Hop til indhold

1 mands gangbang

Featured Replies

Skrevet

Jeg mødte op til dette gangbang i går som den eneste ud af 7 tilmeldte. Jeg forstår simpelt hen ikke at folk er så useriøse…

https://annoncelight.dk/showad/411986

Lidt svagt at Aarhus ikke kan stille et bedre hold.

Tina tog det dog ok pænt og jeg blev tilbudt 2 timer med hende alene.

Tina er en super lækker slank ung pige og meget liderlig. Det var tydeligt at hun kun gør det af lyst på hobbyplan.

Hun var med på alt hvad jeg udsatte hende for. Mundknep med masser af savl, faste greb, alle tænkelige stillinger, klask i røven etc.

1,5 time senere var jeg helt flad.

Hun er virkelig frisk så måske der er nogle seriøse mænd derude som kan hjælpe hende med at indfri hendes ønske om et rigtigt gangbang.

Stedet var et fint hus i det sydlige Aarhus.

Jeg kommer helt sikkert igen! Måske også et alene møde igen.

Skrevet
Joe.Joe skrev, for 5 minutter siden:

Jeg mødte op til dette gangbang i går som den eneste ud af 7 tilmeldte.

De seks der sprang fra kan ødelægge det for alle andre især hvis hun oplever det igen så er det jo ikke underligt hvis hun vælger at droppe gang bangs eller kræver depositum fremadrettet. :rolleyes: 

Skrevet
Dillermand Junior skrev, for 43 minutter siden:

De seks der sprang fra kan ødelægge det for alle andre især hvis hun oplever det igen så er det jo ikke underligt hvis hun vælger at droppe gang bangs eller kræver depositum fremadrettet. :rolleyes: 

Helt enig.

De useriøse, og jeg er bange for at der fortsat bliver flere af dem, ødelægger det for os andre, som passer vores aftaler og møder op til aftalerne, når vi har meddelt at vi møder op !

Det er sådan det er. Det er tiden og det er en ringe undskyldning, det ved jeg godt.

Vi mænd gør som det passer os. Melder os til og bliver væk. Det er simpelthen for dårligt.

Man burde skamme sig, som mand når man opfører sig sådan.

Det simple spørgsmål man kan stille sig selv er: Vil du selv behandles på den måde ?

NEJ det tror jeg ikke !

Flere og flere skriver herinde, når de er blevet snydt af en kvinde, eller måske er ved at blive det. Der vil forargelsen ingen ende tage ...

Derfor: KÆRE mænd, ... tag jer sammen og vis jer som de mandfolk I tror I er !

Mød op til de aftaler I indgår. Eller undlad at lave aftaler.

Ps. Der kan være enkelte ting som Tina gør eller ikke gør, der afgør om hun får en succes. Men den del tager vi en anden gang .....

På den bestemteste.

Helge N, den "kæphøje"

Skrevet
Joe.Joe skrev, for 1 time siden:

Jeg mødte op til dette gangbang i går som den eneste ud af 7 tilmeldte. Jeg forstår simpelt hen ikke at folk er så useriøse…

https://annoncelight.dk/showad/411986

Lidt svagt at Aarhus ikke kan stille et bedre hold.

Tina tog det dog ok pænt og jeg blev tilbudt 2 timer med hende alene.

Tina er en super lækker slank ung pige og meget liderlig. Det var tydeligt at hun kun gør det af lyst på hobbyplan.

Hun var med på alt hvad jeg udsatte hende for. Mundknep med masser af savl, faste greb, alle tænkelige stillinger, klask i røven etc.

1,5 time senere var jeg helt flad.

Hun er virkelig frisk så måske der er nogle seriøse mænd derude som kan hjælpe hende med at indfri hendes ønske om et rigtigt gangbang.

Stedet var et fint hus i det sydlige Aarhus.

Jeg kommer helt sikkert igen! Måske også et alene møde igen.

Lækker tøs

Det er meget beklageligt at mænd er så useriøse og vi har jo haft de samme oplevelser i starten men har heldigvis masser af seriøse fyre nu så tak til dem

men vi har en liste med dem der udebliver og de kan selvfølgeligt ikke deltage en anden gang og det kan jeg kun opfordre alle til at lave

Men hold nu fast gutter for vores no go liste tæller langt over 200 forskellige mails fra useriøse mænd og den burdte egenligt bare offentliggøres så alle kunne have gavn af den men det er nok ikke lovligt i lille Danmark 

Men det er dybt beklageligt gutter så stram op og vær mænd 

Skrevet

Det er jo desværre det samme for GPere med alenebesøg, hvor 7-8 ud af 10 ikke møder op. Det tal har jeg hørt fra flere GPere. Sørgeligt, men dem vi skælder ud på er garanteret fløjtende ligeglade…

Skrevet
Titommeren skrev, for 44 minutter siden:

Det er jo desværre det samme for GPere med alenebesøg, hvor 7-8 ud af 10 ikke møder op. Det tal har jeg hørt fra flere GPere. Sørgeligt, men dem vi skælder ud på er garanteret fløjtende ligeglade…

Ja, det er jeg bange for du har ret i.

De trænger til at få en meddelelse om, at de IKKE længere er velkomne. Det skal nok hjælpe !

Skrevet

Dårlig stil og selvfølgelig frustrerende både for hende og som besøgende, hvis man regner med at det er et gang bang man skal til.

Omvendt så tænker jeg, at du vandt i bingo, du fik hende alene i halvanden time!! Synes at hun er fantastisk, men har "kun" haft fornøjelsen med hende i en time, men kunne have brugt en hel aften med hende.

Skrevet

Det er sku dårlig stil at tilmelde sig og så derefter ikke dukke op. Man spærre pladsen for andre samt pigen/kvinden som afholder dette har forventninger til et vist antal deltager.

Skrevet
Titommeren skrev, den 11.10.2024 at 11:56:

Ja det er SÅ trist at opleve. 

Desværre ligger det vel til branchen - for det er jo desværre ikke bedre den anden vej rundt ! - med GP som ikke holder hvad de lover  ( inden kan alt lade sig gøre - indtil der er betalt. 
så er meget HELT anderledes!

Men ja det er trist

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.