Big3lover 1480 Skrevet 25. Oktober, 2024 Ja det bliver værre og værre.... Banned i 14 dage for afsporing af en tråd...."Lad vær' med at fortsætte dine afsporinger", lyder begrundelsen... Punktum! ..... Og så kan man ellers selv gætte sig til resten. Altså hvor tyndt kan det efterhånden blive? Har moderatorerne virkelig ikke andet at lave end at side og tjekke tråde for afvigelser?? Jeg kan forstå at der ellers stilles en del spørgsmål af forskellig karakter til moderatorerne, men som man til gengæld ALDRIG får svar på. Det minder til forveksling om fartkontrol på en lige landevej uden trafik og og med fuldt udsyn....Noget skal vi jo lave, og så kan man jo altid bruge tiden "fornuftigt" på at lede efter lidt humor i spalterne, som ikk lige matcher helt med overskriften .....BUM! Det her minder dog mere om en hetz vil jeg sige....Gud fader siger jeg bare!... 6 1 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Morgensvie 31 Skrevet 25. Oktober, 2024 (edited) Big3lover skrev, 1 time siden: Ja det bliver værre og værre.... Banned i 14 dage for afsporing af en tråd...."Lad vær' med at fortsætte dine afsporinger", lyder begrundelsen... Punktum! ..... Og så kan man ellers selv gætte sig til resten. Altså hvor tyndt kan det efterhånden blive? Har moderatorerne virkelig ikke andet at lave end at side og tjekke tråde for afvigelser?? Jeg kan forstå at der ellers stilles en del spørgsmål af forskellig karakter til moderatorerne, men som man til gengæld ALDRIG får svar på. Det minder til forveksling om fartkontrol på en lige landevej uden trafik og og med fuldt udsyn....Noget skal vi jo lave, og så kan man jo altid bruge tiden "fornuftigt" på at lede efter lidt humor i spalterne, som ikk lige matcher helt med overskriften .....BUM! Det her minder dog mere om en hetz vil jeg sige....Gud fader siger jeg bare!... Tjah, "den syge høne", også kaldet Stapler, kan slet ikke stoppe sig selv. Har også lige fået en 1-points straf. Jeg er ligeglad og opretter bare en ny bruger hvis det bliver permanent ban. Det kan de intet gøre ved. Men selvfølgelig kun så længe sitet ikke er dødt. Det sjove er at alle sociale medier gerne vil have og fremmer konflikter fordi det giver flere brugere der interagerer. Den Syge Høne vil bare pisse længst. Da alt tyde på at sidens ejer har forladt skuden og ikke kan udstikke en kurs så tyder det på at proppen i badekaret er fjernet og det lige så stille går til søens bund. Redigeret 25. Oktober, 2024 af Morgensvie 1 2 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pianistinden Skrevet 25. Oktober, 2024 Eller....eller!....hear me out: man kunne også læse retningslinjerne for sitet her og følge dem....??..... På dem måde undgår i at havne i offer rollen for konsekvenserne af jeres afsporinger - det er helt vildt smart!! Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 999 Skrevet 25. Oktober, 2024 Big3lover skrev, for 3 timer siden: Har moderatorerne virkelig ikke andet at lave end at side og tjekke tråde for afvigelser? Det tænker jeg bestemt de har. Det er vel grunden til at de fleste regelbrud skal anmeldes før der reageres på dem. Jeg har endnu til gode at modtage en advarsel eller noget i dén dur, så det kan altså godt lade sig gøre at spille inden for retningslinjerne. 5 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4626 Skrevet 25. Oktober, 2024 Eventyrmanden skrev, for 52 minutter siden: Jeg har endnu til gode at modtage en advarsel eller noget i dén dur, så det kan altså godt lade sig gøre at spille inden for retningslinjerne. Det har jeg faktisk også tilgode. Ja, det kan godt være, at man synes, at mods nogle gange går i små sko, men langt hen ad vejen hjælper det, at overholde retningslinjerne og så ellers skrive i et pænt sprog. (jeg er ved gud ingen engel). Det er også en god ide, at genlæse det man skriver, før man trykker send; og hvis man er ophidset over et indlæg, så træk vejret helt ned i maven, før du trykker send. Det er egentlig bare almindelig netikette. Venligst OT 6 2 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Jes666 14 Skrevet 25. Oktober, 2024 Hej Eventyrmand Du behøver ikke, som da du gik i skole, gå efter at få karameller, af skolelæren. Herinde er det respekt om ens person og det man skriver. Vis hvem du er, og at du tør skrive. At slikke R.. på div, kan man jo godt kalde at spille, efter reglerne. Her tænker jeg ikke kun på gårdbetjentene. 2 1 2 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 999 Skrevet 25. Oktober, 2024 Jes666 skrev, for 4 minutter siden: Hej Eventyrmand Du behøver ikke, som da du gik i skole, gå efter at få karameller, af skolelæren. Herinde er det respekt om ens person og det man skriver. Vis hvem du er, og at du tør skrive. Jeg går skam ikke efter at få karameller af nogen. Jeg har skrevet over 700 indlæg, flere anmeldelser og sågar kommet med forslag til forbedringer af siden. Jeg har også udtrykt at jeg synes at moderator-teamet bør udvides, da jeg mener at 2 personer er for lidt til at håndtere opgaven ordenligt. Det er ca. 1,5 indlæg om dagen i gennemsnit siden jeg oprettede min profil. Jes666 skrev, for 13 minutter siden: At slikke R.. på div, kan man jo godt kalde at spille, efter reglerne. Her tænker jeg ikke kun på gårdbetjentene. Jeg synes bestemt ikke at jeg slikker røv på nogen, jeg holder den gode tone og forsøger at holde mig til emnerne i diverse tråde. Har jeg en kommentar til en tråd som jeg selv føler er for off-topic til tråden, henvender jeg mig på privatbesked. Hvis det er hvad du kalder at slikke røv, så står det dig jo frit for. 7 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pianistinden Skrevet 25. Oktober, 2024 Enig eller uenig i div udsagn og holdninger er en individuel sag. At påstå er nogle er ditten eller datten fordi deres skriv ikke liiiiige passer ind i læserens egen virkelighedsbillede, er helt skørt. Måske et par større sko eller en krammer kan gøre noget ved bitterheden? Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1920 Skrevet 25. Oktober, 2024 Der er mange der burde fatte, at det her er et privat forum, hvor der er nogle regler. Hvis man ikke kan lide dem, er man da velkommen til at smutte og måske starte sit eget. Det er faktisk ikke så svært at købe et webhotel og sætte et forum op. Der kan man så have sine egne regler. Og kald mig bare røvslikker for det - det er jeg faktisk ret kold overfor. 8 Del dette indlæg Link til indlæg
nillerniller 647 Skrevet 25. Oktober, 2024 Big3lover skrev, for 5 timer siden: Altså hvor tyndt kan det efterhånden blive? Har moderatorerne virkelig ikke andet at lave end at side og tjekke tråde for afvigelser?? Endnu en bruger, der hyler løs uden at fortælle, hvad han evt kunne have afsporet med. Flere gange. Skal vi checke? I øvrigt er dine afsporinger blevet anmeldt. Mod sidder ikke selv og leder. Åbenlyst. Hvis du ønsker svar, kan du evt udskifte en lang serenade om uretfærdighed med at 'kalde på' en af dem via @ Mit indtryk er at især Stapler er fin til at forklare og endda udrede, undskylde og fjerne ban, hvis han skulle have lavet en fejl. Gjorde han bla overfor dig. Flot. Fedt. Men en del brugere med ban ter sig lidt som små børn pga karantæne til en privatejet forum med klare regler og kun 2 moderatorer. Måake kunne man bakke lidt mere op om dem og reglerne? Også selv om der sker fejl. Mon de mange hylere i Feedback forum har overvejet, at måske de fleste andre brugere kan værr enormt trætte af afsporing, internt fnidder og takke korrespondencer og 'humor'. Big3lover skrev, for 5 timer siden: afsporinger Big3lover skrev, for 5 timer siden: humor Er det 3 brokke tråde du har lavet siden august efter advarsler og ban til dig selv? Hvis ja, kunne det ligne et mønster, du trods advarsler ikke vil eller kan acceptere. Big3lover skrev, for 5 timer siden: Banned i 14 dage for afsporing af en tråd...."Lad vær' med at fortsætte dine afsporinger", lyder begrundelsen... Punktum! ..... Og så kan man ellers selv gætte sig til