Ullus 12 Skrevet 26. Oktober, 2024 Dylmer skrev, den 19.10.2024 at 18:09: Jeg har sendt dig en privat besked i din indbakke @DerAlte18 Kan jeg også få en pm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9739 Skrevet 26. Oktober, 2024 (edited) Jeg har 3 dage at gøre godt med først i næste uge, hvis jeg gerne vil nå en tur til Odense. Søndag den 27/10 Mandag den 28/10 Tirsdag den 29/10 Hvorefter jeg grundet uheldige personlige omstændigheder ikke vil kunne opsøge en oplevelse på ubestemt tid. Jenny har en gang tidligere vakt min interesse i anledning af et arrangement I Odense, som jeg ikke selv kunne opsøge dengang. Når Jenny skriver som hun gør i denne tråd, så vil jeg egentlig helst have at hun sender en pb med de informationer hun vil give. Men jeg har kun de 3 nævnte datoer hvis jeg vil tage til Odense efter en oplevelse. Derefter er det for sent for mig. Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 26. Oktober, 2024 af Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 26. Oktober, 2024 DerAlte18 skrev, den 18.10.2024 at 22:36: Jeg var for nogle måneder siden på besøg på ved en smuk og dejlig Thailænderinde Klinikken var i Odense C. Virkelig en dejlig anbefalelsesværdig oplevelse Kan man her spørge om det er muligt at ringe direkte til Asian Club, i stedet for at scrolle den ene annonce efter den anden igennem Skriv det IKKE her, men send PB hvis det er muligt God Weekend nu bliver jeg også nysgerrig , vil du sende mig en pb mvh knallert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9739 Skrevet 26. Oktober, 2024 Jeg kunne virkelig godt tænke mig at få en oplevelse som den der var 3 mænd der endte med at opnå i denne tråd: Thai sugar event 29 maj Nu har jeg en eneste dato hvor jeg vil kunne deltage, og efter den dato får tiden vise om jeg bliver i stand til det igen? Jeg vil kunne deltage i Odense Tirsdag den 29/10, hvis Jenny vil tilbyde muligheden hvis der er flere end jeg der kan træffe en hurtig beslutning hvis vi får tilbuddet. Grundet at DSB konstant ændrer tiderne, grundet sporarbejde og andet så tør jeg ikke satse mere præcist end at jeg vil kunne ankomme Odense fra København mellem kl 11 og kl 13. Af samme grund er jeg nødt til at antage at jeg vil skulle kunne tage toget tilbage til København fra kl 20, under forventning om at tiderne fra kl 20 vil kunne blive forsinket i halve og hele timer før jeg kan komme med et tog til København. DSB kan man for tiden simpelthen ikke tage i betragtning hvis man er nødt til at kunne foretage en afrejse i henhold til køreplanen, for at kunne ankomme præcis for at kunne nå det som er ens ærinde. Om det er videre med et fly eller det for at kunne overholde ens aftaler i anledning af ens rejse. Jeg vil derfor være dybt taknemmelig for det, hvis jeg vil kunne køre med fra København til Odense og tilbage igen for fælles regning. Skulle det jeg her lægger op til meget mod forventning kunne realiseres med et så kort varsel som 3 dage. Hvis der er nogle der kan/vil gøre Jenny opmærksom på dette indlæg af mig vil jeg være glad for det, hvis I gør det. Vi kan næppe regne med at hun besøger EG på daglig basis på eget initiativ. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dylmer 115 Skrevet 26. Oktober, 2024 Rejsenetværk skrev, 1 time siden: Jeg kunne virkelig godt tænke mig at få en oplevelse som den der var 3 mænd der endte med at opnå i denne tråd: Thai sugar event 29 maj Nu har jeg en eneste dato hvor jeg vil kunne deltage, og efter den dato får tiden vise om jeg bliver i stand til det igen? Jeg vil kunne deltage i Odense Tirsdag den 29/10, hvis Jenny vil tilbyde muligheden hvis der er flere end jeg der kan træffe en hurtig beslutning hvis vi får tilbuddet. Grundet at DSB konstant ændrer tiderne, grundet sporarbejde og andet så tør jeg ikke satse mere præcist end at jeg vil kunne ankomme Odense fra København mellem kl 11 og kl 13. Af samme grund er jeg nødt til at antage at jeg vil skulle kunne tage toget tilbage til København fra kl 20, under forventning om at tiderne fra kl 20 vil kunne blive forsinket i halve og hele timer før jeg kan komme med et tog til København. DSB kan man for tiden simpelthen ikke tage i betragtning hvis man er nødt til at kunne foretage en afrejse i henhold til køreplanen, for at kunne ankomme præcis for at kunne nå det som er ens ærinde. Om det er videre med et fly eller det for at kunne overholde ens aftaler i anledning af ens rejse. Jeg vil derfor være dybt taknemmelig for det, hvis jeg vil kunne køre med fra København til Odense og tilbage igen for fælles regning. Skulle det jeg her lægger op til meget mod forventning kunne realiseres med et så kort varsel som 3 dage. Hvis der er nogle der kan/vil gøre Jenny opmærksom på dette indlæg af mig vil jeg være glad for det, hvis I gør det. Vi kan næppe regne med at hun besøger EG på daglig basis på eget initiativ. Venlig hilsen Rejsenetværk Hej Rejsenetværk. Jeg tror nu at @jennyjenny kigger med på EG både tit og ofte. Så jeg tænker da det ville have været en go idé, hvis du havde tagget hende i dit indlæg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9739 Skrevet 26. Oktober, 2024 Dylmer skrev, for 3 minutter siden: Så jeg tænker da det ville have været en go idé, hvis du havde tagget hende i dit indlæg. Øh har jeg da ikke gjort det Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dylmer 115 Skrevet 26. Oktober, 2024 Rejsenetværk skrev, for 3 minutter siden: Øh har jeg da ikke gjort det Jeg har ikke kunne finde nogen steder i dine indlæg, hvor der står hendes brugernavn. Men nu gjorde jeg det lige i mit svar til dig... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9739 Skrevet 26. Oktober, 2024 Dylmer skrev, Lige nu: Jeg har ikke kunne finde nogen steder i dine indlæg, hvor der står hendes brugernavn. Men nu gjorde jeg det lige i mit svar til dig.. Tak Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 382 Skrevet 27. Oktober, 2024 Dylmer skrev, den 23.10.2024 at 13:42: Det er i nærheden af Citybowling, TV2 og en genbrugsbutik Du må gerne sende en pb til mig også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stnek 3 Skrevet 1. November, 2024 Hejsa. Dette lyder meget spændende. Send mig gerne oplysninger. Tak... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterslagelse 2 Skrevet 1. November, 2024 Dylmer skrev, den 22.10.2024 at 15:36: Det er bare navnet på en dør, hvor der befinder sig nogle thaimassører på den anden side. Det rigtige navn på døren er dog lidt længere. Hey Dylmer, vil du sende en besked min vej også:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gummimand 22 Skrevet 1. November, 2024 Du må også gerne sende noget til min vej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister nysgerrig 8 Skrevet 2. November, 2024 Dylmer skrev, den 19.10.2024 at 18:09: Jeg har sendt dig en privat besked i din indbakke @DerAlte18 Jeg er også interesseret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nioin 7 Skrevet 4. November, 2024 Dylmer skrev, den 19.10.2024 at 18:09: Jeg har sendt dig en privat besked i din indbakke @DerAlte18 @Dylmer Du må meget gerne også sende mig en privat besked. På forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ekstremtgennemsnitlig 33 Skrevet 4. November, 2024 Dylmer skrev, den 24.10.2024 at 13:48: Du får lige en PB, lige som de andre. Og det er fordi, der også er nogen der læser med her, som ikke vil dem godt. Jeg vil meget gerne have info også! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
giganten 56 Skrevet 5. November, 2024 Jwg vil også meget gerne bede om info Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1770 Skrevet 5. November, 2024 Hold da op hvor kan en adr. blive interressant, bare fordi man ikke kender den nøjagtige adr. og man heller ikke kan se billeder af pigerne. Pludselig vil alle have oplysninger om det sted. Spændende hvor mange som rent faktisk kommer afsted. Så dette må være den nyeste og smarteste måde for en thai klinik at annoncere. Vær lidt hemmelig, så vælter det ind med kunder uanset hvordan du ser ud 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dylmer 115 Skrevet 5. November, 2024 Mr1time skrev, for 1 time siden: Hold da op hvor kan en adr. blive interressant, bare fordi man ikke kender den nøjagtige adr. og man heller ikke kan se billeder af pigerne. Pludselig vil alle have oplysninger om det sted. Spændende hvor mange som rent faktisk kommer afsted. Så dette må være den nyeste og smarteste måde for en thai klinik at annoncere. Vær lidt hemmelig, så vælter det ind med kunder uanset hvordan du ser ud Ja, det er skide irriterende. Det er snart ikke til at få en ledig tid efterhånden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B70 276 Skrevet 5. November, 2024 (edited) Hvis man har fulgt lidt med herinde er det vist ikke ret svært at gætte hvem som bla gemmer sig på den adresse Redigeret 5. November, 2024 af B70 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skoda 7 Skrevet 6. November, 2024 Gerne pm til mig også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
estat92 140 Skrevet 6. November, 2024 Gerne en pb til mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1438 Skrevet 7. November, 2024 Dylmer skrev, den 5.11.2024 at 18:48: Ja, det er skide irriterende. Det er snart ikke til at få en ledig tid efterhånden Så skulle du måske nok ikke ha' hoppet med på den leg med PM... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dylmer 115 Skrevet 7. November, 2024 Big3lover skrev, for 1 time siden: Så skulle du måske nok ikke ha' hoppet med på den leg med PM... Nej, du har ret. Det er også utroligt, hvad det som bare startede med, at jeg ville være flink over for en tilsyneladende ældre herre (trådstarter), der nok efterspurgte et nummer til en dansktalende person. Og han ville gerne have det i en PM. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrboobsnow 151 Skrevet 8. November, 2024 Jeg vil da også gerne vide lidt mere 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg