Hop til indhold
Jasmin

Derfor blev jeg glædespige... og derfor jeg bliver ved :)

Recommended Posts

I forrige uge skrev jeg et rigtig "glad i låget" indlæg i forbindelse med en vagt... det her er noget der ligner.. det er blot lidt reflektioner og en god historie - ikke noget vildt revolutionerende eller vigtigt... bare .. glæde :)

 

 

For nu sidder jeg her igen... KÆMPE smil på læben... og har lyst til at dele min fornøjelse og en masse positivt med jer allesammen... for en gennemført dejlig og pragtfuld gæst har lige givet mig et farvel-kram

 

men for nu ikke at gentage "glad i låget" til hudløshed - så vil jeg krydre med lidt substans der også har lidt tilknytning til mange af de tråde vi har haft den sidste måneds tid... 

 

 

Langt de fleste af mine gæster har spurgt mig "hvorfor har du valgt det her??" - og det er ikke et spørgsmål der går for tæt på, for alle grundene er helt mine egne og gennemtænkte :) 

 

For det første har jeg været gift... det gik ikke... Starson45 vil mene at det er fordi der kun findes 2 paragraffer i grundloven "jasmin har ret" og hvis manden er i tvivl har jeg ret alligevel...  

 

På mange måder er det ikke forkert... meeeeen - det er heller ikke helt rigtigt :) Jeg er blot ikke typen der lader mig selv gå glip af noget - når jeg vil noget - så gør jeg det uden hensyn til om andre mener jeg skal lade være...  Når jeg vil noget - så vil jeg :)  Men omvendt - så pådutter jeg aldrig folk mine meninger med den hensigt at de skal ændre noget ved dem selv!! Det er alfa omega at man er den man er.. og forbliver den man er :)

 

Hvem er jeg så :) Jeg er 29... mine æggestokke - de tigger dagligt om en ting og det er forplantning... det er resten af mig dog ikke med på, så de 2 sidste år har jeg haft en ting på hjernen og det er sex sex sex....  I drenge kender jo til den lille detalje :)  Det er slet ikke nogen dårlig tilstand at være i når man får hvad man kan rumme.... men som selvvalgt fraskilt single uden den mindste intention om at ændre dette, så havde jeg brug for et alternativ.. 

 

B-ven tænker de fleste nu... men hvor drenge klager over at piger ikke kan holde følelserne udenfor - der kan jeg løfte sløret for hemmeligheden... mænd er meget meget værre :) Så den konstellation blev testet og kasseret efter 4 forsøg med samme uheldige udfald... og selv om jeg er flittig gæst i swingerklubben i Ishøj - så bor jeg for langt væk til at det er praktisk når drivet nu er som det er

 

Så hvad gør en klog!! - jeg ledte efter et alternativ og fandt... tada.... glædespige !! :) 

 

Jeg har eget firma der kører på skinner, jeg er single, ingen børn, en stor bekendtskabskreds med kun få rigtig nære venner... så det var jo oplagt... selvfølgelig...  

 

GENIALT koncept... masser af søde fyre der kommer til mig så jeg ikke selv skal lede, masser af rigtig god sex... og er den rigtig god kommer de retur.. jeg har i dag haft fornøjelsen af min første "genganger" (endnu en grund til at jeg er glad i låget) .. og i mænd betaler mig for IKKE at ringe til jer bagefter...  

 

Det er intet mindre end ufatteligt genialt :) 

 

alle medaljer har en bagside... og jeg er både historie-interesseret såvel som flittig læser af nutidig litteratur og nyheder - så jeg var meget bevidst om at dette geniale koncept måtte have sine ulemper...  men nu hvor jeg sidder på min 4 vagt... så bliver jeg gladere og gladere.. 

 

1: jeg har kun haft dejlige søde kunder indtil videre... ingen der har været noget negativt at sige om da de først ankom... så alle gæster har fået mig til at smile og har inspireret mig til at ville dem det godt og gøre mit bedste og ypperste :)

 

Der er noget helt særligt over at have mødt så mange nye øjne og ikke en gang tænke... FUCK noget lort...  hvor tit sker det egentligt i den virkelige verden??