resten. Får man ban ved førstegangsafsporing? Eller er du helt ærlig? HAR du afsporet flere gange og måske kort tid efter hinanden? Efter reglerne. Lad være at gemme dig/Jer/os bag infantile udbrud uden hold i virkeligheden som 'moderatorerne er magtsyge' og 'de har ingen humor/der er ikke plads til humor'. Der er regler, man kan være uenige i. Men de skal stadig bare overholdes og er ret enkle også for vi andre, der selvforskyldt er banned for at overtræde dem. Noget langt de fleste af os vist godt kan se bagefter. Nogle gange ved at læse reglerne igen. Hvis mod da ikke skrev det i advarslen/bannet. Hvilket han jo gjorde også til dig. AFSPORING. Jeg tænker det er en afsporing, du har lavet, mellem ban start og ca max 2 uger tilbage. Det har mod forklaret tidligere. De går ikke alen langt bagud, trods anmeldelser (fair). Vi kan kalde det et VAR system, hvor brugere gør VAR opmærksom på lige at kigge indlæg igennem for fx personangreb, offentliggørelse af adresse, afsporing. Er det virkelig så svært at forstå. Hvis du er uenig, henvend dig til mod og bed om en forklaring (husk de ikke er her 24/7). Er du mopset, så er det andre brugere, der har syntes, du har afsporet en tråd. Flere gange åbenbart. Prøv evt selv at kigge dine 20-30 indlæg igennem fra den 2-3 ugers periode og se, om du ikke godt kan regne ud, ud fra REGELSÆTTET, hvad det er for en kommentar, du har afsporet en tråd med. Og er de blevet slettet, må du jo lave en @ og høre, hvad din afsporing var SPECIFIKT. Der er vel kun 2 muligheder: enten er der sket en fejl og du har aldrig afsporet før (kig dine advarsler) eller du HAR afsporet (måske uden at få skåret ud i pap ift HVAD i HVILKEN tråd) og får måske en ban/ekstra pga tidligere advarsler/ban (sidste var en adresse, der dog var en fejl iflg Stapler). Men hvorfor hyle op om det? Konstruktivt? @ søg da en forklaring, hvis du er reelt nysgerrig og gerne vil lære ikke at gøre det igen. Hvis du blot er anarkistisk og piber som en håndfuld eller to andre netop returneret efter ban, så er det...bare piberi. Og denne tråd med likes og svar viser vel fint, hvem der er anarkistiske og hvem, der rent faktisk er glade for regler og moderatorernes arbejde SELV når det går (selvforskyldt) ud over en selv. Og flere af dine likes er fra 'nye profiler' med mere piberi, grimt sprog, der kunne tyde på det er gamle profiler med permanent ban. Hvilket jo undrer lidt; hvorfor komme retur til en side med regler, man hverken er enig i eller vil overholde.... HVAD STÅR DER PÅ DIN PROFIL VED ADVARSLER? Du kunne evt melde dig som moderator..... 5 1 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1480 Skrevet 25. Oktober, 2024 nillerniller skrev, for 36 minutter siden: Endnu en bruger, der hyler løs uden at fortælle, hvad han evt kunne have afsporet med. Flere gange. Skal vi checke? I øvrigt er dine afsporinger blevet anmeldt. Mod sidder ikke selv og leder. Åbenlyst. Hvis du ønsker svar, kan du evt udskifte en lang serenade om uretfærdighed med at 'kalde på' en af dem via @ Mit indtryk er at især Stapler er fin til at forklare og endda udrede, undskylde og fjerne ban, hvis han skulle have lavet en fejl. Gjorde han bla overfor dig. Flot. Fedt. Men en del brugere med ban ter sig lidt som små børn pga karantæne til en privatejet forum med klare regler og kun 2 moderatorer. Måake kunne man bakke lidt mere op om dem og reglerne? Også selv om der sker fejl. Mon de mange hylere i Feedback forum har overvejet, at måske de fleste andre brugere kan værr enormt trætte af afsporing, internt fnidder og takke korrespondencer og 'humor'. Er det 3 brokke tråde du har lavet siden august efter advarsler og ban til dig selv? Hvis ja, kunne det ligne et mønster, du trods advarsler ikke vil eller kan acceptere. Får man ban ved førstegangsafsporing? Eller er du helt ærlig? HAR du afsporet flere gange og måske kort tid efter hinanden? Efter reglerne. Lad være at gemme dig/Jer/os bag infantile udbrud uden hold i virkeligheden som 