikke, at massøeren er interesseret i at tale med hende under behandlingen -hvor jeg har fortalt hende om alt den gode snak/sjov vi kan have under en massage (min erfaring)  -min kollega er meget nysgerrig (ligesom jeg) og nærmest ærger sig over det ikke er hende, når jeg har fortalt et eller andet...

Min erfaring er at thaier let bliver jaloux eller føler sig mindreværd -og spejler sig tit i andre kvinder -specielt (hvide) -det er rigtig mange der ikke vil røre en anden kvinde "private" steder. Mens andre er totalt ligeglade, og igen andre (få) tænder på det...

Kender mange steder (grønne) hvor thaimassage gives til både mænd og kvinder. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.