Hop til indhold

GFE - Illusion måske, men hvad er det helt præcist?

Featured Replies

Skrevet

Dem der læser mine anmeldelser ved godt hvad jeg er til tænker jeg.

Men nu da jeg selv går efter de kvinder som tilbyder "GFE" eller som minimum, jeg tror kan leverer det i et vis omfang. Så synes jeg det kunne være hyggeligt at snakke om.

For mig er GFE ikke fordi de decideret skal lades som om de er min kæreste, det ville bare være fjollet. Men imo er det en mulighed for en mere nærværende oplevelse, da jeg simpelthen bare godt kan lide blid, sensuel og passioneret sex med masser af kys, nus og en god snak osv. (Nej jeg savner ikke en kæreste eller har brug for at kigge indad) det er nu bare den form for intim samvær jeg kan lide.

For mig afhænger en god "GFE" selvfølgelig ubetinget af kemien, det giver sig selv. Og det er meget simpelt egentlig, enten er den der eller ikke. Så kan godt forstå man mener det er en illusion, specielt hvis man selv skal tage initiativ til det hele, i de tilfælde er det ikke GFE. Men hvis kvinden selv tager initiativ derimod, så er det GFE for mit vedkommende.

Mener også man sagtens kan fornemme, om der er en gensidig lyst og tiltrækning til hinanden. Nogen vil mene det er skuespil fra deres side af, fordi de sammen med flere kunder på en dag...er det sikkert også for nogen kunder. Men GP'erne kan jo sagtens være tiltrukket af en, derfor mener jeg det sagtens kan være reelt.

Redigeret af Crabman

Skrevet

Min fortolkning af GFE er det er hygge, samvær på er  personligt plan, for 2 personer som er ligestillet og går ind til det med åbent sind, og at begge skal have glæde af oplevelsen.
det er IKKE kærlighed, og man elsker ikke sammen, man har sex sammen og en rigtig god oplevelse. kærlighed og at elske er noget jeg får/har med min skønne kone.

jeg er selv til GFE, og ser gerne at det er pigen der tager initiativet. Mest på grund af at jer er lidt genert. Det eneste sted hvor jeg er faldet i er det er sket et par gange at jeg har været væsentlig mere modtager end giver, hvilket helt klart har været skønt, og det er bare noget der er sket, nok mest på grund af at pigen har overtaget initiativet, ingen klage fra mig.

jeg har også oplevet at pigen har overtaget så meget at det lige pludselig var hendes lyst der bestemte, hvilket heller ikke var dårligt, tværtimod, en fantastisk oplevelse, og efterfølgende, da hun var færdig, skal jeg love for at hun sørgede for at jeg også blev tilfredsstillet. At ligge og blive (mis)brugt af en pige, som er helt væk i sin egen nydelse er en fed oplevelse. Og jeg vil også betegne det som en GFE når det så bagefter bliver min tur. Når jeg opsøger en GP er det ikke med min udløsning som mål, det er om at få en oplevelse, udlevet nogle enkle fantasier og prøve noget nyt, udløsningen er ikke vigtig og mange gange sker det heller ikke, og jeg er ikke skuffet, da det som sagt ikke er mit mål. En sideeffekt er at efter et besøg oplever jeg at jeg bliver mere “sulten” og i et stykke tid efter besøget har jeg væsentligt mere sex med min kone, hvorfor skal jeg ikke kunne sige.

Skrevet
Crabman skrev, for 50 minutter siden:

For mig afhænger en god "GFE" selvfølgelig ubetinget af kemien

Har du så fundet nogle gode piger, der kan gi´ dig en god GFE oplevelse?

Skrevet
Crabman skrev, for 51 minutter siden:

om der er en gensidig lyst og tiltrækning til hinanden

Gensidig lyst - enig. Tiltrækning er til gengæld mest den ene vej, tænker jeg. I har ikke denne halve eller hele time sammen, fordi hun er tiltrukket af dig, men fordi du er tiltrukket af hende (eller forud for første møde mere præcist: tiltrukket af hendes billeder).

Lovingthai skrev, for 9 minutter siden:

Min fortolkning af GFE er det er hygge, samvær på er  personligt plan, for 2 personer som er ligestillet og går ind til det med åbent sind, og at begge skal have glæde af oplevelsen.
det er IKKE kærlighed

Meget enig. Kombineret med et begær efter hinanden. Hvor jeg godt inderst inde er klar over, at begæret mest kommer fra mig, men det er fedt, når pigen spiller med på melodien og er med til at skabe følelsen af, at vi i denne time bare VIL have hinanden.