'moderatorerne er magtsyge' og 'de har ingen humor/der er ikke plads til humor'. Der er regler, man kan være uenige i. Men de skal stadig bare overholdes og er ret enkle også for vi andre, der selvforskyldt er banned for at overtræde dem. Noget langt de fleste af os vist godt kan se bagefter. Nogle gange ved at læse reglerne igen. Hvis mod da ikke skrev det i advarslen/bannet. Hvilket han jo gjorde også til dig. AFSPORING. Jeg tænker det er en afsporing, du har lavet, mellem ban start og ca max 2 uger tilbage. Det har mod forklaret tidligere. De går ikke alen langt bagud, trods anmeldelser (fair). Vi kan kalde det et VAR system, hvor brugere gør VAR opmærksom på lige at kigge indlæg igennem for fx personangreb, offentliggørelse af adresse, afsporing. Er det virkelig så svært at forstå. Hvis du er uenig, henvend dig til mod og bed om en forklaring (husk de ikke er her 24/7). Er du mopset, så er det andre brugere, der har syntes, du har afsporet en tråd. Flere gange åbenbart. Prøv evt selv at kigge dine 20-30 indlæg igennem fra den 2-3 ugers periode og se, om du ikke godt kan regne ud, ud fra REGELSÆTTET, hvad det er for en kommentar, du har afsporet en tråd med. Og er de blevet slettet, må du jo lave en @ og høre, hvad din afsporing var SPECIFIKT. Der er vel kun 2 muligheder: enten er der sket en fejl og du har aldrig afsporet før (kig dine advarsler) eller du HAR afsporet (måske uden at få skåret ud i pap ift HVAD i HVILKEN tråd) og får måske en ban/ekstra pga tidligere advarsler/ban (sidste var en adresse, der dog var en fejl iflg Stapler). Men hvorfor hyle op om det? Konstruktivt? @ søg da en forklaring, hvis du er reelt nysgerrig og gerne vil lære ikke at gøre det igen. Hvis du blot er anarkistisk og piber som en håndfuld eller to andre netop returneret efter ban, så er det...bare piberi. Og denne tråd med likes og svar viser vel fint, hvem der er anarkistiske og hvem, der rent faktisk er glade for regler og moderatorernes arbejde SELV når det går (selvforskyldt) ud over en selv. Og flere af dine likes er fra 'nye profiler' med mere piberi, grimt sprog, der kunne tyde på det er gamle profiler med permanent ban. Hvilket jo undrer lidt; hvorfor komme retur til en side med regler, man hverken er enig i eller vil overholde.... HVAD STÅR DER PÅ DIN PROFIL VED ADVARSLER? Du kunne evt melde dig som moderator..... Ja moderator kunne åbenbart ikke fortælle hvad det ban gik ud på....men måske du kan, nu du er igang med at tjekke? Det er fuldstændigt ligegyldigt hvor mange afsporinger jeg har fået. Bliver man bannet er det mindste sgu da at fortælle hvorfor. Tænker heller ikke du kan nævne én herinde som IKKE har lavet en afsporing i en eller anden form på ét eller andet tidspunkt. Men måske det bare ikke er blevet anmeldt Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 999 Skrevet 25. Oktober, 2024 Big3lover skrev, for 1 minut siden: Tænker heller ikke du kan nævne én herinde som IKKE har lavet en afsporing i en eller anden form på ét eller andet tidspunkt. Men måske det bare ikke er blevet anmeldt Det tror jeg heller ikke - i hvert fald ikke nogen der har en vis mængde indlæg skrevet. Alligevel er vi flere her der har tilkendegivet at vi aldrig har modtaget en advarsel eller noget i den dur. Mon ikke der er en grund til at netop du gentagende gange bliver ramt af konsekvenser? 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1480 Skrevet 25. Oktober, 2024 Eventyrmanden skrev, Lige nu: Det tror jeg heller ikke - i hvert fald ikke nogen der har en vis mængde indlæg skrevet. Alligevel er vi flere her der har tilkendegivet at vi aldrig har modtaget en advarsel eller noget i den dur. Mon ikke der er en grund til at netop du gentagende gange bliver ramt af konsekvenser? Jamen tillykke....og hvad kan du bruge det til? 1 Del dette indlæg Link til indlæg
nillerniller 647 Skrevet 25. Oktober, 2024 @Big3lover Først og fremmest er det helt unødvendigt at citere hele indlæg. Igen en destruktiv måde, hvis du vil forståes og forstå. I stedet for at hyle i 615 indlæg som flere før dig efter opstramning er sat i værk (du kan med fordel læse Staplers fine indlæg fra forsommeren, hvor alt er forklaret), kunne du jo prøve at tøjle din lidt hysteriske vrede, der højst sandsynligt ikke er uskyldig. Som sagt KAN der ske fejl, fx ved ban/advarsler. And so? Jordens undergang? En smuke forståelse for sølle TO frivillige moderatorers arbejde. Og ja, hvis du ikke engang ved, VED, hvorfor nogle af os bannes, er det lidt op af bakke (læs Staplers fine forklaring). Jeg kan se alle mine bans og advarsler forklaret og de er helt ok (ift reglerne). Er jeg uenig, finder jeg enten et andet sted eller øver mig i at forstå. Og er det sidste, kunne jeg trods frustration jo @ hidkalde den, der har bannet dig. Hvad opnår du ved tuderi? Udover at 2-3-4 andre ud af flere hundrede eller tusinde brugere liker dit tuderi og siger samstemmende: JA DET ER OGSÅ FOR GALT OG DE ER BARE MAGTSYGE OG STEDET DØR SNART. Det sidste har folk sagt i 5 år eller mere. Jeg orker ikke at bruge tid på at pløje dine indlæg igennem fra september og oktober. Igen: @ henvend dig til den ene, der kan BESVARE det ønske om at forstå, du siger, du vil have, men som drukner lidt i dine ret aggressive udbrud også til andre brugere, der har 5000 indlæg uden een advarsel. Nogle kan åbenbart godt det, du og jegmed bans ikke kan. Det KAN være en fejl. Men det er jo gætteri. Igen: spørg dog @ moderatoren i stedet for straks infantilt tuderi over en 14 dages ban på en privat side med et regelsæt modereret FRIVILLIGT af 2, TO personer. Der IKKE sidder og finder afsporinger. De REAGERER på andre brugeres anmeldelse, fordi det givet irriterer andre brugere (flertallet). Big3lover skrev, for 2 timer siden: Det er fuldstændigt ligegyldigt hvor mange afsporinger jeg har fået. Bliver man bannet er det mindste sgu da at fortælle hvorfor. Nej det er ej. Længere ban ved gentagne afsporinger fx. Igen: læs den fine forklaring! Og er der ikke givet en FORKLARING, så spørg moderatoren. Stapler har flere gange svaret @ henvendelser i pb og tråde. Sværere er det ikke. Men der tegner sig måske lidt et billede af det en anden kalder brugere, der anarkistisk bare ikke vil indordne sig eller acceptere regler eller en anden (mod) skal vurdere deres skriv. Sgu! Kunne det tænkes, der ER en forklaring? Har du SPURGT? Har du fået gentagne advarsler og ban indenfor kortere tid? Må moderatorer lave fejl? Hvorfor melder du dig ikke selv som moderator og bruger 4-5 timer ugentligt, det kunne jo give færre fejl, måske lidt mere tid til at FORKLARE bans til folk som du og jeg, der bevidst eller ubevidst overtræder nedskrevne regler. 2 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Jes666 14 Skrevet 25. Oktober, 2024 (edited) Niller dog, pas da lige på blodtrykket, du er jo ikke helt ung længere. Det er en internetside, ikke guldhorne vi slås om. Jøsses Redigeret 25. Oktober, 2024 af Jes666 3 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1751 Skrevet 25. Oktober, 2024 Pianistinden skrev, for 11 timer siden: Eller....eller!....hear me out: man kunne også læse retningslinjerne for sitet her og følge dem....??..... På dem måde undgår i at havne i offer rollen for konsekvenserne af jeres afsporinger - det er helt vildt smart!! Et like til den kommentar var simpelthen ikke nok... Den skal citeres og gentages og have en masse 2 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1751 Skrevet 25. Oktober, 2024 (edited) Elprebsi skrev, for 9 timer siden: Og kald mig bare røvslikker for det - det er jeg faktisk ret kold overfor. Jeg troede faktisk at det her var et safe space for os der godt kan lide at slikke røv... Redigeret 25. Oktober, 2024 af Refresh 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7305 Skrevet 26. Oktober, 2024 (edited) Morgensvie skrev, den 25.10.2024 at 09:54: Tjah, "den syge høne", også kaldet Stapler, kan slet ikke stoppe sig selv. Har også lige fået en 1-points straf. Jeg