Hop til indhold
SkiveGut

Scam af dansk kvinde fra Randers

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/394256

Hej allesammen! Jeg havde for et kort stykke tid siden en ubehagelig oplevelse med denne ellers meget søde dame. Vi aftaler at hun skal køre hjem til mig og jeg var så lidt dum at sende halvdelen af beløbet som en sikkerhed for hende, men ja. Hun skriver så lige pludselig at hendes mor er indlagt og blokerer mig alle steder. Har prøvet det meste for at komme i kontakt med hende, men intet virker og nu har jeg indblandet politiet. Har set hun har haft gode anmeldelser før, men hun var nok desperat for penge og valgte en ung gut der ikke havde styr på så meget som offer. 

Held og lykke hvis i skal prøve hende!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som skrevet så mange gange før: Betal aldrig nogensinde forud til en GP, og det er UANSET hvor gode forklaringer hun har.
Der er masser af søde GPer derude, som ikke tager forudbetaling.

Del dette indlæg

Link til indlæg
SkiveGut skrev, for 9 timer siden:

Tak for afsløringen/advarslen. Jeg havde faktisk overvejet at besøge hende, pga. de gode anmeldelser, men det kommer ikke til at ske nu.

Jeg vil blot ønske god bedring til hendes mor ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
SkiveGut skrev, for 12 timer siden:

Hej allesammen! Jeg havde for et kort stykke tid siden en ubehagelig oplevelse med denne ellers meget søde dame. Vi aftaler at hun skal køre hjem til mig og jeg var så lidt dum at sende halvdelen af beløbet som en sikkerhed for hende, men ja. Hun skriver så lige pludselig at hendes mor er indlagt og blokerer mig alle steder. Har prøvet det meste for at komme i kontakt med hende, men intet virker og nu har jeg indblandet politiet. Har set hun har haft gode anmeldelser før, men hun var nok desperat for penge og valgte en ung gut der ikke havde styr på så meget som offer. 

Se pb

Del dette indlæg

Link til indlæg

@SkiveGut

Godt du kom ud med hvem det var, så det kan stoppes. :) 

Op på hesten igen, du er en erfaring rigere og skal nok komme efter det. 

Du skal ikke tage dig af dem der vælger at grine af dit opslag, det viser mere om dem at de synes det er morsomt :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
SkiveGut skrev, den 11.10.2024 at 23:29:

100 % dansk Buttet kvinde skrev, for 3 timer siden: 

Du glemmer vist at fortælle at jeg har overført pengene til dig. Der gik bare en dag. 
….

.Kan du bekræfte det @SkiveGut ???.

Del dette indlæg

Link til indlæg
SkiveGut skrev, for 5 timer siden:

Kan se der er overført nu ja 

Kan du bekræfte hvornår hun overførte?

Dagen efter som hun sagde eller?

Redigeret af Den Anonyme

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den Anonyme skrev, for 7 timer siden:

Kan du bekræfte hvornår hun overførte?

Dagen efter som hun sagde eller?

I går, og det er så ikke dagen efter… Har ikke mere at sige i kan tolke resten som i vil

Del dette indlæg

Link til indlæg
SkiveGut skrev, for 4 timer siden:

I går, og det er så ikke dagen efter… Har ikke mere at sige i kan tolke resten som i vil

Nej det kan man ikke kalde det, når din første tråd var d.2 Oktober. :lol: 

Men super, så er der jo ikke mere at sige i den sag. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

100 % dansk Buttet kvinde glemmer vist også lige at fortælle, hvorfor hun havde blokeret TS..

Allan37 skrev, for 22 timer siden:

100 % dansk Buttet kvinde skrev, for 3 timer siden: 

Du glemmer vist at fortælle at jeg har overført pengene til dig. Der gik bare en dag. 
….

.Kan du bekræfte det @SkiveGut ???.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Titommeren skrev, for 22 timer siden:

100 % dansk Buttet kvinde glemmer vist også lige at fortælle, hvorfor hun havde blokeret TS..

Det jo træls at blive hængt ud for at scamme 

Hun har da også haft travlt med at få redigeret annoncen og fjernet de fleste af billederne hvor hun kunne genkendes 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frøns1 skrev, den 13.10.2024 at 12:48:

Sådan, rigtig fint at komme på rette kurs igen :)

Og, den rette kurs er vist så meget sagt. Det er det mentale med at ville fuske for lidt småpenge, som er det egentlig problem. Hun kommer til at gøre noget lignende igen.

Og mon ikke tilbagebetalingen skyldes at Skivegut involverede polititet

Redigeret af Morgensvie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Morgensvie skrev, den 15.10.2024 at 08:40:

Og, den rette kurs er vist så meget sagt. Det er det mentale med at ville fuske for lidt småpenge, som er det egentlig problem. Hun kommer til at gøre noget lignende igen.

Og mon ikke tilbagebetalingen skyldes at Skivegut involverede polititet

Eller at han fulgte de anbefalinger der var - Om at linke til hendes annonce. 

Så folk der overvejede at besøge hende, tænkte sig en ekstra gang om.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...