Hop til indhold

Hængenosser i varmen!

Featured Replies

Skrevet

Nu er det ikke fordi jeg synes emnet er specielt "hyggeligt" at skrive om, eller fordi jeg nogensinde i mit lange liv (56+) har kunne prale af, at have sådanne et par (nærmest tvært i mod) Men så i det herrerens år 2024. efter 3 uger i thailands varme kom de sgu til mig -og man fatte det jo ikke... Næsten som om jeg er en anden -og skal lære min krop at kende igen... Men lyder måske ret komisk -men huden er underlig tør og svagt rødlig -så jeg smørge ofte (med patsalve)for ikke den skal udtørre helt -største problem er, når jeg jo går ret meget, og sveder helt vildt i varmen (dette er dog ikke nyt) så bliver salven jo nærmest vasket af. Men nu er jeg jo opmærksom på det skal smøres -og soves uden underhyler -hvilket også er helt nyt.

Det positive er, når man får massage -er de sværer at undgå -og det er en stor glæde for mig at nosserne nu får massage, hver gang -selv de mest grønne steder;-)

Jeg vil gerne høre ovrigheden om i har samme erfaringer -og om de så ændre sig tilbage igen, når man kommer hjem i kulden... 

Man kunne tænke sig at det er noget der følger med alderen -det forskellige på kroppen begynder at hænge -men nu er det bare det første ved min krop -og når jeg aldrig har haft det er det jo overvældende... Sådan rent sexueltaktagtigt er det nu en fordel -i en doggy -da nosserne hænger forneden, og ikke som tidligere er i overhængende fare for at blive klemt (og det er også sket, gør nas -og er en killer for stemningen i aktet)

Skrevet

Om dagen smører du med buksefedt, det købes i cykelhandleren, og anvendes til at undgå skav mærker. Det vaskes/slides ikke så nemt af i løbet af dagen.

om aften smører man med canesten salve, det er bakterie dræbene mm, og gør at huden heler op meget hurtig.

bruger selv begge dele, både i Thailand, og det, når det er varmt eller jeg skal cykle. 

Skrevet

Tag det helt roligt,  de fungerer som de skal ;)

Testiklernes biologiske funktion er at opretholde en konstant temperatur, som er 2  grader under krops temperaturen (35⁰C ) for at beskytte sæden. I varmere vejr slapper pungen af og udglattes for at holde testiklerne væk fra kroppen, mens den i koldere temperaturer trækker sig ind mod kroppen for ekstra varme.

Jo varmer det bliv, jo længere bliver de og hvis omgivelses temperaturen er over 35⁰C vil de forsøge at flytte så langet væk fra kroppen som muligt,  så pas på ikke at træde på dem :lol:

Skrevet
lille_peter skrev, 1 time siden:

Testiklernes biologiske funktion er at opretholde en konstant temperatur, som er 2  grader under krops temperaturen (35⁰C ) for at beskytte sæden. I varmere vejr slapper pungen af og udglattes for at holde testiklerne væk fra kroppen, mens den i koldere temperaturer trækker sig ind mod kroppen for ekstra varme.

Jo varmer det bliv, jo længere bliver de og hvis omgivelses temperaturen er over 35⁰C vil de forsøge at flytte så langet væk fra kroppen som muligt,  så pas på ikke at træde på dem :lol:

- - så pas på ikke at træde på dem  - - er det noget i retning af denne tyr?!?!

a_img_3726_red_landsskue.thumb.jpg.a6ca3b0431752bbebfa96e61ac63852d.jpg

Skrevet

Det er også et velkendt problem her i varmen :lol:. Som andre skriver så kan buksefedt/chamonix creme hjælpe til at minimere friktion. Når det virkelig driller med irritation på specifikke steder, så kan barrierecreme også hjælpe. Når skaden er sket, så har inotyol creme (købes på apotek) hjulpet mig. Den anvendes også til røde barnenumser.

Vær obs på om det kan være svamp du har fået, hvilket også let kan ske i Thailands varme.

Skrevet
  • Author
lille_peter skrev, for 8 timer siden:

Alt det der er jeg jo godt klar over;-) Udover at jeg aldrig har oplevet det i den grad som i år...

Skrevet
Møffe skrev, for 14 timer siden:

Alt det der er jeg jo godt klar over;-) Udover at jeg aldrig har oplevet det i den grad som i år...

Det er alderen Møffe - det er alderen :rolleyes:

Selv om jeg får lange nosser af alt muligt andet fx DSB! 

Skrevet
  • Author
Needy skrev, for 5 minutter siden:

Det er alderen Møffe - det er alderen :rolleyes:

Selv om jeg får lange nosser af alt muligt andet fx DSB! 

-Tjaah nu må jeg se, når jeg kommer retur til dk... er faktisk ingen ulempe, nu når jeg får dem smurt;-)

Skrevet
Møffe skrev, den 27.10.2024 at 15:29:

... efter 3 uger i thailands varme kom de sgu til mig -og man fatte det jo ikke... Næsten som om jeg er en anden -og skal lære min krop at kende igen...

... største problem er, når jeg jo går ret meget, og sveder helt vildt i varmen ...

... Så længe du bare undgår, at de bliver "stegt" i varmen... :)

Her en nem lille opskrift på stegte fårenosser: https://www.dk-kogebogen.dk/opskrifter/20080/faarenosser-stegte

Skrevet

ups.

Redigeret af Needy

Skrevet
  • Author

Opdatering: Nossesituationen er for mit vedkommende -back to normal;-) konklusionen må være en kombination af ekstrem varme over længer tid, og afholdning i flere dage med flere gange daglige pirring...  Da jeg skrev dette indlæg, havde jeg ikke haft udløsning i flere dage -men fået massage med pirring flere gange dgl. (havde ikke spillet selv) da jeg så (efter 5 dage) første gang fik en udløsning kom det rigtig meget helt tykt sæd, og det gjorde det i flere dage, nosserne trak sig lige så stille tilbage til normal størrelse -da jeg er retur i dk.  Men fedt at prøve;-)

Skrevet

Tak for opdateringen - så skal du bare undgå DSB :lol:

Skrevet
  • Author
Needy skrev, for 49 minutter siden:

Tak for opdateringen - så skal du bare undgå DSB :lol:

Nejnej DSB er meget flinke -og hjælper mig hjem en time før end planlagt (købt billet til) i lyntoget uden ekstra gebyer... Så når nøden er størst hjælper DSB...ggg

Skrevet

Du må da have fundet et hul i DSB's køreplan så.

Når mine nødder er størst - hjælper DSB overhovedet ikke til - snarere tværtimod :lol:

Skrevet
  • Author
Needy skrev, for 30 minutter siden:

Du må da have fundet et hul i DSB's køreplan så.

Når mine nødder er størst - hjælper DSB overhovedet ikke til - snarere tværtimod :lol:

Man kan jo tale for sin syge moster... -og det virkede;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.