Hop til indhold

Glejbjerg Fiasko

Featured Replies

Skrevet

Jeg har været på besøg hos denne pige, "22 år", som hun hvertfald ikke er, og måske 10-15 kg mere end billederne.
Aldrig har jeg været så irriteret over at have spildt penge på sex.

Under hele besøget, 30 mins - lavede hun grin med alt hvad vi lavede, nedladende, og mere eller mindre truede mig med hånden hvis jeg rørte hende.
Hun sagde selv at hun ikke gider sex, at hun kun gør det for pengene.

Hele tiden skulle der tjeppes op, "be done" "cmon letsgo" og en masse ord på tysk.
Nej tak igen, tror jeg holder mig fra glejbjerg fra nu af.

https://annoncelight.dk/showad/410366

Skrevet

Beklager, men hele annonce-indholdet lugter jo af dårlig kvalitet, løgn og latin. Du ligger som du har redt. Op på hesten igen.

Skrevet

Sjovt at du ikke opdager at der har været en del annoncer der starter med :” min veninde som jeg har ……………..

tænker hvis en annonce starter med det så er det skam eller rent fusk, og så burgte du nok have sparet dine penge. Op på hesten igen og nærlæs annoncen en extra gang

Skrevet

Er Glejbjerg ikke et af de steder der går 14 på dusinet af i trekantområdet og sydlige Jylland.

Østeuropæiske piger/kvinder, knap engelsk talende, måske handlede, men men jo hurtigere de kan få dig ud, jo bedre.

Hvad forventer de mænd der besøger disse steder egentlig??

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.