Hop til indhold
Missetand

En dejlig time med Sisse i Aalborg

Recommended Posts

Efter at have læst de dejlige anmeldelser af Sisse, fik jeg endelig snøvlet mig sammen til at booke en tid med frøkenen :)

Det er faktisk meget sjældent jeg booker 1 timers aftaler. Men da jeg allerede har havde fyret alt for mange penge af på lange dinnerdates i år, og lysten til en dejlig kvinde bankede på døren. Ja så var der ingen vej uden om :D

En mandag morgen aftale. Man kan vel ikke finde en bedre måde at starte en mandag på kan man?

Stedet ligger dejlig diskret lidt uden får nørresundby, og tæt på E45. Så det er let og hurtigt at finde. Ikke at diskretion betyder så meget for mig, men det ved jeg det gør for mange andre. Derfor den information :)
Stedet er nydeligt og rent. Og hun har indrettet et dejligt hyggelig (og VARMT) hyggerum.... Hehe :D

Sikken dejlig modtagelse. Et knus og et dejligt langt og varmt kys. Og en start der kun pirede forventningerne mere. Sisse havde lange strømper, hofteholder og høje stiletter på. Mums.... Sikken nogle stænger der sidder på den pige :)

Nå men op i hyggerummet. Ordner det praktiske, og får lige vasket hænder osv ude på toilettet. Tilbage i rummet med forventningens nervøsitet hængende uden på kroppen. Sisse havde lagt sig tilrette på sengen. Og jeg hoppede hurtigt ned til hende. Sisse var ikke sen til at fortsætte med de dejlige kys. Og hun kysser fame daaaarjlig. Lange intense våde kys. Lillemand rørte på sig med det samme :D

Igen igen vil jeg ikke skrive så mange detaljer om stunden. Kanonen blev ikke skudt af. Men det havde jeg fortalt Sisse var en særdeles virkelig mulighed. Jeg holder desværre irriterende længe. Men det var så absolut ikke Sisses skyld. Det var rigtig dejlig varm kæreste sex. Hun er et rigtig snakkehoved. Men det gør ikke noget. Det er jeg også selv :D
Hun satte ellers en seriøs slutspurt ind i forsøget på at få mig til at skyde kanonen af. En ordentlig gang superfransk næsten til roden. Hun gaggede så tårene stod ud af øjnene på hende. Det var pisse hamrende frækt :D

Jeg gir mine varmeste anbefalinger til Sisse. Hun er super sød og dejlig fræk. Man er i kyndige hænder hos denne perle af en kvinde :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tilslutter mig, mit 3. besøg med den skønne Sisse, jeg måtte dog vente til over middag, næsten ulideligt at måtte vente så længe, men jeg må sige, ventetiden var det hele værd.

 

Det er ren GFE, og jeg glæder mig allerede til næste gang for det er et must.

 

Ja hun har dejlige lange stænger i et par høje hæle, jeg skal næsten hoppe for at få et kys :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...