Hop til indhold

Young Girl Vejle

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/410607

Jeg skrev til hende for at høre nærmere og til den pris tog jeg afsted.
Da hun åbnede havde hun en go' attitude og go' energi. Hun har et sødt og kønt ansigt, vi smilte flere gange til hinanden mens jeg var der. Hun har hængebryster og ikke bare lidt, lidt deller på maven, højde og vægt passer godt med de 160 og 50, alder ca. 30.

Det var lige på, ingen kysseri, det gider hun ikke og slet ikke i ansigtet. Man kan kneppe hende og det er det. Jeg havde bedt hende om at være ren dernede og det var hun og jeg kunne slikke hende ligesom jeg ville. Det er hende på billederne, da hun var yngre. Dem uden tøj på er ikke, for så lækker er hun ikke.

Det blev til blow, ganske godt, slik, bagfra, misionær med øjenkontakt, afslutning udover venus og fisse.
Ingen nusse. Tøj på og afsted. Vi sagde selvfølgelig pænt farvel til hinanden.

Redigeret af GBlover

Skrevet

Hej.

Overskriften siger sex uden kondom, men i teksten står der BJ med kondom ?

Er BJ uden kondom ?

Skrevet
  • Author

Hej Vestjyde, jeg har skrevet pm.

Jeg havde hørt, faktisk fra dig Denstoreokse, at hun havde fået dårlige anmeldelser, uden at jeg kunne finde frem til hvilke anmeldelser der var skrevet om hende. I går aftes var der nogle få jeg gerne ville besøge og jeg valgte så Young Girl, kalder jeg hende.

Nej, hun åbner sig ikke op på den måde og giver igen på mænds søde erklæringer til hende. Sådan virkede hun ikke, at det var noget hun ville, selvom hun var venlig nok. Man ka' kneppe hende, komme ud over fisse og røv eller i hende. Jeg mærkede ingen beklagelser over det. Vil man ha' noget af det, synes jeg hendes udbud er godt, i hvert fald i Vejle.

Vil man ha' lidt gfe, den gode indlevelse eller bedre, så find noget andet.

Redigeret af GBlover

Skrevet

Jeg har besøgt hende i glejbjerg for 6 måneders tid siden.
Overhovedet ikke i det samme rum som hendes krop.
Hun er totalt ufokuseret og ville enligt bare være færdig.
Her er min rapport om hende

https://www.eroguide.dk/forum/topic/186784-glejbjerg-20-%C3%A5rige/?tab=comments#comment-1627211

Redigeret af Uklogtannonym
glemte link

Skrevet

Jeg har også besøgt hende et par gange.  Kom kun anden gang fordi hun er smuk og har en flot krop. Første gang var lidt som beskrevet i andre anmeldelser, man anden gang var hun mere lige til, da hun havde set mig an.. Jeg kunne godt være fristet en gang mere. Men kun hvis der ikke kommer en ny lækker i området...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.