Hop til indhold

Lemongrass Lingam - Tredie session

Featured Replies

Skrevet

Endelig færdig med dagens sidste møde, der havde en fast bagkant fordi jeg skulle nå min tredie session hos @Lemongrass Lingam.

Toget kom til tiden og som sædvanlig havde de sparet nogle togvogne væk og jeg stod nu som en sild i en tønde i en togkupe sammen med 50 andre pissesure stående passagerer.
25 lange stive minutter i en odeur af sur armsved og hvidløgsånde, kan altså godt sætte ens temperament på prøve!

DSB min bare….. DSB (Danmarks "Sjoveste" Befordring)….vor herre til hest mand!

Nå, men jeg stod af på Hovedbanegården, tog rulletrappen op til 1. sal og ud i fri luft.

Jeg spadserede mod Frederiksberg og irritationen blev langsomt afløst af nervøsitet og forventning.

Sidste gang jeg var hos Eva havde det jo på alle måder været en succes.

Ville det gå lige så godt denne gang. Ville jeg få udløsning igen. Ville den være lige så kraftig som sidst. Ville jeg komme hurtigere og måske endda på kommando?

Mange spørgsmål meldte sig - der var kun en måde at finde ud af det på.

Eva stod i døren som hun plejede, med et stort smil og dejlige smukke øjne. En kærlig krammer og jeg blev ført ind i terapihulen.

“You know the drill”!

“Yes ma’am”, af med kludene, en kort skyller, tørring og jeg var klar til krammeseancen. Rolige vejrtrækningsøvelser - helt i bund - langsomt ud - så min krop og mit hoved mentalt kunne indstille sig på det der nu skulle ske.

Under krammeseancen tog jeg et fast greb om Eva’s baller - jeg tror hun fornemmede min begejstring.

“Heey - easy now!” sagde hun med et grin.

I modsætning til sidst havde jeg haft hænderne over dynen i 6 dage og 10,5 time. Mine boller dunkede og jeg var - må jeg nok erkende - noget horny. Men samtidig også bevidst om hvilken situation jeg befandt mig i. 

Jeg fortrød hurtigt! (man knalder selvfølgelig ikke med terapisten - dårlig stil!)

Men som med alt andet hos Eva er det jo en del af præmissen - at dyrke liderligheden, styre den og ikke mindst være bevidst om den.

Op på briksen, på maven og Eva smurte mig ind. Den dæmpede belysning og musik, gjorde at pulsen faldt stille og roligt til et mere “acceptabelt” leje.

Hun spurgte hvordan det var gået siden sidst.

Jeg syntes helt klart at jeg var blevet mere bevidst om mit nye seksuelle jeg - forrige session havde været noget af en øjenåbner og havde gjort at jeg havde fået en fornyet og stærkere lyst til at gå på opdagelse i erotikkens verden i alle dens nuancer - noget jeg længe havde fantaseret om, men aldrig gjort noget ved.

Og øvelserne?

Hun roste mig for mit hjemmearbejde. Vævet omkring min prostata var løsnet meget mere op sagde hun. Faktisk var det blevet så blødt at man kunne stikke en finger ind i fordybningerne omkring prostataen. Wow det var jeg slet ikke klar man kunne!

Første gang jeg kom havde det været meget mere hårdt.

Øvelserne jeg havde fået for som “lektier” havde jeg overholdt til punkt og prikke.

Kort fortalt går det på knibeøvelser - for mænd (der må gerne grines!). Knibningerne skal løsne vævet og styrke muskulaturen omkring prostataen, da dette medvirker en hårdere og med vedholdende rejsning.

- Hurtige knibninger med faste intervaller - kaldes konditionstræning
- Hårde knibninger over længere tid - så lang tid som man nu kan - kaldes muskeltræning.

Eva havde første gang foreslået at lave konditionstræningen under morgentandbørstningen og muskeltræningen under aftentandbørstningen - for ligesom at lægge noget struktur ind over det.

Som den Rasmus modsat - jeg også er - havde jeg valgt at lave konditionstræningen hver gang jeg havde muligheden for det siddende, stående og liggende og muskeltræningen hver gang jeg skulle have en smøg.
Det var bare pisse anstrengende hver gang der kom en kollega ud i rygeskuret og ville snakke!

Om på ryggen og vi fortsatte med rutinen som tidligere beskrevet.

Signalerne blev repeteret - og jeg kom hurtigt op på en 6’er.

Så var det tid til hårbåndet.

Sort eller Pink, spurgte hun og plirrede med øjnene.

SORT sgu da! Det kan lige passe man render rundt med et pink hårbånd på håndleddet!!

Hårbåndet kom på, og “Haren” kom i aktion.

