Hop til indhold

Hvem holder til på Jordbrovej og Herluf Trollesgade i Aarhus

Featured Replies

Skrevet

Det er efterhånden længe siden jeg har set tråd-aktivitet vedr. Autchara Thaimassage, Jordbrovej 23 (hjørnet ved Lucernevej) og Winner Massage på Herluf Trollesgade.

Er der nogen der ved, hvem man kan træffe på de to adresser. Jeg trænger til en god gang massage med det hele;-)

(ingen af stederne annoncerer på de gængse platforme, så ingen links)

Redigeret af gentlemanfromdenmark@gmail

• 2 weeks later...
Skrevet

Mht :"Autchara Thaimassage, Jordbrovej 23 (hjørnet ved Lucernevej) ". 

Så har jeg været der et par gange, hvor jeg har fået massage med det hele. Den første gang lidt en standard-oplevelse, men den anden gang var en del bedre (lidt mere GFE, hun virkede mere engageret mm). 

Jeg mener, at hun kaldte sig Tin, Ten eller noget lignende. 

I hvert fald en nydelig thaikvinde, relativt høj og med med gode former. Ikke helt ung, men stadig smuk og spændstig. Hende kan jeg godt anbefale. 

Winner Massage kender jeg desværre ikke...

Redigeret af Thai-fan

Skrevet
  • Author
Thai-fan skrev, den 21.10.2024 at 16:21:

Mht :"Autchara Thaimassage, Jordbrovej 23 (hjørnet ved Lucernevej) ". 

Så har jeg været der et par gange, hvor jeg har fået massage med det hele. Den første gang lidt en standard-oplevelse, men den anden gang var en del bedre (lidt mere GFE, hun virkede mere engageret mm). 

Jeg mener, at hun kaldte sig Tin, Ten eller noget lignende. 

I hvert fald en nydelig thaikvinde, relativt høj og med med gode former. Ikke helt ung, men stadig smuk og spændstig. Hende kan jeg godt anbefale. 

Winner Massage kender jeg desværre ikke...

Tak for opdatering.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.