Hop til indhold
Dillermand Junior

Vixenidas hotwife set up - Sydende sommer sex. 

Recommended Posts

Needy skrev, for 5 timer siden:

Forblændelse i dine ører? DET KAN MAN DA IK!

Øhh jo det lyder som forblændelse i min optik. Forstår du det nu?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 2 timer siden:

Det er brugt så de fleste minus dig forstod det ;) Ordet smuk er ikke i det Danske sprog forbeholdt til at beskrive ansigter det er noget vrøvl 

Så du mener altså at man oftere vil angive en persons røv som smuk end et ansigt? 

Yes vi er forskellige så vi kan da betegne som vi vil. Også ift mennesker. Og ja, også en bil eller en cykel kan for nogen være smuk men vi vil sjældent formulere det sådan.

Redigeret af AlexS
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Needy skrev, for 2 timer siden:

Skal vi nu til at sammenligne kvindekroppen med mad? Nu må sgu holde op altså!

@plasticlove og @AlexS Når i nu er så erfarne udi hvad der er passende, smukt, smager godt og andre smagsdommerier, ville det være rigtigt interessant at læse om hvad I to synes er smukt, frækt, lækkert og ikke mindst hvad der er JERES kinks?

I må meget gerne oprette en tråd i debatten og meget gerne sammen - da det er der jeres ævl hører hjemme.

Der er i min optik kun en der nærmest religiøst tordner frem omkring dette og det er dig. Og som i den grad vrøvler løs. Man skulle tro du selv havde startet tråden men det har du ikke engang. Så hvad er din hensigt udover at du ikke kan tåle alle ikke er enige med dig og forblændede af dette set-up?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
AlexS skrev, for 6 timer siden:

Der er i min optik kun en der nærmest religiøst tordner frem omkring dette og det er dig. Og som i den grad vrøvler løs. Man skulle tro du selv havde startet tråden men det har du ikke engang. Så hvad er din hensigt udover at du ikke kan tåle alle ikke er enige med dig og forblændede af dette set-up?

Vi har sagt farvel til denne bruger. 
Det var en gammel kending, der var smidt ud i tidligere navn. Savnet bliver til at overse. 

God dag. 

• Synes godt om 4
  • Tak 6
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...