yxes 8 Skrevet 10. Oktober https://annoncelight.dk/showad/336135 Jeg var i går forbi Kesa et smut. Egentlig ud fra andre skriv herinde om hende, og de lækre billeder der er af hende på hendes profil. Billederne passer 100 %. Hun er en dejlig voksen pige ( 38 ) ligner en 32 årig i ansigtet, og har en 25 årig smidig og let krop. wow, er nok det bedste ord jeg lige kan sætte på hende. Hun er super lækker, smuk, fantastisk bløde og kæmpe store bryster. Hun er naturlig, sød og nem at tale med, og tale, DET gør hun meget Måske lidt rigelig om alle andre ting end sex. Jeg ankommer, anvisninger til stedet er ok, og døren står på klem. Hun begynder egentlig at snakke i et væld med det samme Blev noget overrasket over forholdene. Et lille bitte, temmelig ( læs meget ) fyldt og rodet rum. Der står kasser og sager fra gulv til loft, måske En meter gang imellem seng, som er en seng der også er fyldt op med alt imellem himmel og jord rummet er måske 3 x 4 meter. Tøjet blev lagt på en rodet kasse, igen med alt muligt ovenpå. En dynge af rod og brugte vådservietter på gulvet. Desværre var indtrykket ikke at der sådan rigtig skiftes sengetøj - underlag for hver kunde. fik en alm. vaskeklud til at lægge hovedet på. Den havde jeg heller ikke heeeelt indtrykket af at være den første der brugte. Der blev ikke spurgt ind til vask - andet. Jeg havde dog lige været i bad inden jeg gik derned. men Kesa, ja det skal man måske ikke tænke så meget over. ihvertfald ingen tilbud om brus - vask. Men hun var lækker frisk at se og dufte til Men derfra, mums. Kesa spurgte hvad jeg kunne tænke mig, jeg gav hende 900 ( hun skriver priser på hendes side, så tænker det er ok at skrive her ) og siger, Det jeg kan få Seancen starter med massage på ryggen, lidt B2B, med disse store bløde bryster, uhh det var lækkert. men lå af helvede til, så vendte mig hurtigt om. der forsatte hun B2B og et lækket BJ.. Sådanne store mørke læber kan altså noget :O Puzzyslide, og med en vibrator til hende også.. lækkert med lækkert på. fik sagt jeg kun ville kneppe med kondom, og så red hun mig både på den ene og anden måde. kæft det var lækkert. Fik hende vendt og den lækre lille brune røv stak lige op, klar til at blive kneppet. Det sluttede med, hende på ryggen, med røven ude på kanten fik mig til at komme oven på hende. 40 min. senere stod jeg på gaden, tømt, glad og fornøjelig. Lyst til at komme igen ? både og.. Stedet - omgivelserne trækker gevaldigt ned. Kesa trækker voldsomt op i ligningen. Ærligt, så kunne hun, på et bedre sted - omgivelser sætte priserne MEGET op. Mener faktisk hun er i den høje Liga. Overordnet en skøn, dejlig og lækker oplevelse. 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hobrofyr 268 Skrevet 10. Oktober Dejlig beskrivelse af dit besøg. kan kun give dig helt ret; hun er meget dejiig da hun lavede pussyslide på mig troede jeg flere gange hun ville lade mig glide op i hende uden kondom men det endte med kondom som jeg havde regnet med. Men supergod oplevelse. hun kan varmt anbefales Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Luxuria 329 Skrevet 10. Oktober Måske man skulle aflægge hende et besøg igen… Har besøgt hende mange gange for 10-12 år siden, da hun var på sugardaters… Det var hjemme hos hende… Dengang var pænt og ryddeligt…Og hun var fuldstændig som beskrevet…. Lækker:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JDI 5 Skrevet 10. Oktober Tilbyder hun sex uden? Jeg har hørt lidt blandede meldinger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yxes 8 Skrevet 10. Oktober JDI skrev, for 1 time siden: Tilbyder hun sex uden? Jeg har hørt lidt blandede meldinger Jeg spurgte ikke, men som Hobrofyr herover skriver, så er det liiiiige ved når der køres pussyslide :) Men det er jo bare at ta kontakt til hende og spørge. Hun bider ikke, eller jo det kan hun nok godt lokkes til :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yxes 8 Skrevet 10. Oktober Luxuria skrev, for 6 timer siden: Måske man skulle aflægge hende et besøg igen… Har besøgt hende mange gange for 10-12 år siden, da hun var på sugardaters… Det var hjemme hos hende… Dengang var pænt og ryddeligt…Og hun var fuldstændig som beskrevet…. Lækker:-) Mindes hun sagde hun havde været i landet en 10-12 år, så du har så måske været en af de første :) og ja, hun er godt nok lækker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbassen 74 Skrevet 12. Oktober JDI skrev, den 10.10.2024 at 20:24: Tilbyder hun sex uden? Jeg har hørt lidt blandede meldinger Jeg har aldrig hørt om at hun tilbyder uden. Har ellers været der mange gange ! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grinebideren 20 Skrevet 12. Oktober Nogen der har erfaring med analsex med hende og vil fortælle om det ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JDI 5 Skrevet 12. Oktober Liderbassen skrev, for 48 minutter siden: Jeg har aldrig hørt om at hun tilbyder uden. Har ellers været der mange gange ! Hun siger selv hun ikke gør, men mindst 2 her fra forummet siger hun før har accepteret anal uden. Så der er lidt blandede meldinger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dengamlejyde 38 Skrevet 12. Oktober Hun er som med alt andet hos hende god til det anale. Noget af det frækkeste at se lillemand forsvinde i måsen på en mørk kvinde som Kesa. Har besøgt hende mange og hun tilbyder mig bekendt ikke uden, men fræk er hun. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den grå 198 Skrevet 14. Oktober Luxuria skrev, den 10.10.2024 at 16:05: Måske man skulle aflægge hende et besøg igen… Har besøgt hende mange gange for 10-12 år siden, da hun var på sugardaters… Det var hjemme hos hende… Dengang var pænt og ryddeligt…Og hun var fuldstændig som beskrevet…. Lækker:-) Det lyder lidt mærkeligt, hvis det hele passer, for de gange jeg har besøgt hende, havde hun ikke kæmpe store bryster. De var nærmere lidt hængende c- skål eller max d ud 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morgensvie 28 Skrevet 14. Oktober Den grå skrev, for 40 minutter siden: Det lyder lidt mærkeligt, hvis det hele passer, for de gange jeg har besøgt hende, havde hun ikke kæmpe store bryster. De var nærmere lidt hængende c- skål eller max d ud Forskellige øjne ser forskellige ting. Men de er nok lange D'ere. Men meget servicemindet dame. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hobrofyr 268 Skrevet 14. Oktober Hun har ikke kæmpebryster men de er store og bløde og msn må ælte dem alt det man ønsker og dække dem med sperm. Spurgte hende vedr trekant og det er hun med på. Har spurgt efter pris for 30 min og er spændt på hvad hun svarer tilbage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yxes 8 Skrevet 14. Oktober Hobrofyr skrev, for 2 timer siden: Hun har ikke kæmpebryster men de er store og bløde og msn må ælte dem alt det man ønsker og dække dem med sperm. Spurgte hende vedr trekant og det er hun med på. Har spurgt efter pris for 30 min og er spændt på hvad hun svarer tilbage Nu er alt jo ud fra ens egen mening og holdning, og i MIN optik har hus kæmpestore bryster. Dejlige og bløde. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pl30 12 Skrevet 16. Oktober Er her en velholdt M der vil være med til en trekant med Kesa i dag? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yxes 8 Skrevet 16. Oktober Pl30 skrev, for 11 timer siden: Er her en velholdt M der vil være med til en trekant med Kesa i dag? Har du været ved Kesa før ? med mindre i begge er under 1.30 m. så kan der ikke være 3 i hendes seng 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den nervøse 40 Skrevet 17. Oktober (edited) Jeg føler mig stærkt fristet til at prøve massage og blow. Nogen der har prøvet den kombi hos hende ? Er det pengene værd i forhold til massagen? Jeg er måske lidt sart, men med den beskrivelse af lokalet og de andre ting, hvordan lugter der ? Redigeret 17. Oktober af Den nervøse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
blink 61 Skrevet 17. Oktober @Den nervøseSynes ikke der lugter specielt. Kesas massage er meget blid, hun gør meget ud af at pirre, du får finger massage mellem ballerne, med meget parring, er du heldig lover du rimmet, når hun synes det er nok bliver du bedt om at vende dig, og hun giver dig et dejligt blow Kan kun anbefale 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den nervøse 40 Skrevet 17. Oktober blink skrev, for 9 minutter siden: @Den nervøseSynes ikke der lugter specielt. Kesas massage er meget blid, hun gør meget ud af at pirre, du får finger massage mellem ballerne, med meget parring, er du heldig lover du rimmet, når hun synes det er nok bliver du bedt om at vende dig, og hun giver dig et dejligt blow Kan kun anbefale Mon man kan undgå rimming og massage i omtalte område ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den nervøse 40 Skrevet 17. Oktober Er det rigtigt forstået at et blowjob koster 300 ? Med eller uden gummi?? Og hvordan med udløsningen hvis det er uden ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Olex3662 14 Skrevet 17. Oktober Den nervøse skrev, for 5 timer siden: Er det rigtigt forstået at et blowjob koster 300 ? Med eller uden gummi?? Og hvordan med udløsningen hvis det er uden ? Du kan få det uden gummi, og du kan komme i munden på hende. Hun spytter det ud, men hun fortalte mig engang at hun sluger for 300 ekstra. Du kan også få pussyslide i stedet for blowjob. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Titommeren 322 Skrevet 18. Oktober Olex3662 skrev, for 12 timer siden: Du kan få det uden gummi, og du kan komme i munden på hende. Hun spytter det ud, men hun fortalte mig engang at hun sluger for 300 ekstra. Du kan også få pussyslide i stedet for blowjob. Hun sluger gratis, hvis du har sukkersyge. Så smager det som candyfloss :-D 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FrækMøstjylland 78 Skrevet 20. Oktober Pl30 skrev, den 16.10.2024 at 12:13: Er her en velholdt M der vil være med til en trekant med Kesa i dag? yes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hobrofyr 268 Skrevet 21. Oktober FrækMøstjylland skrev, for 18 timer siden: yes Meget gerne anmeldelse lyder skisme frækt og godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg