Gæst Skrevet 2. Marts, 2014 Har tit tænkt på hvad i andre gør når i besøger en thaimassageklinik - smider i konsekvent det hele eller beholder i trusserne på ? Hvis jeg direkte får at vide at jeg skal behold trusserne på , ja så gør jeg det (det er dog meget sjældent) - men ellers så smider jeg det hele og seer hvad der sker. For et par år side fik jeg massage på en klinik tæt på Ebeltoft, og hun nævnte at når en kunde smider hele tøjet, så er det fordi at kunden har flere penge med end dem der skal bruges til massage. Hvad gør i, og har i været udsat for at skulle ta' trusserne på igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15848 Skrevet 2. Marts, 2014 Det er nu ikke så svært, du fjerprydede ven. Når man er i lokalet og i gang med at smide klunset, så spørger man simpelthen pigen, om hylerne skal af eller blive på. Let og praktisk samt i mine øjne et udtryk for respekt for pigen og stedet. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 2. Marts, 2014 (edited) Jeg har altid taget underhylerne af for at se, hvad der skete. Og så er det jo noget nas med al den olie. Jeg er aldrig blevet bedt om at tage dem på igen. Redigeret 2. Marts, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xo-nix 430 Skrevet 2. Marts, 2014 Jeg smider det hele, da jeg foretrækker at få massage uden underbukser og samtidig også lettere i forhold til bad bagefter for at få olien af. Jeg tror alle massører (m/k) er vant til at se den del af kroppen uden at tage sig af det. De steder jeg har været, hvor der ikke blev tilbudt andet end massage, har der været et håndklæde til at dække området, så det løser jo også problemet. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Findus 3617 Skrevet 2. Marts, 2014 Jeg smider hver en trevl. Det har der aldrig været antydningen af løftede øjnbryn over, heller ikke på de rene wellness steder. Ellers blev det også svært at massere den nedre del af ryggen/ballerne Strategisk placerede håndklæder klarer resten. Der skulle være enkelte wellness steder hvor man får udleverer en løstsiddende masagedragt, som minder lidt som en pyjamas. Det har jeg nu aldrig selv prøvet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 2. Marts, 2014 Jeg har oplevet forskellige svar... I starten tog jeg alt af, da jeg ikke vil have underbukserne fedtet ind i olie. En enkelt gang sagde hun så, ok du vil have olie massage ( i stedet for muskel massage ) Så begyndte jeg at spørge inden, og der er et enkelt sted i Herning hvor jeg blev bedt om at beholde dem på, med efterfølgende underbukser mellem ballerne oplevelse til følge :S Men de fleste steder jeg har været har de sagt ok til fuld nøgenhed.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThorsHammer 519 Skrevet 2. Marts, 2014 (edited) Har tit tænkt på hvad i andre gør når i besøger en thaimassageklinik - smider i konsekvent det hele eller beholder i trusserne på ? Hvis massøsen er lækker, og jeg kan forestille mig diverse "ekstra" ydelser, så smider jeg det hele (og tager selvfølgelig trusserne på igen, hvis pigen måtte bede om det, hvad jeg dog aldrig har oplevet). Hvis massøsen ikke virker tiltrækkende, beholder jeg trusserne på fra start og siger "nej tak" til alle eventuelle tilbud om "ekstra". Enklere kan det ikke være... Redigeret 2. Marts, 2014 af ThorsHammer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2041 Skrevet 2. Marts, 2014 ALTID DET HELE Er dog en gang i Randers blevet om at tage dem på igen. Havde overset et stort skilt med påbud. S's Venligst 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg