Kontant 341 Skrevet 17. Oktober Jeg har besøgt nedenstående. Der er kun en ting at sige: BLIV VÆK!!!! Jeg gider ikke engang at forklare hvorfor. Bliv væk og brug pengene på noget andet. https://annoncelight.dk/showad/408519 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Nobody 322 Skrevet 17. Oktober Kort og kontant anmeldelse! Var han ikke sød ved dig? 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Probator 257 Skrevet 18. Oktober Ikke en anmeldelse. Kun en rigtig basher. Kunne godt have tænkt mig, at du brugte lidt flere linjer som du plejer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kontant 341 Skrevet 18. Oktober Probator skrev, 1 time siden: Ikke en anmeldelse. Kun en rigtig basher. Kunne godt have tænkt mig, at du brugte lidt flere linjer som du plejer. Godt så….. Kvinden er noget ældre end billederne viser. Nok +20 år. Tænker hun er omkring 60 år. Nem at komme i kontakt med, taler og skriver engelsk perfekt. Bestilte øko BJ Ren katastrofe. Bare pikhovedet kom ind, simulerede hun brækfornemmelser. Elendig skuespiller. Jeg bad om at få noget for mine penge, men nu forstod hun ikke spor engelsk. Platugle af værste skuffe. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Probator 257 Skrevet 18. Oktober Tak @Kontant. Nu ved jeg, hvorfor hun ikke kommer på min ønskeseddel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg