Hop til indhold

Udgiver sig for at være Dansk

Featured Replies

Skrevet

Nøj hvor er der mange som har danske tekster og svarer på dansk, ofte på godt dansk(sikkert med hjælp af AI) og når man så ankommer så er det ikke en dansk kvinde, men man bliver nærmest flået ind ad døren. Det er mega frustrerende, primært fordi jeg ikke kan få en fornemmelse af om kvinderne er her af deres egen vilje pga skrogkløften.
Jeg når ofte ikke at forholde mig til situationen før vi er igang, sådan lidt overrasket og passiviseret bliver jeg.
Det er bare mega øv, sexen er ofte fin, men jeg går derfra med en underlig fornemmelse af usikkerhed. 

Skrevet

Det sker en gang i mellem at jeg bliver ringet op og personen i den anden ende snakker engelsk til mig med en tydelig dialekt så plejer jeg at sige “vi kan også tage den på dansk”.. Jeg tænker du ikke er den første der har irriteret dig over den problemstilling.. Løsningen ved jeg ikke hvad skulle være.. 

Skrevet

Kunne løsningen være at ringe pigen op inden? 
Jeg ber om et opkald, hvis der er et eller andet hvor jeg tænker hmm… Så afklarer et opkald min mavefornemmelse om jeg skal tage imod gæsten eller afvise:wub:

Skrevet

-ja det må være træls med sådan en "skrogkløften" har godt nok aldrig selv stødt på den -men af og til en sprogkløft -men du er ellers super god til, at redegøre for din uheldige situation... lidt ligesom voldtægtagtigt? dybt ubehagligt kan man forstille sig. -men det er jo modsigende når "sexen er fin" Det er svært helt at se dit problem -for kom du der ikke for at få "fin sex"? at det så ikke er en dansker betyder vel mindre. Men hvis du vitterligt føler du "går derfra med en underlig fornemmelse af usikkerhed." Så må du sgu spæne, næster gang før de når, at tag fat i dig...  Jeg har kun oplevet at være usikker før jeg nåede døren da det var helt mørkt og skummelt -men var alligevel for nysgerrig, og bankede på døren -og det kom alligevel ikke en dansker og lukket op, men en lille thai -så blev jeg helt tryg igen;-)

Skrevet
Bbwlover84 skrev, for 2 timer siden:

Nøj hvor er der mange som har danske tekster og svarer på dansk, ofte på godt dansk(sikkert med hjælp af AI) og når man så ankommer så er det ikke en dansk kvinde, men man bliver nærmest flået ind ad døren. Det er mega frustrerende, primært fordi jeg ikke kan få en fornemmelse af om kvinderne er her af deres egen vilje pga skrogkløften.
Jeg når ofte ikke at forholde mig til situationen før vi er igang, sådan lidt overrasket og passiviseret bliver jeg.
Det er bare mega øv, sexen er ofte fin, men jeg går derfra med en underlig fornemmelse af usikkerhed. 

Jeg tror bare at du som princip skal droppe det - hvis du er det mindste usikker - det ville jeg gøre.

Det kan jo ikke være rimeligt at man skal gå derfra med en underlig fornemmelse af situationen - så er det da ikke god sex - eller hvad :ph34r:

Skrevet

Skriv klart og tydeligt i dine sms at hvis pigen ikke svare til din forventning (når i skriver på dansk forventer du at pigen er dansk, hvis ikke andet er nævnt ) så går du med det samme. 
jeg er ked af at sige det, “det kan da ikke være så svært”. 
Når du går i biografen for at se den nye med rambo, men så bliver vist ind i salen med “far til 4 i badeland”,  bliver du så også, fordi det er jo en ok film, eller går du ud og brokker dig ?

Skrevet

Jeg når ofte ikke at forholde mig til situationen før vi er igang, sådan lidt overrasket og passiviseret

Aaarrrggg...en kende fesent. Ellers må man jo øve sig i at FORHOLDE sig til situationen FØR man tager afsted og mens man scroller annoncer. Ansvaret ligger hos kunden. For at undgå snyd. 'Passiviseret' lyder også som et stort rødt flag, uden du går i detaljer om hvordan (hun kysser, berører, hiver, skubber inden du har betalt??). 

At det er frustrerende, er åbenlyst. Men det virker jo tydeligvis ligesom mange af de falske tantra annoncer eller annoncer med danske flag. Ergo, screen bedre. SCREEN BEDRE! Fx med facetime. Forhånds-gøren-sig-klar til quick exit i døren. Bare fravælg alle, man er i tvivl om eller ikke vil verificere, at de er danske eller kan tantra. 

Problem solved.

(ja, ved godt mange gpere ikke vil vise foto, facetime, vise bevis/idkort uden foto eller det kan være stjålet og få en veninde til at tale, endda facetime....men den samlede sum af bedre forhåndsscreening, kontrol og være 200% klar på at vende rundt i døren, hvor det burde tage få sekunder at OPDAGE, burde kunne fjerne dine åbenbart gentagne sexture med frustration til 500,- kr af en ikke-dansker, hvor sexen iflg dig selv var fin nok, men du lidt havde en ubehagelig tanke om hun selv havde valgt jobbet, dog åbenbart ikke en vedblivende tanke i og med du flere gange er rendt ind i samme problem).

sexen er ofte fin,

Så du har prøvet det flere gange. Men snydes stadig. Og er ikke mere urolig, end at du besøger steder med snydende piger og udnyttede piger. Noget andet end AI snyd med sprog (der nok kun bliver værre). 

Fx er der mere end 20 falske danskere lige nu på AL. 5 åbenlyst falske tantra annoncer. Og søger man alle i sydjylland, er 90% udenlandske. Det er jo en form for hint ift bedre screening af en selv før besøg. Ligesom de mange, mange advarsler herinde.

men jeg går derfra med en underlig fornemmelse af usikkerhed. 

Vælg visse adresser og de fleste udenlandske fra og vupti, du er ude over underlig fornemmelse af usikkerhed.

Skrevet
Møffe skrev, for 50 minutter siden:

"skrogkløften" har godt nok aldrig selv stødt på

Den kender jeg da godt. Det er, når jeg føler mig som et gammelt skrog sammen med et ungt skår :-)

Needy skrev, for 47 minutter siden:

en underlig fornemmelse af situationen - så er det da ikke god sex - eller hvad

Nej, hvis man mener noget med det om at føle ansvar for pigens situation, så holder "men det var god sex" altså ikke...

Hvis du ikke vil tage chancen, så kan du jo lade andre "tage en for holdet" og vente på en anmeldelse - og vær så lige opmærksom på, at ikke alle anmeldere har de samme grænser, som du (måske) har.

Skrevet

@Rejsenetværk

Behøver du vist slet ikke at få svar på vel ;) Regner bestemt med du laver fis. 

Masser af røde flag endda inden man ser dating linket.

Hvis alle sexkunder konsenvent tænkte som en svindler og i stedet for kun at kigge billeder (og savle) fulgte 3-5 kontrolsteps som id, foto, navne, tlfsøgning ved nyere profiler tilsat ALDRIG FORUDBETAL fremmede/nye og sikrede sig facetime fra 'danske' og 'tantra' (foto af diplom), ville 90% af svindel (nye tråde om tab af alt fra 250 til 5000 kr hver eneste uge) ikke ske. Synes faktisk det er uhyggeligt og beskæmmende, hvor tit man hører om nem svindel herinde og i medier, hvor folk bare overfører, forudbetaler og STOLER på vildt fremmede mennesker gemt bag en annonce. Om det er coins på en datingside. Forudbetaling via mp. Aflv 1500 til en ven. Overføre til en, der påstår, hun er på et hotel. Gud, hvor er det nemt åbenbart. 

'Mathilde' med det volapykkede dansk, nævner vel SAMTLIGE byer i Danmark. TDC nr (oftest Lyca ved disse dating sites). 

Screenshot_20241027_155157_Chrome.jpg

Redigeret af nillerniller

Skrevet
nillerniller skrev, for 1 minut siden:

Behøver du vist slet ikke at få svar på vel ;) Regner bestemt med du laver fis. 

Jeg laver ikke fis, men jo jeg behøver vel egentlig ikke et svar for selv at konkludere som du.

For h------ bare der var en måde at møde pigerne på som i klub i Tyskland, så man kunne få syn for sagen uden alt det her annonce pis som i Danmark.

Men det gør der så ikke, måske bortset fra Candy Club og Thai Corner i Istedgade.

Det er virkelig en entre værd og lidt forbrug i baren at få den ramme om ens besøg når man træder indenfor.

Gid pigerne her på EG ville oprette en tråd med et hint om hvor man kan træffe dem hvornår, hvis man selv kigger forbi samtidig.

Lige som swinger klubberne med medlemssider hvor man skriver hvornår man kigger forbi.

Men i de klubber må der jo ikke tages penge for sex, mens man sagtens vil kunne mødes på Thai Corner eller i Candy Club og træffe aftaler.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.