Hop til indhold

Melinda Vejle ? hvordan er hun idag

Featured Replies

Skrevet

Hun var sløv og træt, da jeg besøgte hende for et par måneder siden. Eneste lighed med billeder var fortænderne, som havde fået bøjle på.

Skrevet

Jeg er enig med fila. Mine sidste par besøg hos Mel har været skuffende - da hun tilsyneladende var mindre interesseret i det sjove og også lignede den smukke og lille unge pige, hun var, da hun startede for 6 eller 7 år siden (og da de fleste af hendes billeder ser ud til at være fra) .

Jeg har ikke forsøgt at mødes på hendes sidste par besøg af disse grunde. Men hun tilbyder stadig en bredere vifte af ydelser end de fleste yngre piger, og til priser, der ikke er dyre, så det er nok kun et spørgsmål om tid, før jeg besøger hende igen.

Hvis andre herinde har mere aktuelle og forhåbentlig mere positive anmeldelser, så vil jeg også gerne høre dem.

Skrevet

Har besøgt hende et par gange i 2024, senest i juli måned, og jeg har været super tilfreds. Synes hun er pivfræk og meget serviceminded. Skal bestemt også have besøgt hende igen, når hun kommer vestpå her snart.

Jeg har så ikke besøgt hende for år tilbage, så kan ikke sammenligne med hvordan hun "var engang", men hvis hun var meget bedre end nu, så damn! :) 

Redigeret af Sku’ vi nu ikke lige...

Skrevet

Jeg har også besøgt hende for nyligt i Esbjerg. 
Dejlig oplevelse med hende. Jeg kommer gerne igen og jeg synes nu stadigvæk hun ligner sine billeder, hvilket er stort plus i mine øjne i stedet for GP ere som stiller med falske billeder :oops:
Slank med små ungpigebryster. 
Ja hun har en anden hårstil idag men hendes udseende og kroppen er der ikke ændret på  

Jeg føler hun er indlevende og lydhør overfor ønsker. Hun er sød og venlig overfor mig når jeg kommer til en hyrdestund  

I kommentarerne til mit indlæg er der en som har skrevet hun er nærmere 30 end 25  

Jeg vil godt vædde en flæskestegssandwich med ham at hun er nærmere 25 end 30 :D :D

Redigeret af HansenDanmark

Skrevet

Jeg besøgte hende i Vejle i mandags. Det var en rigtig god oplevelse. Har været sammen med hende mange gange efterhånden. Hun var super sød og fræk. Dejlig nærværende og i godt humør. :) Jeg er hooked og kommer selvfølgelig igen. :razz:

Redigeret af Lange

Skrevet

Besøgte hende igen i går mandag, hendes første dag i Esbjerg. Må bare sige at hun efter min mening stadig er super lækker og meget serviceminded. Kemi og smag og behag og alt det der, men jeg nyder at besøge hende og gik derfra glad og tilfreds :) 

Redigeret af Sku’ vi nu ikke lige...

Skrevet

Ja hun er bare dejlig ^_^ altid sød og rar og bestræber sig på at levere en fræk oplevelse. Hvilket jeg synes hun gør, med sit ydre og sit glade sind. 
Smag, behag og kemi spiler altid ind i et møde mellem mennesker.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.