er ligeglad og opretter bare en ny bruger hvis det bliver permanent ban. Det kan de intet gøre ved. Men selvfølgelig kun så længe sitet ikke er dødt. Det sjove er at alle sociale medier gerne vil have og fremmer konflikter fordi det giver flere brugere der interagerer. Den Syge Høne vil bare pisse længst. Da alt tyde på at sidens ejer har forladt skuden og ikke kan udstikke en kurs så tyder det på at proppen i badekaret er fjernet og det lige så stille går til søens bund. Hej Morgensvie Lad være med at kalde Stapler "den syge høne" - du går over grænsen for hvad man kan tillade sig at kalde andre mennesker. Du skyder dig selv noget noget så grusomt i foden - ja han har allerede givet dig en straf. Hvis du nu sad overfor for Stapler (front up) og diskuterede din straf - vil du så også bruge betegnelen : "den syge høne" i en kommentar til ham ?? - - hvis du gør det så har du placeret dig på "øretævernes holdeplads" Der er ting - og bredt forstået - også ude IRL - vi vil gøre - som vi så alligevel ikke gør fordi det er upassende Jeg er ikke uenig med dig i at der ind imellem er reaktioner fra "Førerbunkeren " som virker vel barske. Sådan er det også for dommeren i en håndboldkamp - dommerens afgørelse foretages imellem yderpunkterne objektive - - og subjektive hændelser Den objektive - det alle kan konstatere og er enig i afgørelsen - - og så er der de subjektive : alt det hvor den stakkels dommer skal træffe en afgørelse som han har set den og som han vurderer forseelsen og straffen og der er sjældent accept hos det straffede hold der får en udvisning - ferie i 2 minutter - - - MEN det accepteres fordi det er en del af den "leg" der hedder spille håndbold Mange hilsner Nye tider - - og lige Morgensvie - du er så hjertens velkommen til efter dette indlæg at kalde mig alverdens lort - - men gør det i en PM - jeg reagerer højst med hovedrysten og et smil Redigeret 26. Oktober, 2024 af Nye tider 6 Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2594 Skrevet 27. Oktober, 2024 (edited) Big3lover skrev, den 25.10.2024 at 08:45: Ja det bliver værre og værre.... Banned i 14 dage for afsporing af en tråd...." arhhh. Det er ikke helt præcist formuleret @Big3lover. Du bliver bestemt ikke bannet i 14 dage for en afsporing. Man får typisk for flere. Så det burde give mening for dig, når du afsporer at der er en grænse og lige i din situation hed grænsen så tre afsporinger - ikke en afsporing. ... og nej. Mods bruger ikke deres tid på at screene alle indlæg. Hver eneste af dine afsporinger blev rapporteret af en række brugere, som værende i strid med vores retningslinjer. Det kræver altså typisk både en rapport om at der er en afsporing og en vurdering af mods - om det nu også kan være rigtigt at der reelt er tale om en afsporing. At du starter dit indlæg med overskriften "Dupont og Dupond" med det formål at latterliggøre mods taler for sig selv. Jes666 skrev, den 25.10.2024 at 13:25: At slikke R.. på div, kan man jo godt kalde at spille, efter reglerne. Bare fordi du fjerner "øv" i et ord ændrer det ikke meningen. Du skal stadig tale pænt til og om andre brugere, @Jes666. Redigeret 27. Oktober, 2024 af Stapler 8 Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2594 Skrevet 27. Oktober, 2024 Morgensvie skrev, den 25.10.2024 at 09:54: Jeg er ligeglad og opretter bare en ny bruger hvis det bliver permanent ban. Morgensvie blev så sendt ud med den bruger af min kollega, da han jo netop gør ovenstående. Han har en lang historie med personangreb og afsporinger med flere brugere oprettet til formålet. Vi kan ikke forbindre folk i at gøre det - men vi prøver at lukke dem i takt med at vi får rapporter på støjsendere. 12 Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1480 Skrevet 29. Oktober, 2024 nillerniller skrev, den 25.10.2024 at 18:34: @Big3lover Først og fremmest er det helt unødvendigt at citere hele indlæg. Igen en destruktiv måde, hvis du vil forståes og forstå. I stedet for at hyle i 615 indlæg som flere før dig efter opstramning er sat i værk (du kan med fordel læse Staplers fine indlæg fra forsommeren, hvor alt er forklaret), kunne du jo prøve at tøjle din lidt hysteriske vrede, der højst sandsynligt ikke er uskyldig. Som sagt KAN der ske fejl, fx ved ban/advarsler. And so? Jordens undergang? En smuke forståelse for sølle TO frivillige moderatorers arbejde. Og ja, hvis du ikke engang ved, VED, hvorfor nogle af os bannes, er det lidt op af bakke (læs Staplers fine forklaring). Jeg kan se alle mine bans og advarsler forklaret og de er helt ok (ift reglerne). Er jeg uenig, finder jeg enten et andet sted eller øver mig i at forstå. Og er det sidste, kunne jeg trods frustration jo @ hidkalde den, der har bannet dig. Hvad opnår du ved tuderi? Udover at 2-3-4 andre ud af flere hundrede eller tusinde brugere liker dit tuderi og siger samstemmende: JA DET ER OGSÅ FOR GALT OG DE ER BARE MAGTSYGE OG STEDET DØR SNART. Det sidste har folk sagt i 5 år eller mere. Jeg orker ikke at bruge tid på at pløje dine indlæg igennem fra september og oktober. Igen: @ henvend dig til den ene, der kan BESVARE det ønske om at forstå, du siger, du vil have, men som drukner lidt i dine ret aggressive udbrud også til andre brugere, der har 5000 indlæg uden een advarsel. Nogle kan åbenbart godt det, du og jegmed bans ikke kan. Det KAN være en fejl. Men det er jo gætteri. Igen: spørg dog @ moderatoren i stedet for straks infantilt tuderi over en 14 dages ban på en privat side med et regelsæt modereret FRIVILLIGT af 2, TO personer. Der IKKE sidder og finder afsporinger. De REAGERER på andre brugeres anmeldelse, fordi det givet irriterer andre brugere (flertallet). Nej det er ej. Længere ban ved gentagne afsporinger fx. Igen: læs den fine forklaring! Og er der ikke givet en FORKLARING, så spørg moderatoren. Stapler har flere gange svaret @ henvendelser i pb og tråde. Sværere er det ikke. Men der tegner sig måske lidt et billede af det en anden kalder brugere, der anarkistisk bare ikke vil indordne sig eller acceptere regler eller en anden (mod) skal vurdere deres skriv. Sgu! Kunne det tænkes, der ER en forklaring? Har du SPURGT? Har du fået gentagne advarsler og ban indenfor kortere tid? Må moderatorer lave fejl? Hvorfor melder du dig ikke selv som moderator og bruger 4-5 timer ugentligt, det kunne jo give færre fejl, måske lidt mere tid til at FORKLARE bans til folk som du og jeg, der bevidst eller ubevidst overtræder nedskrevne regler. Hold kæft du har travlt mand!....Jeg gider ikke engang læse dine romaner til ende....Du snakker for meget! Men jeg kan sige kort to ting: Det handler ikke om tuderi..... Det handler om at moderatorene skal vide, at folk nogle gange undrer sig over de afgørelser der bliver truffet, længere er den egentlig ikke. Det er muligt jeg har fortjent dem set ud fra reglementet. Men jeg kan da i hvertfald konstatere (og ikke kun for mit eget vedkommende), at moderatorerne ikke har lige gode dage hver dag. Hvis alle afsporinger herinde skulle bannes efter 3 overtrædelse, så var der sgu ikke mange brugere tilbage. Og fordi jeg er ude i 14 dage eller hvad ved jeg, betyder absolut intet. Jeg kan se det jeg skal alligevel . Og nej....jeg skal ikke være moderator. Jeg har ikke hele dagen til sådan noget shit foran en skærm. At DU nillerniller... gider sidde og pensle alt ud forfra og bagfra for at få ret, er jo dit valg. Nøjagtig som det er folks valg at blive moderator. God dag. