Nordfynb 1 Skrevet 20. Oktober, 2024 Hej allsammen. Er der nogle som var besøgt hende her og kan fortælle lidt om hende og evt oplevelsen? https://annoncelight.dk/showad/410492 https://annoncelight.dk/profile/Odense2024 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
donejohn 23 Skrevet 7. December, 2024 Er der ikke lige en i bollelogen der vil tage en for holdet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sextossen 77 Skrevet 7. December, 2024 Det bliver ikke herfra med de priser.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lilleoghurtig 2 Skrevet 12. December, 2024 Har været der og var godt tilfreds. Hun virker genert og stille men jeg kommer der gerne igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fynbo83 2 Skrevet 4. Juli Nogle der har besøgt hende fornyeligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 4. Juli Når man har behov for skrive en helvedes masse man ikke må og den slags, springer jeg annoncen over 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Navnnavn 8 Skrevet 4. Juli TheVoice skrev, for 3 timer siden: Når man har behov for skrive en helvedes masse man ikke må og den slags, springer jeg annoncen over Det er da helt fair at hun er streng omkring sine grænser. gad virkelig godt høre lidt mere om hende, ellers tager jeg en for holdet inde for nærmest tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1439 Skrevet 5. Juli Ja, det er fair at hun er streng omkring sine grænser.....men det er vel de fleste GP'er. Hele den remse med regler og dit og dat, giver mig et negativt indtryk af pigen....typisk danske piger! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fynboen 30 Skrevet 5. Juli Hun er helt væk bookede hende til en aftale meget tidligt om morgenen aftalen blev lavet dagen før hun forsikrede mig om at hun nok skulle være vågen. da tiden så oprinder, svarer hun ikke - hun ligger selvfølgelig og sover dagen efter da jeg spørger ind til det modtager jeg en kæmpe sviner fordi jeg ikke respektere hendes ‘åbningstider’ men for fanden … hun lavede jo selv aftalen og sagde god for tidspunktet. jeg har en bekendt som har oplevet en lign opførsel fra hende. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg