Guest fickenstein Skrevet 3. Marts, 2014 Kanonkongen gjorde mig opmærksom på en meget fin anmeldelse af sisse her i dag, hun har haft besøg af missetand......og selv om hun gjorde alt hvad der stod i hendes magt,kunne hun ikke få missetand til at komme...efter sigende første gang der sker!!!! Kanonkonge...du har ret ,det er virkelig breaking news,,,måske er der nogle herinde,der har gode råd til missetand,så det ikke sker for ham en anden gang. fick Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 763 Skrevet 3. Marts, 2014 (edited) Det var da en forbandet gang ævl at sige det er første gang. Prøver du bevidst at nedgøre Sisse's evner eller hvad? Jeg har en ide. Hvad med om du fjerner hovedet fra din egen røv. Eller der er måske for meget lort til du kan få det ud? Hvis det ikke er sevet forbi alt lortet endnu Ficken. Du er til dato den person her på siden der fatter mindst. Du har slet ingen ide om hvor meget pis der tages på dig. Både direkte og indirekte. Du er blank som et spejl....lol Redigeret 3. Marts, 2014 af Missetand 6 Del dette indlæg Link til indlæg
sailor 340 Skrevet 3. Marts, 2014 Det var da en forbandet gang ævl at sige det er første gang. Prøver du bevidst at nedgøre Sisse's evner eller hvad? Jeg har en ide. Hvad med om du fjerner hovedet fra din egen røv. Eller der er måske for meget lort til du kan få det ud? Hvis det ikke er sevet forbi alt lortet endnu Ficken. Du er til dato den person her på siden der fatter mindst. Du har slet ingen ide om hvor meget pis der tages på dig. Både direkte og indirekte. Du er blank som et spejl....lol Du har helt ret! Men, finken er kun ude på at "blive set", så at fare i flint er vand på hans mølle, han skal bare ties ihjel, så visner han hurtigt Tænk bare på hans ualmindelige lange grå sider 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. Marts, 2014 Stop så, Fick du provokerer og det ved du. Stop det. Del dette indlæg Link til indlæg