Hop til indhold

Fleshlight eller lignende.

Featured Replies

Skrevet

Jeg nyder at være alene hjemme i ny og næ (hvem gør ikke det…), og tager altid en runde eller to med mig selv, hvis jeg ikke får besøgt en pige. 
Ny skal jeg have en ny “hjælpende” hånd til weekenden. 
Har kigget på en Fleshlight, som ser spændende ud, men hvad er jeres erfaring, og hvad vil I anbefale?  
Jeg er lidt større end gns., så hvis de er onesize uden justering, skal de ikke være for små (det går fint i en naturlig våd fisse. B))

God weekend. 

Skrevet

Alle de kvinder jeg har oplevet i min tid, har været strammere end en fleshlight, så det tænker jeg ikke du skal frygte.

Mit råd: Husk glidecreme!

God fornøjelse!

Skrevet
Dinner_at_the_y skrev, for 18 minutter siden:

Jeg nyder at være alene hjemme i ny og næ (hvem gør ikke det…), og tager altid en runde eller to med mig selv, hvis jeg ikke får besøgt en pige. 
Ny skal jeg have en ny “hjælpende” hånd til weekenden. 
Har kigget på en Fleshlight, som ser spændende ud, men hvad er jeres erfaring, og hvad vil I anbefale?  
Jeg er lidt større end gns., så hvis de er onesize uden justering, skal de ikke være for små (det går fint i en naturlig våd fisse. B))

God weekend. 

Ingen erfaring med mekaniske hjælpemidler desværre - selvom jeg været tæt på at investere i nogen.

En 2 Liters frysepose fra Føtex har som regel været nok for mig :P

Redigeret af Needy

Skrevet
  • Author
Needy skrev, for 58 minutter siden:

Den tager vel også det værste svineri bagefter. :-P

Skrevet
Dinner_at_the_y skrev, for 1 minut siden:

Den tager vel også det værste svineri bagefter. :-P

Præciiiis :lol:

Skrevet
Needy skrev, 1 time siden:

Sparsom men opfindsomhed pocket pussy.:lol: Det er lidt et vulgært billede jeg får oppe i hovedet dog haha.

Skrevet

Jeg har prøvet lidt af de forskellige manuelle "hjælpemidler" og må give Tenga Spinner fra PEECH dot DK min anbefaling.

Pris venlig, go vacuum effekt og fjederen givet en effekt.   uden af gå i for mange detaljer :D 

Skrevet

Hvad med at droppe alle de der traditionelle webshops, for i stedet at opsøge rådgivning af og for at købe hjælpemidler af:

Helle Koldsø - Center for Personlig trivsel

Professionel rådgivning
– fokus på seksuel sundhed & trivsel

Jeg kendte hende en gang personligt og jeg ved at hun virkelig er en kapacitet, når det kommer til både rådgivning om og vejledning i hjælpemidler til ethvert behov.

Hun brænder for det, er passioneret og dedikeret  når det kommer til personlig trivsel!

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Skrevet
Dinner_at_the_y skrev, for 6 timer siden:

Jeg købte mig en Stoya Destroya for et par år tilbage, og sidenhen også en Eva Lovia Sugar (måtte både støtte min favori-skuespillerinde, men også se om der var forskel på produkterne. Ikke synderligt, kan jeg vedlægge) - og selvom jeg ikke kan sige om det lige præcis er de modeller der 'kan noget', så er Fleshlights så absolut et produkt der består med flyvende farver og 'stur-stur femtal' :P

Der er en enkel skrue-mekanisme på den anden 'business-end' af selve fleshlighten, som du kan skrue op og ned for det interne tryk ved når du har legetøjet i brug, og derved gøre det strammere eller løsere, som behøvet.

Fleshlight selv melder at deres legetøj kan huse en sjover på maksimalt 20-23cm i længde, og 19cm i omkreds - så brug evt. det som pejlemærke ;)

Skulle du dog ikke kunne passe en sådan en, kan jeg anbefale deres Quickshot-varianter også. De er mere tænkt som et alternativ til din håndflade, fremfor den 1liters sodavands-flaske-størrelse en regulær Fleshlight fylder.. Jeg fik købt Riley Reid's Quickshot på tilbud engang, og er ikke noget jeg har fortrudt - den er også mulig at inkludere i leg med en partner.
"Se! Du knepper to tøser på én gang!" blev der grint af en eks, mens den agerede en ubekvem penis-ring.. Et bedre minde, end quickshottet var et hjælpsomt rekvisit :D

Skrevet
  • Author

Tak for jeres indspark. Det lyder heldigvis ikke som om det er penge ud sf vinduet. :wink:

Argent skrev, den 19.10.2024 at 01:02:

1liters sodavands-flaske-størrelse en regulær Fleshlight fylder

Og hvor gemmer man så lige den henne. :lol:

Skrevet

Spørgsmål, hvis ok:

Hvordan virker dette/sådanne hjælpemiddel(er)?

Kan man bare tage den på, tænde den, og så kører den ellers bare af sig selv?

Kan man skrue lidt op og ned for varmen?

Kan den suge, og derefter køre som en pattekop på en malkemaskine?

Kører den på batteri?

...Eller er det bare en avanceret hætte, hvor man alligevel skal gøre alt arbejdet selv?

Skrevet
Probator skrev, for 43 minutter siden:

...Eller er det bare en avanceret hætte, hvor man alligevel skal gøre alt arbejdet selv?

Dette er tilfældet for fleshligts. Dog kan du, hvis du virkelig vil, købe alt muligt ekstraudstyr som sleeve warmersshower mountsen maskine der klarer bevægelserne og meget mere.

Jeg har ingen personlig erfaring med nogen af deres accesories.

Skrevet

Har en Tenga Spinner nr 2. Det er meget bedre end bare at bruge hånden.

Redigeret af MuffDiver

Skrevet
Dinner_at_the_y skrev, for 10 timer siden:

Det lyder heldigvis ikke som om det er penge ud sf vinduet. :wink:

Og hvor gemmer man så lige den henne. :lol:

Det har jeg bestemt ikke følt det var - jeg nyder den i fulde drag når jeg tager tid af til at bruge den - for givetvis, jo, det kræver lidt mere planlægning og vedligehold end en omgang med trofaste klør-fem.

Og jeg 'gemmer' mine i klædeskabet når de står klar til brug - har dog gået lidt all-out på den front, og købt både sleeve-warmer og dry-racks da de kom på tilbud :lol:

Men jo, den fylder en del, og kan dårligt forklædes som en lommelygte ;)

Skrevet
  • Author

Fedt at gå all in på tilbehør også. 
Jeg tænker lidt, at hvis det bliver en Flesh, så kunne en montagedims til væggen være interessant. Ved ikke om nogen har (god) erfaring med sådan en? 
Og den skal man sgu nok lige huske at fjerne inden konen kommer hjem. :eek:

Skrevet
Dinner_at_the_y skrev, for 12 timer siden:

Fedt at gå all in på tilbehør også. 
Jeg tænker lidt, at hvis det bliver en Flesh, så kunne en montagedims til væggen være interessant. Ved ikke om nogen har (god) erfaring med sådan en? 
Og den skal man sgu nok lige huske at fjerne inden konen kommer hjem. :eek:

Eller endnu bedre: Bed konen om at bruge Fleshlighten på dig, blot som et alternativ til et hj

Skrevet
  • Author

I dag kom min pakke fra Sinful. 
Der gik max. en halv time fra den var afhentet, til indholdet var taget i brug. :-P (Til trods for, at det kun var godt en time siden jeg forlod Shammy i Hedehusene  

Jeg havde bestilt en Fleshlight Quickshot Riley Ried, en Tenga Spinner 1 og 2 Tenga Egg. 
Så var der da lidt at gå i gang med. 
Jeg startede med Quickshot banditten. 
Den var ufattelig blød og godt lavet. 
Jeg følte faktisk at den kunne have fået mig til at komme efter meget få minutter, hvilket ikke er normalt. 
Jeg tænkte at jeg lige ville prøve spinneren mens jeg havde fedtet badeværelset til alligevel. 
Den var ok, men slet ikke på niveau med QS, så jeg gik hurtigt tilbage til den igen. 
Den fik mig relativt hurtigt gjort færdig. 
Eneste lille ulempe ved den er, at den larmer af H til, når den svupper frem og tilbage. Det tager lige lidt af koncentrationen, men det er da til at leve med.  
Jeg synes QS er et ret lækkert produkt, og det bliver nok min foretrukne hjælper, når konen er ude. 
Jeg er spændt på de små æg, men de bliver gemt til en anden god gang. 
Jeg fravalgte de “almindelige” Fleshlights, da de virker ret store. 
Skulle det være, ville jeg gå all in med launcher og Wall Mount, så man kan “kneppe” den i badet. B)

-Så en klar anbefaling af Quickshot, hvis man synes højrehånden bliver for kedelig. 

Skrevet

er man sparsomlig kan der bruges 2 skiver rå lever, og så har man også til aftensmad bagefter

Skrevet
knallert skrev, Lige nu:

er man sparsomlig kan der bruges 2 skiver rå lever, og så har man også til aftensmad bagefter

Så skal der satanedeme købes meget rå lever!

Ikke et særligt bæredygtigt forslag - imho :lol:

Skrevet
  • Author

Jeg gav Tenga Spinneren en chance mere forleden. 
Jeg kom i tanker om, at man skal tage luften ud så den ligesom suger sig fast selv. 
Det gjorde virkelig en stor forskel, og det havde absolut den ønskede effekt. :rolleyes:
Måske bliver det favoritten nu.  
Den larmer ikke så meget som FL’en, og den er lækker at holde om. 
Nu er der to gode muligheder, og jeg kunne godt finde på at købe en Tenga DT, som Søløven skriver.  

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.