Hop til indhold

Lulu i Hjørring

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/profile/LuluGirl
Var på besøg hos denne skønne kvinde så vil lige fortælle lidt om besøget og hende. Hendes billeder er 100% hende og hun er faktisk endnu skønnere end billederne viser. Blev modtaget af en køn smilende kvinde der er nem at snakke med. Havde bestilt 30 min og tiden fløj bare afsted. Vil ikke komme med detailjer men hun er meget nærværende og elsker kys og kæl. Hun har de skønneste bryster hvis man som mig elsker store bløde bryster. Fantastisk sex og BJ. Man går derfra med stor tilfredshed. Kommer jeg igen? Ja det er helt sikkert da hun absolut er et besøg værd. Pas alle sammen på hende da hun absolut er en ener der fortjener at blive behandlet ordentligt. Glæder mig allerede til næste gang 

Skrevet

Har en kammerat der også er meget begejstret for Lulu, men desværre holder hun til lige lovlig tæt på min bopæl, så jeg tør ikke besøge hende. Men han giver også de bedste anbefalinger til Lulu :-)

Skrevet

Hej. Har ikke mødt hende. Men skrevet en del med hende. Hun virker fantastisk. Men bor desværre langt fra Hjørring. Men tror hun er sød og vil det bedst. For en 

Skrevet

Hej

jeg syntes at hun minder om en dejlig pige jeg besøgte for nogle år siden.

kan ikke rigti komme på hendes navn….noget med Petite ……..

hun var oprindeligt fra Grønland.

er absolut ikke sikker … men hvis det er hende og hun yder samme service som dengang så er hun helt sikket et besøg værd.

Skrevet

Hvor i Hjørring er vi? Altså i en radius af Metropol. 

Skrevet
MrP skrev, for 2 timer siden:

Hvor i Hjørring er vi? Altså i en radius af Metropol. 

Ca 10 min gang fra metropol. ;) 

Skrevet

Tak smukke :)

Skrevet
Aalborgmand skrev, for 57 minutter siden:

Er der nogen der har besøgt hendes veninde? https://annoncelight.dk/showad/411896 som vil fortælle om der ?

I stedet for og blande to gp'er sammen i en tråd så måske opret en ny tråd og stil dit spørgsmål, men jeg har vært forbi dem begge og kan anbefale dem begge 2, begge pæne, begge hyggelige og være sammen med og begge mega god til og give et godt knald;)

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg har i dag besøgt Lulu. 
Blev mødt at en sød og dejlig kvinde som, fik mig til føle mig tilpas. 
Synes hun er dejlig, at der var rigtig god kemi, både før, under og efter akten. 

Jeg kan  godt tænke mig at komme igen :-)

• 5 weeks later...
Skrevet
Krill skrev, den 19.10.2024 at 12:38:

Hej

jeg syntes at hun minder om en dejlig pige jeg besøgte for nogle år siden.

kan ikke rigti komme på hendes navn….noget med Petite ……..

hun var oprindeligt fra Grønland.

er absolut ikke sikker … men hvis det er hende og hun yder samme service som dengang så er hun helt sikket et besøg værd.

Hej... Jeg har tænkt det samme. Hun hed Nicki Petit hende du tænker på. Men ja ved ikke om det er den samme pige :-) Men minder om

Skrevet
banditten87 skrev, for 14 minutter siden:

Hej... Jeg har tænkt det samme. Hun hed Nicki Petit hende du tænker på. Men ja ved ikke om det er den samme pige :-) Men minder om

Hmm… Lad nu det være ved det og se fremad. Lulu is here.. New times and shit. 

@Krill

At bringe personlige og private detaljer op, er for mig en form for brud af diskretionen. 

Altså HELT ærligt. 

Der var en grund til DNP måtte stoppe og tingene er anderledes, nye standpunkter er nået and so on. 

Tag kontakt- find ud af det.. Men undlad i sådan et åbent Forum at nævne private/personlige detaljer. 

På forhånd tak. 

Lulu

Redigeret af Lulugirl

Skrevet
Lulugirl skrev, for 1 time siden:

Hmm… Lad nu det være ved det og se fremad. Lulu is here.. New times and shit. 

@Krill

At bringe personlige og private detaljer op, er for mig en form for brud af diskretionen. 

Altså HELT ærligt. 

Der var en grund til DNP måtte stoppe og tingene er anderledes, nye standpunkter er nået and so on. 

Tag kontakt- find ud af det.. Men undlad i sådan et åbent Forum at nævne private/personlige detaljer. 

På forhånd tak. 

Lulu

Hej Lulu

jeg skrev det kun fordi jeg husker dig som en mega sød og dejlig pige at besøge.

synes ikke at jeg på nogen måde har omtalt dig negativt.

men hvis du synes at det rammer dig, vil jeg gerne undskylde.

Skrevet
banditten87 skrev, for 7 timer siden:

Hej... Jeg har tænkt det samme. Hun hed Nicki Petit hende du tænker på. Men ja ved ikke om det er den 

Redigeret af SlikkeFrands
Fortrudt

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.