 

Hvor tit bliver man så inspireret på sit arbejde at man har lyst til at fortælle det til et helt forum og hvor man tænker... håber sgu han kommer igen!!  

 

2: der har været en enorm opbakning... herinde...  og selv om jeg ikke kender nogen af jer og kun har mødt 7-8 af jer personligt - så har så mange af jer været på banen med varme, hjælp, støtte, viden og i det hele taget al den positivitet man kan håbe på... 

 

Jeg tror ikke man kan håbe på en bedre modtagelse på noget job...  selv de piger herinde som principielt er mine konkurrenter har været alt andet end konkurrerende... de har støttet og hjulpet...  en uvurderlig erfagruppe 

 

3. dem der pt har et vendetta mod branchen og en mission om at gøre os piger til noget vi ikke er har jeg oplevet er i solidt mindretal herinde... og det har betydet meget for mig at opleve at den verden jeg har kastet mig ind i hovedsageligt består af folk der er afklarede og som har forstået sammenhængene

 

Det har været utrolig positivt at opdage at en gruppe jeg faktisk var forberedt på udgjorde en majoritet faktisk er en minoritet... i mikroritet (endnu mindre *gg*) 

 

 

Så jeg blev glædespige fordi det var spændende, praktisk og en suveræn måde at dække noget af mit sexbehov samtidig med at jeg har min fulde frihed bagefter... 

 

Men efter en måned i branchen - så er det ikke derfor jeg bliver her!!  Jeg bliver her pga kunder som ham jeg lige har krammet farvel... en skøn mand der kom ind af døren med et stort smil, som var blid, venlig, charmerende og høflig..... som spurgte hvad jeg kunne lide, som gav mig de vilde sprøjteorgasmer og gjorde sexen til noget der virkelig både fik smilet frem men også er en omgang jeg husker

 

Jeg bliver her fordi jeg synes jeg er landet i en verden hvor de fleste er så søde og så imødekommende at det er umuligt ikke at blive glad og inspireret... og have lyst til at give retur

 

og jeg bliver her fordi jeg i den grad føler at de negative aspekter ved branchen opvejes af de søde kunder og den betydelige mængde af supportere

 

Tak til jer allesammen... både kunder og jer herinde (selv dig GG fordi du får mig til at overveje ting selv om jeg synes du er en klaphat)  - i har tilsammen gjort den sidste måned til en af de bedste i mange år

 

Og det er derfor jeg vil blive ved med at være glædespige :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Dit indlæg forbavser mig ikke. Det er sådan jeg opfatter dig.

Hvor ville det være rart om dit indlæg blev en del af JPs tema omkring prostitution. Kunne du ikke sende det til deres redaktion?

Hils missen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Claesen

Fornemmer presset for en tur til sjælland stiger betragteligt men dine kloge og positive indlæg så jeg simpelthen nødtil at skulle møde dig en dag forhåbentligt inden for de næste par måneder :-)

Igen tak for et velskrevet og positivt indlæg som også har den enskab at det ikke udstiller os ( liderlige handyr ) som skumle sjofle perverse og kvinde undertrykkende galninge :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MHH

Jeg har desværre ikke været så heldig at møde dig endnu (selvom jeg har truet med det flere gange ;-)) Men bare rolig skal nok møde dig inden længe, vil bare sige at man fornemmer hvor dejlig,oprigtig og ikke mindst hvor en interligent kvinde du er, er sikker på du indeholder meget mere og det er ikke negativt ment, syntes det er super at læse at du trives med dit erhverv, bare flere glædespiger var som dig, tror seriøst ikke der er mange som dig Jasmin ;-)

 

Kram fra mig!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dit indlæg forbavser mig ikke. Det er sådan jeg opfatter dig.

Hvor ville det være rart om dit indlæg blev en del af JPs tema omkring prostitution. Kunne du ikke sende det til deres redaktion?

Hils missen :)

 

Det tager jeg som et kompliment ;)  

 

Jeg vil ikke personligt gå i dialog med JP da jeg fornemmer at udgangspunktet for hele deres tema er utrolig smalt og konklusionen er givet på forhånd...  det er en skam fordi der virkelig ER et nuanceret billede hvis man gider kigge efter ... 

 

Men hvis nogen af jer synes at mit lille skriv bør nå JP - så tøv ikke med at sende dem et link til tråden... jeg ser meget gerne at de læser den... også selv om jeg ikke føler behov for selv sst meddele mig til dem :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Endnu et vidunderligt positivt indlæg Jasmin.

Du fremstår virkelig som en skøn kvinde med stort K! Var jeg ikke lige mandfluenza ramt idag, så havde jeg også banket på din dør, med spænding og hejst flagstang!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det var et kompliment :) Det kunne mistolkes - uhhh den skrevne ord er en svær en er´en.

Jeg sender linket til JP i aften.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor dømmer folk så hårdt

Efter, at have set og læst Jasmins, fantastiske beretning om. Hvorfor hun er glædespige. Blev, jeg lige inspireret. Til, at skrive til dig jasmin.

 

Jeg er uddannet pædagog, og hvorfor blev, jeg så det.Jeg vil være med til, at give børn/unge den bedste start på livet, være med til at styrke dem, guide dem, give dem

selvtillid og redskaber med videre i livet, der kan være med til at sikre DKs fremtid. Jeg er pædagog og STOLT af det!

 

 

Ifht.  Mit arbejde har, jeg set Jagten. Menneske jagt på en helt uskyldig mand.

 

Og her kommer min inspiration så ind. Mange dømmer. Glædespiger, som nogen være stakler. Der har været udsat for de mest forfærdelige ting, både i barndommen, ungdommen og i voksenlivet. Det er der desværre også nogen der har. Og det er da forfærdeligt.

Men derfor skal, man jo ikke dømme alle over en kam. Og når, jeg så læser din  (Jasmins) udlægning, og har hørt andre søde piger herinde fortælle er det jo ikke alle der er stakler.

Tværtimod. Det er velfungerende mennesker, med hang til sex,  Jasmin har det godt med det hun laver. Det synes jeg er prisværdigt.

Fedt du kun har haft, rare dejlige kunder, og oplevelser. Det glæder mig. Jeg har og kun glade og tilfredse unge hvor jeg arbejder.  (sådan da) J

 

Men de mennesker der, ofte råber højest om det skulle forbydes og det er en helt forfærdelig branche. Kommer jo der selv, her hvor jeg bor havde vi en højtstående person som blev taget i det, at besøge glædespiger. Se det har jeg intet respekt for. Når han skriger op om det skulle forbydes.

 

Lidt lige som Peter da han fornægtede Jesus 3 gange. (ja så fik vi også lige det kristne budskab) J

 

Men tak Jasmin for et indblik i, hvorfor du blev glædespige. Kan godt se nogle af de aspekter, du har i dit job. Det har jeg så også i mit. Dog ikke sex parten. Jeg er bestemt ikke pædofil. Hellere skrive det inden nogen fik trang til, kommentere det. J

 

Se så lærte jeg også noget i dag. Dejligt, at en persons inspiration. Kan blive en refleksion for mig.

 

Og husk derude. Døm nu ikke folk, pga, Deres erhverv, job, personlighed, udseende osv.

Se det gode i mennesket indtil det bliver modbevist. Det var så det pædagogiske budskab J

Håber i alle får en fremragende dag.

Mvh

Kanonkongen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Jasmin

Jeg kender dig ikke og kommer - grundet den geografiske afstand - næppe til at gøre det. Men jeg synes, at dit indlæg er godt, relevant og fremfor alt nuanceret i en debat, som ofte er sort/hvid. Og hvor nogle tror eller mener, at man føler sig tvunget til at bevæge sig ind i dette erhverv, og at man derfor er ... hvad ved jeg.

Jeg synes også, at dit indlæg er med til at vise den forskel, der er i branchen. Der er desværre nogle, som er tvunget ind i den. Dem skal vi fra samfundsmæssig side gøre alt for at hjælpe, for menneskehandel skal bekæmpes med de rette midler. Men der er også dem som dig, der har valgt branchen af egen fri vilje. Det er sådan nogle som dig, at vi - køberne af ydelserne - helst vil møde, for så føler vi, at begge parter har det bedst. At både servicekøber og serviceudbyder har det godt med tingene.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I forrige uge skrev jeg et rigtig "glad i låget" indlæg i forbindelse med en vagt... det her er noget der ligner.. det er blot lidt reflektioner og en god historie - ikke noget vildt revolutionerende eller vigtigt... bare .. glæde :)

 

.........................................

 

 

 

Og det er derfor jeg vil blive ved med at være glædespige :)

 

 

Nu skriver du at du bliver "glad i låget"  men så lad mig fortælle dig , at det tror jeg også der er mange af os der læser herinde der bliver , når vi læser dit indlæg :) 

 

Du virker oprigtigt glad for det du laver og som med alt andet , så skinner det gerne igennem i ens "Projekter" om du så er tømre , snedker , slagter  eller , Glædes pige . 

Så tak for dejlig læsning og indblik i lidt af din verden *s*

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skal da ikke være bange for at gå til JP. - Modstanden mod prostitution, bygger på fordomme og uvidenhed.

 

Vores politikkere taler ud fra, at de kun har været studentermedhjælper på far og mors partikontor.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skal da ikke være bange for at gå til JP. - Modstanden mod prostitution, bygger på fordomme og uvidenhed.

 

Vores politikkere taler ud fra, at de kun har været studentermedhjælper på far og mors partikontor.

 

bange... slet ikke.. men det er en kamp op af bakke som jeg ikke føler for... udfaldet er besluttet på forhånd og man sælger ikke aviser ved at være nuanceret .. desværre

 

hvis jeg for alvor troede de var interesseret i de positive aspekter ved branchen - så ville jeg gerne have gået forrest og have sendt dem mit oplæg på eget initiativ :)

 

men hvis de trods alt får en indsigt i at der også findes en forside af medaljen når/hvis de læser dagens glade budskab... så vil det glæde mig for det mangler meget i debatten...  både hvad angår portrætteringen af jer som kunder såvel som mig som glædespige :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejlig befriende læsning Jasmin.

Jeg skal ærligt indrømme at den negative omtale til tider har påvirket mig. Overvundet min sunde fornuft så at sige. Har tit tænkt tanken at, HVAD nu hvis og hvis. Og hvis hunds røv var spids. At man nogen gange netop har været hos en pige med en tragisk fortid. Mishandling, udnyttelse osv. En pige som netop ikke var glad for at være i brancen, men bare rigtig go til at spille skuespil. Jeg ville have særdeles dårlig samvittighed hvis jeg fandt ud af noget sådan. Måske også derfor jeg for det meste prøver at danne mig et indtryk af pigen inden jeg laver en aftale. Men det kan jo smutte i et øjebliks kådhed.

Men trods det, så strider en kriminalisering af både piger og kunder mod al sund fornuft. Det vil jo netop fremme forretningen for menneske handlere og udnyttelse af svage individer der ikke burde være i brancen. Men ak. Den politiske korrekthed når nye højder hver dag. Friheden til at tage sine egne valg indskrænket kontinuerligt. Og folks evne til at tænke selv tæller mindre og mindre. Det er tragisk, og kan efter min mening kun ende fuldstændig galt før eller siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Potatohead

Også min tak skal du have Jasmin. Det var herlig læsning, der på ærlig vis redegør for din indtræden og fortsættelse i branchen.

Du gør, som pointeret af andre, mange udtalelser til skamme.

De kvinder der servicerer mig, føler jeg har samme glæde ved deres arbejde som du. Så når det bliver sagt, at du er et unikum i den henseende, så må jeg heldigvis opponere. Der er flere skønne kvinder, der finder tilfredsstillelse på flere fronter i den service de tilbyder.

Det gør det dog ikke mindre dejligt, at høre at også du nyder dit erhverv til fulde. Man bliver i den grad fornøjet af dit indlæg.

Held og lykke fremover.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var rigtig dejlig læsning Jasmin. Man får virkelig stor lyst til at aflægge dig et besøg.

 

Som Potatohead, føler jeg også at min faste piger, finder den samme glæde som dig.

 

Det er netop den slags piger, det føles rigtigt godt at besøge.

Redigeret af Elsker Piger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jasmin, nu er det snart 10 mdrs siden at du skrev ovenstående indlæg hvor du var glad i låget..... Er situationen stadig den samme? 

 

Eller ser den her verden anderledes ud ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...