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 1063 Skrevet 3. November, 2024 Big3lover skrev, den 29.10.2024 at 09:20: Hold kæft du har travlt mand!....Jeg gider ikke engang læse dine romaner til ende....Du snakker for meget! Men jeg kan sige kort to ting: Det handler ikke om tuderi..... Det handler om at moderatorene skal vide, at folk nogle gange undrer sig over de afgørelser der bliver truffet, længere er den egentlig ikke. Det er muligt jeg har fortjent dem set ud fra reglementet. Men jeg kan da i hvertfald konstatere (og ikke kun for mit eget vedkommende), at moderatorerne ikke har lige gode dage hver dag. Hvis alle afsporinger herinde skulle bannes efter 3 overtrædelse, så var der sgu ikke mange brugere tilbage. Og fordi jeg er ude i 14 dage eller hvad ved jeg, betyder absolut intet. Jeg kan se det jeg skal alligevel . Og nej....jeg skal ikke være moderator. Jeg har ikke hele dagen til sådan noget shit foran en skærm. At DU nillerniller... gider sidde og pensle alt ud forfra og bagfra for at få ret, er jo dit valg. Nøjagtig som det er folks valg at blive moderator. God dag. Sjovt du kommenterer på @nillerniller men ikke @Stapler når han nu giver dig svar på tiltale. Accepter nu bare den straf du har fået, du har jo tydeligvis fået den af en årsag. Hvis du ikke lærer noget første gang, så er der noget galt. PS. Hvis du ikke gider læse hans romaner, så lad være med at citere hele indlægget, men nøjes med at tagge ham! 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1480 Skrevet 4. November, 2024 Den Anonyme skrev, for 11 timer siden: Sjovt du kommenterer på @nillerniller men ikke @Stapler når han nu giver dig svar på tiltale. Accepter nu bare den straf du har fået, du har jo tydeligvis fået den af en årsag. Hvis du ikke lærer noget første gang, så er der noget galt. PS. Hvis du ikke gider læse hans romaner, så lad være med at citere hele indlægget, men nøjes med at tagge ham! Det sidste kan jeg ikke finde ud af så desværre .... Det første har jeg ikke brug for, da det er som at slå i en dyne. Og om jeg acceptere straffen eller ej er egentligt ret ligegyldigt set i den kontekst, at jeg er ret ligeglad efterhånden. Jeg syns bare folk skal vide, at de strafudmålinger de nogle gange foretager er helt gak og uforståelige.....men det er der sikkert mange der kan nikke genkendende til 1 Del dette indlæg Link til indlæg
random user 29 Skrevet 4. November, 2024 Big3lover skrev, for 2 timer siden: Det sidste kan jeg ikke finde ud af så desværre .... Det første har jeg ikke brug for, da det er som at slå i en dyne. Og om jeg acceptere straffen eller ej er egentligt ret ligegyldigt set i den kontekst, at jeg er ret ligeglad efterhånden. Jeg syns bare folk skal vide, at de strafudmålinger de nogle gange foretager er helt gak og uforståelige.....men det er der sikkert mange der kan nikke genkendende til Stapler har ødelagt EG. Ingen gider mere af frygt. I gamle dage hed det sig, at "der var højt til loftet". Så simpelt kan det siges. 1 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 1063 Skrevet 4. November, 2024 Big3lover skrev, for 5 timer siden: Det sidste kan jeg ikke finde ud af så desværre .... Det første har jeg ikke brug for, da det er som at slå i en dyne. Og om jeg acceptere straffen eller ej er egentligt ret ligegyldigt set i den kontekst, at jeg er ret ligeglad efterhånden. Jeg syns bare folk skal vide, at de strafudmålinger de nogle gange foretager er helt gak og uforståelige.....men det er der sikkert mange der kan nikke genkendende til ALT gr + 2 så kommer @ frem - Også skriver du bare navnet på den du vil tagge - f.eks @Big3lover . Hvis du ikke har brug for det, så lad være med at brokke dig. Han gav dig svar på tiltale, og forklarede som han har gjort før i andre tilfælde, hvorfor du fik din straf. Det er jo ikke ligegyldigt, om du kan acceptere det eller ej. Det viser blot at du ikke vil lære af dine fejltrin. Og så må du jo bare acceptere (om du vil det eller ej) at der kommer advarsler, ferie eller bans din vej. Mange og mange, tror mere det er et fåtal ifht. Hvor mange brugere der er herinde, der rent faktisk brokker sig over strafudmålingen. random user skrev, for 2 timer siden: Stapler har ødelagt EG. Ingen gider mere af frygt. I gamle dage hed det sig, at "der var højt til loftet". Så simpelt kan det siges. Der er højt til loftet i de respektive forummer. I f.eks anmeldelser og efterlysninger hører ikke tjant og fjas hjemme. Udvikling skader altså ikke, stop nu. 2 1 2 Del dette indlæg Link til indlæg