Skrevet
  • Author
leo kbh skrev, 1 time siden:

Har du så fundet nogle gode piger, der kan gi´ dig en god GFE oplevelse?

Ser et par stykker ja.

@Lovingthai fed beskrivelse tak.:)

Den_glade_amatør skrev, 1 time siden:

Gensidig lyst - enig. Tiltrækning er til gengæld mest den ene vej, tænker jeg. I har ikke denne halve eller hele time sammen, fordi hun er tiltrukket af dig, men fordi du er tiltrukket af hende (eller forud for første møde mere præcist: tiltrukket af hendes billeder).

Modsiger dig overhovedet ikke for er mere eller mindre enig. Selvfølgelig er det jo mig som kunde, som er mest tiltrukket, no doubt. Men jeg har da personligt oplevet nogle gange, at pigen have givet udtryk for hun var tiltrukket på flere forskellige måde. Nu mener jeg ikke udelukkende på udseendet, der er jo mange måder man kan være tiltrukket af en person.

De fleste ville nok sige jeg er dum for at tro på det.:P 

Selvfølgelig er det pengene som er alfa omega lige meget hvad, men gensidig tiltrækning er jo muligt.

Redigeret af Crabman

Skrevet
Crabman skrev, for 3 timer siden:

Selvfølgelig er det pengene som er alfa omega lige meget hvad, men gensidig tiltrækning er jo muligt.

Ja, det har du ret i. Lige så vel som at det jo også sker, at pigen faktisk er oprigtigt glad for besøg fra folk, der kan opføre sig ordentligt, er jeg sikker på. Også selvom nogen påstår det modsatte. Penge er ikke alt, heller ikke i denne branche.

Skrevet
  • Author
Den_glade_amatør skrev, for 30 minutter siden:

Lige så vel som at det jo også sker, at pigen faktisk er oprigtigt glad for besøg fra folk, der kan opføre sig ordentligt, er jeg sikker på

Af dem jeg nu har spurgt og snakket med, så er det helt klart det vigtigste for dem ja, så kommer alt andet ligsom i 2,3,4,5 række. Men det med at behandle dem med respekt og være en gentleman, sætter de jo selvfølgelig mest pris på ja.

Skrevet

Jeg tror ikke man kan definere GFE præcist.

Girl Friend Experience. Kæreste erfaring.

Kærester er jo på alle måder. Så jeg tror vi må læse vore egne drømme ind i GFE udtrykket.

Jeg går ikke meget op i, hvad profferne skriver om, hvor fantastiske de er, men jeg kan godt lide når de skriver om, hvad vi skal gøre sammen, i stedet for en lang ydelsesliste.

Når mødet er ovre, og jeg har fået følelsen af, at jeg næsten kender hende, og synes at hun har været rigtig sød og givende så tænker jeg GFE. Og det bliver bedre og bedre, jo mere vi lærer hinanden at kende.

Anti GFE er for mig, når hun...

..ikke nyder mine hænders arbejde og kærtegn. (dog sjældent, heldigvis)

...ikke vil have mine hænder på sit køn.

...ikke vil kysses blidt på brysterne.

...ikke vil gensidigt oralt.

...ikke vil se mig i øjnene under samleje.

...ikke kan tage den ind, og trækker sig væk.

...ikke vil kommunikere.

...kigger på mobilen hele tiden.

...siger finish now.

Skrevet
  • Author
Probator skrev, for 36 minutter siden:

Jeg tror ikke man kan definere GFE præcist.

Tak for dit svar.

Nej det kan man nemlig ikke, var også derfor jeg bare skrev hvad der udgør en god GFE for mit vedkommende.:)

Skrevet

Nej, helt enig i at man ikke kan definere GFE præcist.
Det er en totaloplevelse, og hvordan det er, er forskellig fra pige til pige og fra situation til situation.

Crabman skrev, for 10 timer siden:

Men imo er det en mulighed for en mere nærværende oplevelse, da jeg simpelthen bare godt kan lide blid, sensuel og passioneret sex med masser af kys, nus og en god snak osv. (

Enig.
Dog er det for mig snarere kærlig sex / erotik end passioneret sex.
Hvis pigen virker kærlig - illusion eller ej - er der meget andet der har mindre betydning.

Crabman skrev, for 10 timer siden:

For mig afhænger en god "GFE" selvfølgelig ubetinget af kemien, det giver sig selv. Og det er meget simpelt egentlig, enten er den der eller ikke. Så kan godt forstå man mener det er en illusion, specielt hvis man selv skal tage initiativ til det hele,

Den er lidt kompliceret for mig, også på grund af min alder.
Lidt svært at forestille sig måske, at der ligefrem er (lidenskabelig) tiltrækning fra pigens side,
Men derfor tror jeg godt det kan være en behagelig oplevelse, også for pigen.
Tror også det har meget med kommunikation og sympati at gøre.
Det gør ikke mig så meget, hvis det mest er mig der er aktiv - igen tror jeg det har noget med min alder at gøre .. 
Bare det virker som om pigen har det rart og er til stede, er det GFE for mig .. 

Redigeret af sneræven

Skrevet
  • Author
sneræven skrev, for 15 minutter siden:

Enig.
Dog er det for mig snarere kærlig sex / erotik end passioneret sex.
Hvis pigen virker kærlig - illusion eller ej - er der meget andet der har mindre betydning.

Forstår godt hvad du mener, ja begge ord har en forskellig betydning hver for sig, men i et intimt samvær overlapper de jo hinanden. Det er nu heller så vigtigt hvad det er, så længe pigen er kærlig ja og viser engagement og entusiasme.

sneræven skrev, for 17 minutter siden:

Men derfor tror jeg godt det kan være en behagelig oplevelse, også for pigen.
Tror også det har meget med kommunikation og sympati at gøre.

Er helt enig.

Har også selv altid fokus på at pigen føler sig tilpas, og at jeg på ingen måde overskrider hendes grænser.

Men tak for et velbegrundet svar.:)

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 5 timer siden:

Ja, det har du ret i. Lige så vel som at det jo også sker, at pigen faktisk er oprigtigt glad for besøg fra folk, der kan opføre sig ordentligt, er jeg sikker på. Også selvom nogen påstår det modsatte. Penge er ikke alt, heller ikke i denne branche.

Jeg beder aldrig om GFE. 

Når jeg besøger GP er aldersforskellen jo mellem 35 og 15 år og jeg har ingen forventning om at at pigen begærer mig. Jeg har dog ofte oplevet at piger giver udtryk for at de har været glade for besøget, nydt det og at de gerne ser jeg besøger dem igen. Det er egentlig nok for mig.

Jeg undrer mig, når især mænd op til vis alder, skriver at det må være ulækkert at være sammen med ældre mænd, for dels er det slet ikke det jeg oplever og dels tænker jeg at det er helt andre ting end alder det handler om for GP’er, men indrømmet. Jeg kan jo ikke vide det.

Skrevet
Slowman skrev, for 11 timer siden:

Jeg beder aldrig om GFE. 

Når jeg besøger GP er aldersforskellen jo mellem 35 og 15 år og jeg har ingen forventning om at at pigen begærer mig. Jeg har dog ofte oplevet at piger giver udtryk for at de har været glade for besøget, nydt det og at de gerne ser jeg besøger dem igen. Det er egentlig nok for mig.

Jeg undrer mig, når især mænd op til vis alder, skriver at det må være ulækkert at være sammen med ældre mænd, for dels er det slet ikke det jeg oplever og dels tænker jeg at det er helt andre ting end alder det handler om for GP’er, men indrømmet. Jeg kan jo ikke vide det.

Måske har mange af dem der efterlyser GFE aldrig haft en kæreste og faktisk ikke ved hvad det er de efterlyser. GFE opleves kun hvis der er lyst, ellers er det en illusion.  Det kan nok sammenlignes med dem der skriver "tror hun kom 3 gange", selv om de har pjorverten ind i damen. Måske fordi det er ukendt! Jeg ved det ikke og forstår det ikke.

Redigeret af Morgensvie

Skrevet
Morgensvie skrev, for 2 timer siden:

Måske har mange af dem der efterlyser GFE aldrig haft en kæreste og faktisk ikke ved hvad det er de efterlyser. GFE opleves kun hvis der er lyst, ellers er det en illusion. 

Ooohh nej ... ;)
Jeg har været gift for mange år siden, godt nok et underligt 'forhold', men vi ramte en 'åre' et par gange, så jeg har en idé om hvad lidenskabelig sex er ...
Og pointen er netop, at nogen piger evner at give oplevelsen af lidenskabelig eller kærlig sex ... 
Det er helt udefinerbart hvad det præcist er, men faktum er at de kan det ... 
En illusion ... 
Jojo, men som een skrev på et tidspunkt (genialt udtrykt):
"Ja, det kan da godt være det er snyd og bedrag ... 
Men så snyd mig da endelig igen ...
Og igen ... 
Og igen ... "
Citat slut ... 

Jeg vil sige som @Slowman, jeg beder aldrig om GFE ... 
Og hvis en pige tilbyder GFE, ser jeg det mere som et signal om, at hun kan rumme den form for nærvær ...

Det er faktisk lidt misvisende, at man kalder det 'Kærestesex'
.. "Elskerindesex" ville være et bedre ord ... 

Redigeret af sneræven

Skrevet

Når en GP tilbyder GFE, så er det vel defineret ved nogle ydelser: Kys med tunge, Øko-blow, slik, m.m. Som hvis man var sammen med en kæreste (der ikke siger nej til det ene og det andet). 

Om man så føler det er kæreste-sex er jo en helt anden sag. 

Hvis man mærker at pigen ikke rigtig gider, eller kyssene kun er tante-kys, så er der jo ikke meget kæreste oplevelse ved det. 

Modsat kan en pige uden de nævnte ydelser, give lækker passioneret sex når kemien bare er der. Bliver også bedre efter flere besøg, så man kender hinanden bedre og bedre. 

Og så er der Brasilianerne, som nogle gange nærmest spiser en, og elsker at blive slikket til orgasme. Men igen er det kemien der bestemmer om det er en kæreste oplevelse, eller bare god sex.

Skrevet
sneræven skrev, for 3 timer siden:

Helt enig. Hvor ville det være dejligt, hvis flere proffer faktisk har det ord i tankerne, når de arbejder.

Skrevet
sneræven skrev, for 4 timer siden:

Ooohh nej ... ;)
Jeg har været gift for mange år siden, godt nok et underligt 'forhold', men vi ramte en 'åre' et par gange, så jeg har en idé om hvad lidenskabelig sex er ...
Og pointen er netop, at nogen piger evner at give oplevelsen af lidenskabelig eller kærlig sex ... 
Det er helt udefinerbart hvad det præcist er, men faktum er at de kan det ... 
En illusion ... 

Rigtig mange kvinder kan lide at servicere en mand og gøre ham glad - også en hel del prostituerede. Kan de lide manden - i dette tilfælde kunden - så leverer de varen. Jeg har kendskab til en håndfuld der leverer hvergang.   De er også anmeldt her.

sneræven skrev, for 4 timer siden:

ut ... 

Jeg vil sige som @Slowman, jeg beder aldrig om GFE ... 
Og hvis en pige tilbyder GFE, ser jeg det mere som et signal om, at hun kan rumme den form for nærvær ...

Det er faktisk lidt misvisende, at man kalder det 'Kærestesex'

Nahhh.... det er nok nærmere fordi det bliver efterlyst af kunderne. Af dem her på stedet jeg har "prøvekørt" er kun Frodige Ida der leverer og selv hun kan gøre det bedre.

Skrevet

GFE er rigtigt fedt - og ja, det 'en oplevelse som med en rigtig kæreste'. Det er dog ikke en rigtig kæreste, i hvert fald har jeg i privatlivet ikke stødt på nogle kærester, der på forhånd krævede 2200 kr. for en times samvær, husk det nu, det er en oplevelse, i er IKKE rigtige kærester.

Men GFE kan sagtens være så godt, at det opleves lige så fedt, som en rigtig hyggestund med en kæreste. Det er nok foreskelligt, hvad vi mænd kræver for at vi <3<3<3 føler os elsket og holdt af.

For mig: Et glædesstrålende smil, når døren åbnes - ex. fra førstegangsmøde siges der 'Hej, dig har jeg ikke set før, du ser godt ud, hvorfor kommer du her, kunne du ikke bare score en pige ude i byen (koplimenter). Dybe, våde lidenskabelig kys, forsigtige bid i læberne, kys på halsen, ned over kroppen og så igang med kalorius (kan være med gummi, selvom, arrh, det plejer kæresten altså ikke!).

Sød og respektfuld opførsel - det giver ofte succes med mere GFE og indlevelse fra GP'en.

Og nej, de er ikke forelsket i dig, de er bare meget søde piger :wub:<3

Kan det udvikle sig? Ja, det sker da, men så kan det jo blive kompliceret.

Skrevet
  • Author
FlemmingP skrev, for 14 minutter siden:

husk det nu, det er en oplevelse, i er IKKE rigtige kærester.

Det er bestemt det aller vigtigste at huske på, GFE eller ej, det er et arbejde for dem.:)

Redigeret af Crabman

Skrevet
sneræven skrev, for 10 timer siden:

Meget præcist sådan jeg ser det...

GFE/Kærestesex er for mig at pigen er afklaret og tryg ved at gå i dybden hvis vi har kemien. At hun kan/tør/har lyst til at få orgasmerne og nærværet uden at skulle holde igen.
At hun har godt nok styr på sig selv og hendes måde at være i branchen på til at hun kan give sig hen når muligheden byder sig.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.