Efter noget tid, sagde hun - Vi skal lige prøve noget.

Jeg fik besked på at vende mig og kom op alle fire på briksen. Formålet var at imitere kneppebevægelserne, da det er en indarvet refleks der normalt medvirker til en hurtigere udløsning - det tror jeg alle mænd kender.

Eva krummede hænderne og dannede en imaginær fisse - som jeg så skulle kneppe.

OOH det var godt!!

Men igen - hele terapi situationen gjorde at jeg ikke kunne opnå klimaks. Eva har bare en engels tålmodighed!

Op og sidde på kanten af briksen - Hun lænede sig ind over mig over, helt tæt på, med hendes dejlige pa’er i øjenhøjde. 

Hvis der skal decimaler på 10-skalaen var jeg nok på 9,7 eller 9,8. Det sivede med sperm, men klimaks ville bare ikke indfinde sig.

Vi kan lige tage en slapper og så prøve igen, sagde hun. Men jeg måtte bare erkende at det så ikke blev i dag. Oxycotinen kunne jeg dog mærke i hele kroppen, en fed fornemmelse - det kan altså noget det her!

Jeg gik ud og skyllede mig mens Eva gjorde kaffen klar. Næste gang prøver vi en form for krammeterapi - jeg har nogle ideer sagde hun.

Vi sad meget længe bagefter og snakkede. Hvad vi talte om, bliver mellem Eva og mig, men det var en dyb og meget interessant samtale vi havde.

Efter en kærlig farvelkrammer gik jeg den direkte vej op til hovedbanegården.

Toget kom lige da jeg kom ned på perronen. Der var meget mere plads i toget nu. 

Jeg kiggede ned på håndleddet og tog fat i hårbåndet og tænkte - FANDME godt den ikke er Pink!

Kære Eva, tak for denne gang og tak for din tålmodighed.

Venter spændt til de rigtige tider kommer op i booking systemet - så skal jeg fandme have en ordentlig krammer! :wub:

Lemongrass Lingam

Lemongrass Lingam - En indsigtsfuld oplevelse

Lemongrass Lingam - Round two

Redigeret af Needy

Skrevet
Needy skrev, for 3 timer siden:

“You know the drill”!

Første gang siger jeg ofte "Af med kludene. Ellers bliver det en trist Lingam massage kan jeg afsløre allerede nu." ;) 

Jeg tænker at den der opsparing ikke er en god idé til næste gang, selvom jeg sætter stor pris på forsøget og tager det som et kompliment! :wub:
Den brugervenlige information om det "trick" generelt ifm. en Lingam massage eller andre besøg hvor der ikke er penetrerings-sex indenfor rammerne:
Der er fare for at piedestalen bliver for høj og at Hulemanden ikke helt er til at tæmme hvis der går "avlstyr" i reptilhjernen når der er tilgængelige bryster i øjenhøjde :P 

Min Tantriske lærermesterinde lærte mig ikke at overile, og måtte gentage det væsentligt mere end een gang, da jeg i tidernes morgen var lidt utålmodig efter at komme igang med at lære om Lingam og Yoni i min Tantriske træning. Til sidst var det nok at hun holdt 3 fingre op i luften og smilede hjerteligt.
Hun sagde (løst oversat til dansk) følgende: 
"At være tre skridt foran er sjældent den hurtigste vej frem, når den rette sti åbenbarer sig i det tempo stien er klar til dit næste skridt." 

Hun havde meget at sige om skridt og tempo. En af hendes andre læresætninger der var flittigt i brug med mig som elev (og som jeg delte med dig i dag omend med 2 frem og 1 tilbage) var: 
"Fem skridt frem og fire skridt tilbage er stadig fremad set fra afstand."

Jeg skriver noget om øvelserne på et tidspunkt på hjemmesiden. De to "konditionstræning" og "styrketræning" og den med dupning og refleksen. Det er bare lidt svært at beskrive skriftligt så det giver mening. Jeg vil dog gøre forsøget en dag ved lejlighed når der er to aflysninger i træk og ingen på venteliste... så omtrent til næste år eller cirka deromkring ;) 

Tak @Needy på vegne af de mænd der læser dette som ønsker sig fremskridt som du, og som nu er igang med at Google sig til lærdom.
Glæder mig til næste session og lektion, så også tak fra mig. 

Namasté 
Eva <3

Skrevet
Needy skrev, for 20 timer siden:

Vi sad meget længe bagefter og snakkede. Hvad vi talte om, bliver mellem Eva og mig, men det var en dyb og meget interessant samtale vi havde.

Det kan jeg i den grad relatere til, Jeg er faktisk vildere med det som Eva har mellem ørerne end hvad hun har mellem benene ;) 

Hun er fantastisk at snakke med. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.