Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hejsa brødre. 

Så fik jeg besøgt denne skønne kvinde.

https://annoncelight.dk/showad/236373

Jeg fik hurtigt aftalt et møde med hende, og jeg gik og var nervøs for om de billeder hun har i sin annonce virkelig lever op til mine forventninger... og det gjorde de. Da jeg ankom til adressen blev jeg lukket ind af den mest kønne gp jeg længe havde set. Utrolig nem at snakke med og vi fik afregnet og tøjet blev smidt og vi fik smidt os på sengen.

Man begynder jo som altid med at pille lidt hist og her og jeg kunne mærke at hun ikke bare var våd, men drivvåd. Hun fik sat gummi på banditten og hun gik i gang med et blowjob der bare råbte til himlen efter mere. Jeg fik hende til at vi skulle have os en 69'er og hun vente sig hurtigt om i mod mit hoved. Jeg slikkede det bedste jeg har lært og hun kom hurtigt alt i mens hun suttede videre. Men jeg var slet ikke færdig med at slikke hende, så jeg fortsatte med at nyde hendes vidunderlige safter. Jeg kunne mærke at det ville ikke gå længe inden jeg ville eksploderer så jeg satte farten en smule op, og vi kom sammen i en dejlig orgasme.

Det er bestemt ikke sidste gang jeg kommer på.besøg hos hende... sikke en dejlig kvinde

Skrevet
  • Author
Soenderjyden999 skrev, for 3 minutter siden:

Fin anmeldelse. Hvad med prisen?

Jeg skulle af med 1000 kr. for en halv time. Fair pris, syntes jeg.

Skrevet
  • Author
Soenderjyden999 skrev, for 26 minutter siden:

Ja, kvalitet koster. Var det uden nogle tilkøb?

Ja det var det. Men hvad tilkøb koster, kom vi overhovedet ikke ind på.

Skrevet

Første gang i Danmark?

Profil oprettet 1/10 2017.

men hun kan jo være sød nok.

Skrevet
snoopy007 skrev, 1 time siden:

Første gang i Danmark?

Profil oprettet 1/10 2017.

men hun kan jo være sød nok.

Hvis hun nu har været i DK siden 2017, så er det vel teknisk stadig hendes første tur i DK.

Jeg blev fristet af hendes billeder tilbage i 2019-20 og forsøgte at lave en aftale, det gik så godt at jeg fik en bekræftigelse og adresse men da dagen og tidspunktet oprandt, kunne jeg se mig selv stå og banke på en dør til et sommerhus til ingen verdens nytte, jeg beklagede selvfølgelig min nød til hende….begrundelsen var at hun havde sovet over sig, min bare … når man indlogerer sig i et 60-65 kvm sommerhus så kan man godt høre at der bliver banket på døren.

Men hvis jeg skal give hende lidt kredit så er det at hun er meget stabil i brugen af billeder, mange af hendes nuværende er de samme som fristede mig back in the day.

• 5 months later...
Skrevet
Max Power skrev, den 27.10.2024 at 17:55:

Hvis hun nu har været i DK siden 2017, så er det vel teknisk stadig hendes første tur i DK.

Jeg blev fristet af hendes billeder tilbage i 2019-20 og forsøgte at lave en aftale, det gik så godt at jeg fik en bekræftigelse og adresse men da dagen og tidspunktet oprandt, kunne jeg se mig selv stå og banke på en dør til et sommerhus til ingen verdens nytte, jeg beklagede selvfølgelig min nød til hende….begrundelsen var at hun havde sovet over sig, min bare … når man indlogerer sig i et 60-65 kvm sommerhus så kan man godt høre at der bliver banket på døren.

Men hvis jeg skal give hende lidt kredit så er det at hun er meget stabil i brugen af billeder, mange af hendes nuværende er de samme som fristede mig back in the day.

Besøgte hende i går. Billederne er måske ægte, men mindst ti år gamle. 
Det var ikke noget jeg vil gentage og kan ikke anbefale. 

Skrevet
Orange skrev, for 2 timer siden:

Dit skriv gør mig på en måde glad for at hun brændte mig af den dag for 5-6 år siden, jeg kan se at mange af hendes billeder er de samme som da jeg blev fristet.

Skrevet
Orange skrev, den 28.3.2025 at 14:03:

Hun har haft samme billede siden 2022. Hun er ægte nok men billederne er 10 år gammel som du siger. Besøgte hende tilbage i 2023 

Redigeret af Jacn1989

Skrevet
Orange skrev, den 28.3.2025 at 14:03:

De billder på trappen og i vinduet mv er ca 2 år gamle og ægte nok. Jeg synes hun er en frisk pige, der ved hvad hun vil have. Money  talks, bullshit walks:wub:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.