Gangbang 689 Skrevet 20. Oktober, 2024 Gangbang med 26 årige nybegynder i GB verden Det foregår i Randers d.22/10 fra kl 15,00 til 17,00 Tøsen er en høj og slank tøs som har et enormt sex drive så her bliver i ikke skuffet Hun tilbyder følgende Sex MED kondom Blow uden kondom og det tilladt at komme i munden men hun sluger ikke Evt. 2 pikke i fissen samtidigt Da hun er lidt genert har hun lille maske på Alt i alt en frisk pige så kom og nyd hende Det vil koste 1500kr at deltage Der vil være øl/vand på stedet Bad er muligt Tilmeld dig kun hvis du ved du kan komme Tilmedling på mail [email protected] skriv “Randers”ved tilmedling Håber vi ses 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pr1nt 41 Skrevet 20. Oktober, 2024 Smuk pige Håber på et fremtidigt GB i dagtimerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 689 Skrevet 20. Oktober, 2024 Isenvad skrev, for 3 timer siden: Er hun dansk ? Ja hun er dansk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 689 Skrevet 21. Oktober, 2024 Gangbang skrev, den 20.10.2024 at 08:42: Gangbang med 26 årige nybegynder i GB verden Det foregår i Randers d.22/10 fra kl 15,00 til 17,00 Tøsen er en høj og slank tøs som har et enormt sex drive så her bliver i ikke skuffet Hun tilbyder følgende Sex MED kondom Blow uden kondom og det tilladt at komme i munden men hun sluger ikke Evt. 2 pikke i fissen samtidigt Da hun er lidt genert har hun lille maske på Alt i alt en frisk pige så kom og nyd hende Det vil koste 1500kr at deltage Der vil være øl/vand på stedet Bad er muligt Tilmeld dig kun hvis du ved du kan komme Tilmedling på mail [email protected] skriv “Randers”ved tilmedling Håber vi ses Stadigt 2-3 pladser tilbage så kom frisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fordijkan 12 Skrevet 22. Oktober, 2024 Shit hun ser dejlig ud, det gad jeg godt at have set før så det kunne passes ind Håber på gentagelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
superslikker 75 Skrevet 23. Oktober, 2024 (edited) Gangbang skrev, den 20.10.2024 at 08:42: Gangbang med 26 årige nybegynder i GB verden Det foregår i Randers d.22/10 fra kl 15,00 til 17,00 Tøsen er en høj og slank tøs som har et enormt sex drive så her bliver i ikke skuffet Hun tilbyder følgende Sex MED kondom Blow uden kondom og det tilladt at komme i munden men hun sluger ikke Evt. 2 pikke i fissen samtidigt Da hun er lidt genert har hun lille maske på Alt i alt en frisk pige så kom og nyd hende Det vil koste 1500kr at deltage Der vil være øl/vand på stedet Bad er muligt Tilmeld dig kun hvis du ved du kan komme Tilmedling på mail [email protected] skriv “Randers”ved tilmedling Håber vi ses Redigeret 23. Oktober, 2024 af superslikker vedhæfte fil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
superslikker 75 Skrevet 23. Oktober, 2024 Så lige det her 2 timer 1500 kr det var lige inden for skiven med tid og pris så bare afsted men inden var man lige lille tur i århus N Søndag til et andet gangbang 3 timer vi var kun 2 stk med https://annoncelight.dk/profile/MayaTheMagicGirl sød pige der kan sprøjte med finger og hvis hun for pik på den rigtigt måde hvor hun presser pik ud og sprøjter det sker så 4 gang med mig hvor katastrofen så ind indtræffer hun presser ud jeg presser ind værktøj bøjer helt vild og jeg må stoppe ½ timen før slut tankerne flyver til gangbang til D 22/10 med den 26 årig Dagen oprinder med den 26 årig tjekker værktøjet tænker det går nok (man melder ik afbud eller bliver væk) kommer afsted i god tid der er ik noget der må gå galt denne gang alt klapper det eneste er måske nogle 9/10 klasseelever der ved hvad der sker der ?? som man skal forbi -Møder ind før tid se en flot veltrænet ung pige høre at det faktisk er det først gangbang så tænker man hvis man er hurtigt så har man taget to mødom på 14 dag der skulle komme 7 vi starter 3 der kommer to senere og en går. Starter med slikke og sut så er det man skal se om pikken havde tage alvorlig skade af turen i århus N pikken har det fint og man start med kneppe hende kort efter er man kommet først gang (3 gang) Så går det ellers løst pigen bliver vendt og drejet så skal vi lige prøve to pikke i fissen det lykkes pigen lyder til kun lide det to pikke i den lille fissen fuck man vi knepper løst Pigen har måske gemmer den lille indlagt pause for vi kører bare på til slut sker noget jeg ik har prøve før Hun kneppe mig næsten som en dreng jeg har det lige som pigerne har det man er lige ved at komme og så stopper hun 4 gang sker det fuck det var godt der skal vist også god træning til for kunne det .Tilsidst sagde at hun var ved blive slatten af alt den pik så hun vidste hvis ikke hvordan vi mænd kæmpede med blive klar igen og vi gik endda over tid Da vi slutter og får samlede os set lidt omkring er spejlene dugget vandet løbe nærmest af spejlene og vinduerne og mændene er badet i sved og pigen ligger bare og smiler og ja vi brugt kondom det plejer at tørre ud og vi brugt ik glidecreme ?? Så i bad og afsted Hvor der sker det der altid sker når jeg er afsted sker, Man skal nordpå og der er vejarbejde gps sender en på en større omvej skidt da man har meldt til madholdet at man er der lige om lidt 45min forsent hvor man skal forklar sig og snakke går på steder hvor ingen mænd kommer men alle kender Og de siger også jeg så noget brugt ud Søde tanker til pigen og slemme tanker til dem der udeblev vi kunne være godt bruge mere hjælp til pigen Måske en ny gb stjerne 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tinapigen 173 Skrevet 17. November, 2024 (edited) superslikker skrev, den 23.10.2024 at 22:30: Wauw. Tak for den dejlige beskrivelse Citat Så lige det her 2 timer 1500 kr det var lige inden for skiven med tid og pris så bare afsted men inden var man lige lille tur i århus N Søndag til et andet gangbang 3 timer vi var kun 2 stk med https://annoncelight.dk/profile/MayaTheMagicGirl sød pige der kan sprøjte med finger og hvis hun for pik på den rigtigt måde hvor hun presser pik ud og sprøjter det sker så 4 gang med mig hvor katastrofen så ind indtræffer hun presser ud jeg presser ind værktøj bøjer helt vild og jeg må stoppe ½ timen før slut tankerne flyver til gangbang til D 22/10 med den 26 årig Dagen oprinder med den 26 årig tjekker værktøjet tænker det går nok (man melder ik afbud eller bliver væk) kommer afsted i god tid der er ik noget der må gå galt denne gang alt klapper det eneste er måske nogle 9/10 klasseelever der ved hvad der sker der ?? som man skal forbi -Møder ind før tid se en flot veltrænet ung pige høre at det faktisk er det først gangbang så tænker man hvis man er hurtigt så har man taget to mødom på 14 dag der skulle komme 7 vi starter 3 der kommer to senere og en går. Starter med slikke og sut så er det man skal se om pikken havde tage alvorlig skade af turen i århus N pikken har det fint og man start med kneppe hende kort efter er man kommet først gang (3 gang) Så går det ellers løst pigen bliver vendt og drejet så skal vi lige prøve to pikke i fissen det lykkes pigen lyder til kun lide det to pikke i den lille fissen fuck man vi knepper løst Pigen har måske gemmer den lille indlagt pause for vi kører bare på til slut sker noget jeg ik har prøve før Hun kneppe mig næsten som en dreng jeg har det lige som pigerne har det man er lige ved at komme og så stopper hun 4 gang sker det fuck det var godt der skal vist også god træning til for kunne det .Tilsidst sagde at hun var ved blive slatten af alt den pik så hun vidste hvis ikke hvordan vi mænd kæmpede med blive klar igen og vi gik endda over tid Da vi slutter og får samlede os set lidt omkring er spejlene dugget vandet løbe nærmest af spejlene og vinduerne og mændene er badet i sved og pigen ligger bare og smiler og ja vi brugt kondom det plejer at tørre ud og vi brugt ik glidecreme ?? Så i bad og afsted Hvor der sker det der altid sker når jeg er afsted sker, Man skal nordpå og der er vejarbejde gps sender en på en større omvej skidt da man har meldt til madholdet at man er der lige om lidt 45min forsent hvor man skal forklar sig og snakke går på steder hvor ingen mænd kommer men alle kender Og de siger også jeg så noget brugt ud Søde tanker til pigen og slemme tanker til dem der udeblev vi kunne være godt bruge mere hjælp til pigen Måske en ny gb stjerne Redigeret 17. November, 2024 af Tinapigen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg