Hop til indhold

Priser.

Featured Replies

Skrevet

Hej alle!

Jeg søger nogen herinde som gør sig brug af Dominaer og betaler sig fra det, det eneste jeg skal bruge er en ca pris, for hvor længe og eventuelt hvad der er inkluderet i prisen.

Vh 

Skrevet

5- cifret beløb (+ ekstra for eventuel gave), for 6 timer - og "alt hvad du ønsker" er inkluderet i prisen.

Venlig hilsen

Heliot

Skrevet

Manner....

Hvilke ydelser de enkelte tilbyder, ville nærmest være umuligt at liste op. Men de har jo sider både herinde og andre sites, hvor du kan læse dig frem til det. Og så har de fleste også hjemmesider, hvor der bliver gået mere i dybden med ydelser og priser og hvor du får en bedre ide om deres personlighed.

Allerbedst er det det bare at henvende dig direkte til dem, hvis der er noget specielt du tænker på. De er alle søde til at besvare dig.

Skrevet
Heliot skrev, for 1 minut siden:

5- cifret beløb (+ ekstra for eventuel gave), for 6 timer - og "alt hvad du ønsker" er inkluderet i prisen.

Venlig hilsen

Heliot

Eller 2000 kr for en time.

Eller 4000 kr for to timer

Eller nowt i det nabolag, hvis man ikke lige er gearet for 6 timer 

Skrevet
Lillemorten skrev, for 3 minutter siden:

Eller nowt i det nabolag, hvis man ikke lige er gearet for 6 timer 

"Eller".... er naturligvis også et svar. Jeg forsøgte virkelig med umage at give @M1234 det svar han ønskede, ud fra mine egne erfaringer.

Og det svar var det eneste han ønskede.

Venlig hilsen

Heliot

Skrevet
M1234 skrev, for 2 timer siden:

det eneste jeg skal bruge er en ca pris,

så meget som muligt.

M1234 skrev, for 2 timer siden:

eventuelt hvad der er inkluderet i prisen.

så lidt som muligt.

Nej det er måske lidt overdrevet, Cherie her f.eks. har fået en del gode anmeldelser både her på eroguide og på hendes egen hjemmeside, kan du læse mange gode historier fra slaver der har besøgt hende https://www.ladycherie.dk/phpbb3_hard/viewforum.php?f=1

Jeg kender ikke hendes prisniveau, men det af en eller anden besynderlig grund, som regel noget dyrere rundt omkring end almindelig sexbesøg.

Skrevet
leo kbh skrev, for 10 minutter siden:

... Cherie her f.eks. har fået en del gode anmeldelser både her på eroguide og på hendes egen hjemmeside, kan du læse mange gode historier fra slaver der har besøgt hende https://www.ladycherie.dk/phpbb3_hard/viewforum.php?f=1

Jeg kender ikke hendes prisniveau, men det af en eller anden besynderlig grund, som regel noget dyrere rundt omkring end almindelig sexbesøg.

Lady Cherie er min faste Domina. Og mit ovenstående svar afspejler Hendes prisniveau for 6 timer.

Jeg besøger ikke Lady Cherie for at opleve almindelig sex. Det ville være en besynderlig grund :rolleyes:

Venlig hilsen

Heliot

Skrevet

@M1234: Undskyld/ beklager at jeg omtalte dig/Jer som "han"... ;)

Skrevet
Heliot skrev, for 2 timer siden:

"Eller".... er naturligvis også et svar. Jeg forsøgte virkelig med umage at give @M1234 det svar han ønskede, ud fra mine egne erfaringer.

Og det svar var det eneste han ønskede.

Venlig hilsen

Heliot

Tænker bare at 6 timer nok er pænt lang tid, hvis man ikke er helt erfaren som jeg fornemmer at M1234 ikke er. 

Så er vi nok nede i prøveskuddene på ca en time eller lign.

Det er mere den tanke mit svar til dig, var givet ud fra :-)

Skrevet
Lillemorten skrev, for 2 timer siden:

Tænker bare at 6 timer nok er pænt lang tid, hvis man ikke er helt erfaren som jeg fornemmer at M1234 ikke er.

Det er mere den tanke mit svar til dig, var givet ud fra :-)

Tak for den forklaring, som jeg udmærket forstår :)

Efter jeg havde postet mit indlæg, "opdagede" jeg, at @M1234 er profilnavn for "Domina Duoen M & N" - blot til orientering.

Redigeret af Heliot
Edit

Skrevet

Tak for jeres input!

Jeg er rimelig erfaren, sm domina... havde blot behov for at høre og spørge indtil nogle priser :)

Tak. 

Vh M 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.